StarTech Wrangler: rychle do terénu

Wrangler už chvíli není jen čistokrevným off-roadem, a tak se stále častěji stává „obětí” silničních úprav. StarTech jim neříká ne.
StarTech Wrangler: rychle do terénu

Kdo by před časem bral vážně, že Wrangler se objeví se čtyřmi dveřmi a naftovým motorem. Jenže zákazníci si žádají své a tak je tento vůz na světě. Jenže i praktičtější a úspornější verze potřebuje doladit.

StarTech na to šel klasicky. Naftový motor přímo vybízí k optimalizaci software řídící jednotky. A tak se nedá divit, že přesně toto tuner udělal. Čtyřválec 2,8 o standardním výkonu 120 kW (163 k) má nyní dosahovat vyššího výkonu a točivého momentu, jenže úpravce prozatím nezveřejnil o kolik.

Co je ovšem viditelné již nyní, je stylingový paket. Velká 20" kola s pneumatikami 255/50, ochranné, nebo spíše okrasné imitace ochranných prvků z chromovaných tenkostěnných trubek. Interiér pak nově zdobí kožené čalounění a prvky z leštěného hliníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
StarTech Wrangler

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků