Startech upravil Bentley Bentayga. Je libo nárazníky za 400 tisíc?

Skoro by se chtělo říci, že upravovat nejrychlejší a nejluxusnější SUV na trhu nemá velký význam, ale jak známo, existují zákazníci, kteří neznají hranice. Především pro ty připravil Startech sérii vylepšení určených novému Bentley Bentayga. 

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Špatná zpráva na úvod - na šestilitrový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec se zatím nedostalo, takže si budete muset vystačit se sériovým výkonem 447 kW (608 k) a s točivým momentem 900 Nm. Tedy prozatím, protože Startech na úpravách motoru pracuje a časem určitě přijde s nějakou možností, jak zvednout výkon. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zájemci o sportovnější vzhled mají k dispozici nové nárazníky, karbonové doplňky nebo obrovská kola. Sáhnout můžete také po novém výfuku

Zájemci si mohou prozatím nechat upravit třeba vzhled vozu. Poslouží jim k tomu nové nárazníky, karbonové doplňky na přední blatníky, případně sada, která blatníky ještě dále rozšíří. Startech ale uvádí, že úpravy jsou funkční a že mají snižovat vztlak, v případě předního nárazníku také vylepšit chlazení. Mimochodem, zadní karbonový difuzor je udělán tak, aby stále umožňoval použití tažného zařízení. Ideální kombinace. 

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Co se kol týká, sáhnout můžete po discích o velikosti až 23 palců. Startech vám také upraví vzduchový podvozek tak, že základní nastavení bude o 2,5 cm nižší oproti sérii. A přirozeně je možné sáhnout po řadě úprav interiéru. Záleží pouze na tom, kolik chcete utratit peněz. 

Úplně levná sranda to samozřejmě není. Přední nárazník stojí zhruba 200 000 Kč, dalších 77 tisíc zaplatíte za karbon pro přední nárazník, zadní nárazník vyjde na 221 000 Kč, 230 000 Kč dáte za sadu pro rozšíření auta, kola stojí 74 000 Kč a zvučnější výfuk s elektronicky ovládanou klapkou vyjde zhruba na 160 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků