Startech upravil Bentley Bentayga. Je libo nárazníky za 400 tisíc?

Skoro by se chtělo říci, že upravovat nejrychlejší a nejluxusnější SUV na trhu nemá velký význam, ale jak známo, existují zákazníci, kteří neznají hranice. Především pro ty připravil Startech sérii vylepšení určených novému Bentley Bentayga. 

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Špatná zpráva na úvod - na šestilitrový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec se zatím nedostalo, takže si budete muset vystačit se sériovým výkonem 447 kW (608 k) a s točivým momentem 900 Nm. Tedy prozatím, protože Startech na úpravách motoru pracuje a časem určitě přijde s nějakou možností, jak zvednout výkon. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zájemci o sportovnější vzhled mají k dispozici nové nárazníky, karbonové doplňky nebo obrovská kola. Sáhnout můžete také po novém výfuku

Zájemci si mohou prozatím nechat upravit třeba vzhled vozu. Poslouží jim k tomu nové nárazníky, karbonové doplňky na přední blatníky, případně sada, která blatníky ještě dále rozšíří. Startech ale uvádí, že úpravy jsou funkční a že mají snižovat vztlak, v případě předního nárazníku také vylepšit chlazení. Mimochodem, zadní karbonový difuzor je udělán tak, aby stále umožňoval použití tažného zařízení. Ideální kombinace. 

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Co se kol týká, sáhnout můžete po discích o velikosti až 23 palců. Startech vám také upraví vzduchový podvozek tak, že základní nastavení bude o 2,5 cm nižší oproti sérii. A přirozeně je možné sáhnout po řadě úprav interiéru. Záleží pouze na tom, kolik chcete utratit peněz. 

Úplně levná sranda to samozřejmě není. Přední nárazník stojí zhruba 200 000 Kč, dalších 77 tisíc zaplatíte za karbon pro přední nárazník, zadní nárazník vyjde na 221 000 Kč, 230 000 Kč dáte za sadu pro rozšíření auta, kola stojí 74 000 Kč a zvučnější výfuk s elektronicky ovládanou klapkou vyjde zhruba na 160 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků