Startech upravil Bentley Bentayga. Je libo nárazníky za 400 tisíc?

Skoro by se chtělo říci, že upravovat nejrychlejší a nejluxusnější SUV na trhu nemá velký význam, ale jak známo, existují zákazníci, kteří neznají hranice. Především pro ty připravil Startech sérii vylepšení určených novému Bentley Bentayga. 

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Špatná zpráva na úvod - na šestilitrový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec se zatím nedostalo, takže si budete muset vystačit se sériovým výkonem 447 kW (608 k) a s točivým momentem 900 Nm. Tedy prozatím, protože Startech na úpravách motoru pracuje a časem určitě přijde s nějakou možností, jak zvednout výkon. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zájemci o sportovnější vzhled mají k dispozici nové nárazníky, karbonové doplňky nebo obrovská kola. Sáhnout můžete také po novém výfuku

Zájemci si mohou prozatím nechat upravit třeba vzhled vozu. Poslouží jim k tomu nové nárazníky, karbonové doplňky na přední blatníky, případně sada, která blatníky ještě dále rozšíří. Startech ale uvádí, že úpravy jsou funkční a že mají snižovat vztlak, v případě předního nárazníku také vylepšit chlazení. Mimochodem, zadní karbonový difuzor je udělán tak, aby stále umožňoval použití tažného zařízení. Ideální kombinace. 

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Co se kol týká, sáhnout můžete po discích o velikosti až 23 palců. Startech vám také upraví vzduchový podvozek tak, že základní nastavení bude o 2,5 cm nižší oproti sérii. A přirozeně je možné sáhnout po řadě úprav interiéru. Záleží pouze na tom, kolik chcete utratit peněz. 

Úplně levná sranda to samozřejmě není. Přední nárazník stojí zhruba 200 000 Kč, dalších 77 tisíc zaplatíte za karbon pro přední nárazník, zadní nárazník vyjde na 221 000 Kč, 230 000 Kč dáte za sadu pro rozšíření auta, kola stojí 74 000 Kč a zvučnější výfuk s elektronicky ovládanou klapkou vyjde zhruba na 160 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků