Startech upravil Bentley Bentayga. Je libo nárazníky za 400 tisíc?

Skoro by se chtělo říci, že upravovat nejrychlejší a nejluxusnější SUV na trhu nemá velký význam, ale jak známo, existují zákazníci, kteří neznají hranice. Především pro ty připravil Startech sérii vylepšení určených novému Bentley Bentayga. 

SUV | Luxusní auta | Premiéry | Frankfurt 2015 | Bentley

SUV Bentley Bentayga oficiálně: W12 biturbo, 900 Nm a 301 km/h

Špatná zpráva na úvod - na šestilitrový dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec se zatím nedostalo, takže si budete muset vystačit se sériovým výkonem 447 kW (608 k) a s točivým momentem 900 Nm. Tedy prozatím, protože Startech na úpravách motoru pracuje a časem určitě přijde s nějakou možností, jak zvednout výkon. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zájemci o sportovnější vzhled mají k dispozici nové nárazníky, karbonové doplňky nebo obrovská kola. Sáhnout můžete také po novém výfuku

Zájemci si mohou prozatím nechat upravit třeba vzhled vozu. Poslouží jim k tomu nové nárazníky, karbonové doplňky na přední blatníky, případně sada, která blatníky ještě dále rozšíří. Startech ale uvádí, že úpravy jsou funkční a že mají snižovat vztlak, v případě předního nárazníku také vylepšit chlazení. Mimochodem, zadní karbonový difuzor je udělán tak, aby stále umožňoval použití tažného zařízení. Ideální kombinace. 

SUV | Zajímavosti | Byznys | Luxusní auta | Fascinace | Bentley

Bentley Bentayga má co nabídnout i rybářům. Velmi bohatým rybářům

Co se kol týká, sáhnout můžete po discích o velikosti až 23 palců. Startech vám také upraví vzduchový podvozek tak, že základní nastavení bude o 2,5 cm nižší oproti sérii. A přirozeně je možné sáhnout po řadě úprav interiéru. Záleží pouze na tom, kolik chcete utratit peněz. 

Úplně levná sranda to samozřejmě není. Přední nárazník stojí zhruba 200 000 Kč, dalších 77 tisíc zaplatíte za karbon pro přední nárazník, zadní nárazník vyjde na 221 000 Kč, 230 000 Kč dáte za sadu pro rozšíření auta, kola stojí 74 000 Kč a zvučnější výfuk s elektronicky ovládanou klapkou vyjde zhruba na 160 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků