Startech se loučí s Defenderem edicí Sixty8. Vznikne pouze 68 kusů

Základem pro úpravu se stal Land Rover Defender ve verzi 110 Station Wagon. A aby ta specialita byla dostatečně speciální, výroba bude limitována.

Startech představuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podle oficiální tiskové zprávy jde o specialitu určenou na rozloučení s britským off-roadem. A aby ta specialita byla dostatečně speciální, výroba bude limitována. Exemplářů v provedení Sixty8 vznikne (jak název napovídá) pouze 68.

Test Land Rover Defender 90 SW: Ještě než se rozloučíme  

Test Land Rover Defender 90 SW: Ještě než se rozloučíme  

Základem pro tuto úpravu se stal Land Rover Defender ve verzi 110 Station Wagon, přičemž si zájemci budou moci vybrat, zda budou chtít pěti nebo sedmimístné provedení. Úpravy zahrnují speciální lak karoserie Corris Grey Metallic, se kterým kontrastuje černá střecha a černé panely zadních tónovaných oken.

Kompletně přepracovaná je přední část odkazující na Land Rover Series 3, auto samozřejmě dostalo různě rozmístěná loga Sixty8 a osmnáctipalcová kola s terénními pneumatikami. Ty pocházejí od BF Goodrich a jejich rozměr je 365/65 R18.

Test Land Rover Defender Rough - jeho revírem je Pařížská?  

Test Land Rover Defender Rough - jeho revírem je Pařížská?  

Do interiéru se nastěhovala prošívaná sportovní sedadla a kožené čalounění. Součástí je taktéž sportovní volant, kovové pedály a kovová hlavice řadicí páky, opět nemohou chybět loga této edice a multimediální systém Alpine, díky kterému dostal tento Defender kromě USB, Bluetooth a navigace také parkovací kameru.

Po technické stránce nečekejte nic speciálního ve stylu osmiválcového Defendera. Zde zůstal sériový naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru s výkonem 90 kW (122 koní) a vrcholem točivého momentu 360 Nm. Sprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a nejvyšší rychlost dosahuje na 145 km/h.

Máte-li zájem, měli byste neprodleně svou objednávku odeslat. Startech už je přijímá s tím, že první auta dorazí k zákazníkům v září. Pětimístná verze stojí 67 990 euro, za třetí řadu si připlatíte dva tisíce euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků