Startech se loučí s Defenderem edicí Sixty8. Vznikne pouze 68 kusů

Základem pro úpravu se stal Land Rover Defender ve verzi 110 Station Wagon. A aby ta specialita byla dostatečně speciální, výroba bude limitována.

Startech představuje upravený Land Rover Defender Sixty8. Podle oficiální tiskové zprávy jde o specialitu určenou na rozloučení s britským off-roadem. A aby ta specialita byla dostatečně speciální, výroba bude limitována. Exemplářů v provedení Sixty8 vznikne (jak název napovídá) pouze 68.

Test Land Rover Defender 90 SW: Ještě než se rozloučíme  

Test Land Rover Defender 90 SW: Ještě než se rozloučíme  

Základem pro tuto úpravu se stal Land Rover Defender ve verzi 110 Station Wagon, přičemž si zájemci budou moci vybrat, zda budou chtít pěti nebo sedmimístné provedení. Úpravy zahrnují speciální lak karoserie Corris Grey Metallic, se kterým kontrastuje černá střecha a černé panely zadních tónovaných oken.

Kompletně přepracovaná je přední část odkazující na Land Rover Series 3, auto samozřejmě dostalo různě rozmístěná loga Sixty8 a osmnáctipalcová kola s terénními pneumatikami. Ty pocházejí od BF Goodrich a jejich rozměr je 365/65 R18.

Test Land Rover Defender Rough - jeho revírem je Pařížská?  

Test Land Rover Defender Rough - jeho revírem je Pařížská?  

Do interiéru se nastěhovala prošívaná sportovní sedadla a kožené čalounění. Součástí je taktéž sportovní volant, kovové pedály a kovová hlavice řadicí páky, opět nemohou chybět loga této edice a multimediální systém Alpine, díky kterému dostal tento Defender kromě USB, Bluetooth a navigace také parkovací kameru.

Po technické stránce nečekejte nic speciálního ve stylu osmiválcového Defendera. Zde zůstal sériový naftový čtyřválec o objemu 2,2 litru s výkonem 90 kW (122 koní) a vrcholem točivého momentu 360 Nm. Sprint z nuly na stovku je otázkou 15,8 s a nejvyšší rychlost dosahuje na 145 km/h.

Máte-li zájem, měli byste neprodleně svou objednávku odeslat. Startech už je přijímá s tím, že první auta dorazí k zákazníkům v září. Pětimístná verze stojí 67 990 euro, za třetí řadu si připlatíte dva tisíce euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků