Startech nabízí polodomácí tuning pro Grand Cherokee 3,0 CRD

Že se dají ladit i takové vozy, jako je offroad Jeep Grand Cherokee, ví své německá tunerská firma Startech. Připravila mimo jiné i chiptuning pro naftový agregát 3,0 V6, který zvedne výkon o 32 kW (44 k). A můžete si ho namontovat sami. Inu, není tuner jako tuner...
Startech nabízí polodomácí tuning pro Grand Cherokee 3,0 CRD

Tunerská společnost Startech připravila chiptuning pro třílitrový naftový šestiválec ve voze Jeep Grand Cherokee. Dodatkový procesor řídící jednotky má označení SD6, stojí 1 590 eur a jeho montáž dle návodu prý nezabere více než 30 min. Za půl hodiny vám čip dodá výkon 192 kW (262 k), což je o 44 koní více než u sériové verze. Maximální kroutící moment vzroste o 70 Nm na konečných 580 Nm v 1 600 ot/min. Posílený Jeep zrychlí z klidu na stovku za 8,5 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 210 km/h.

Když budete chtít další "vylepšeniny" pro svůj Jeep Grand Cherokee, Startech vám nabídne 20palcová kola s disky Monostar a s pneumatikami Yokohama o rozměrech 265/40 ZR 20 vpředu a 295/40 ZR 20 vzadu. Podvozek se sníží o 5 cm, karosérie dostane decentní úpravy a na zádi se objeví chromované koncovky výfukového systému. V interiéru je vše čalouněno luxusní kůží a v obložení jsou doplňky z leštěného hliníku. Tyto doplňky vám už musí u Startechu namotnovat osobně a co z toho "vyleze", si můzete prohlédnout na následujících foto...


Startech Jeep Grand Cherokee

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků