Startech Compass 2,0 CRD: rýchlejšie na cesty

Startech si pripravil tuningový balík pre Jeep Compass. Nič radikálne však nečakajte, 180 koní musí stačiť.

Tuner Startech je snáď najznámejším ladičom značky Jeep. Ako posledný si vybral model Compass s dvojlitrovým turbodieselom pod kapotou, aby z neho vydoloval nejaký ten koník naviac a všetko doplnil výrazným optickým paketom.

Motor s pôvodným výkonom 103 kW (140 k) dostal novú software riadiacej jednotky a kompletne nové výfukové potrubie, čím sa z neho podarilo Startechu dostať 132 kW (180 k). Točivý moment vrcholí na hodnote 360 Nm.

Hneď na prvý pohľad upúta extravagantný bodykit. Najvýznamnejšími zmenami prešli oba nárazníky, ktoré majú spodnú časť striebornú. Je ale treba povedať, že tento nápad nemusí pôsobiť na niekoho zrovna najlepšie. Nové sú rovnako bočné prahy a v zadnom nárazníku si našli miesto dve zdvojené koncovky výfuku, čo je na dvojlitrový diesel záležitosť vcelku nezvyklá.

Bezo zmien ale nezostal ani podvozok. Startech vsadil na zníženie svetlej výšky o 30 mm a do ponuky dal kolesá s rozmerom 19 alebo 20 palcov. Priaznivci ťažšieho terénu tak asi nadšení nebudú, pôvodný zmysel auta ustupuje v tomto prípade jednoznačne do pozadia.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Startech Jeep Compass

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků