Startech Compass 2,0 CRD: rýchlejšie na cesty

Startech si pripravil tuningový balík pre Jeep Compass. Nič radikálne však nečakajte, 180 koní musí stačiť.

Tuner Startech je snáď najznámejším ladičom značky Jeep. Ako posledný si vybral model Compass s dvojlitrovým turbodieselom pod kapotou, aby z neho vydoloval nejaký ten koník naviac a všetko doplnil výrazným optickým paketom.

Motor s pôvodným výkonom 103 kW (140 k) dostal novú software riadiacej jednotky a kompletne nové výfukové potrubie, čím sa z neho podarilo Startechu dostať 132 kW (180 k). Točivý moment vrcholí na hodnote 360 Nm.

Hneď na prvý pohľad upúta extravagantný bodykit. Najvýznamnejšími zmenami prešli oba nárazníky, ktoré majú spodnú časť striebornú. Je ale treba povedať, že tento nápad nemusí pôsobiť na niekoho zrovna najlepšie. Nové sú rovnako bočné prahy a v zadnom nárazníku si našli miesto dve zdvojené koncovky výfuku, čo je na dvojlitrový diesel záležitosť vcelku nezvyklá.

Bezo zmien ale nezostal ani podvozok. Startech vsadil na zníženie svetlej výšky o 30 mm a do ponuky dal kolesá s rozmerom 19 alebo 20 palcov. Priaznivci ťažšieho terénu tak asi nadšení nebudú, pôvodný zmysel auta ustupuje v tomto prípade jednoznačne do pozadia.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Startech Jeep Compass

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků