Subaru hnije snad už na montážní lince. Odpad
SUBARU UZ NIEJE TO CO BYVALO.. KED UZ SME PRI UTULTALAVNI PORUCH.. 2,5T MA FATALNE PORUCHY MOTORA.:-/
Fatalni pro motor, nebo pro ridice?:-D
ŠAK TOTO :-D
Subaru je moja oblubena znacka a to nie len koli genialnemu 4x4 alebo Box-motoru. V kazdom pripade pocuvam viac a viac od majitelov novsich modelov, ze maju problem s koroziou. Staci si precitac i par recenzii od samotnych majitelov na auto.cz...ta korozia sa tam zmienuje castejsie a castejsie. Bojim sa, ze s kvalitou klesol popri inych znackach aj Subaru.
Jan: Subaru dělá asi deset provedení 4x4. Které konkrétně je to geniální, nebo to jsou snad všechny ?A boxer motor je sice fajn kvůli těžišti a vyvážení, na druhé straně tahle koncepce přináší i technické problémy kvůli kterým ostatní výrobci raději zůstávají u R nebo V klasiky
To by mě taky zajímalo, které provedení 4x4 považuje pisatel za geniální. A´t hledám jak hledám......
Také nevím, ale osobně za nejlepší považuji řešení s třemi diferenciály (continuous AWD, VTD nebo DCCD). viz http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start...
PG: jo, s tím se dá souhlasit, ty budou oproti ostatním řešením od Subaru výrazně lepší
ta "ostatní" řešení se tím pádem smrsknou na jediný typ lamelové spojky, který se používá ve starých 4 stupňových automatech a v dnešních variátorových převodovkách.Tj. všechny manuály a 5 stupňové automaty mají 3 diferáky.
to síce pravda byť môže ale článok sa týka staršej generácie Legacy...
Tohle byla třeba bolest O1 z prvních let produkce, řešilo se to potichu výměnou v rámci větších prohlídek a musím říct, že na některých autech už z toho vzlínala brzdovka ven.Japonské značky si dost zakládají na pověsti, jako jediné mají v serviskách předepsaný úkon i kontrolu rezivění. Tedy technik by měl prolézt auto a zkontrolovat jestli něco nerezne, že na to většina českých autorizovaných servisů kašle, je ovšem už věc jiná.
srovnejte s německými značkami, které tutlají dokud můžou a stejné akce dělají bez vědomí zákazníka při běžném servisu ...
A nebo neopraví vůbec, pokud se zákazník sám nezeptá, nezajímá se apod. a to ještě musí mít perfektně vyplněnou servisku a i tak nesmí prošvihnout termín - viz. rozvody... Toto je u Subaru velmi sympatické. Sám jsem to zažil nedávno, kdy mě obeslali, abych se zastavil se svojí tehdy 12 let starou Imprezou na kontrolu koroze předních ramen a preventivní ošetření. Chápete? Že se někdo zajímal o korozi na ramenech 12 let starého auta? Já jsem nechápal... A to se kvůli tomu stejně jako v tomto případě nikdo nezabil, nikomu se nezničilo auto, nedestruoval motor apod. Subaru si velmi zakládá na dobré pověsti...
No v pripade nemeckych znacek bych mluvil pouze o tom jednom koncernu, ostatni se k tomu vesmes stavi celem.
Nemám tolik informací, ale třeba BMW se k poškozením u motorů, daných vadnou konstrukcí nechce příliš stavět čelem, byť mají lidé servis pouze u nich... Tam je to tak 50/50.
Hehehe, po přečtení článku jsem čekal, že se učňák ozve. Ozval, ale je to slabota, až to o BMW má trochu říz, to předtím je jen odvar.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.