Starší Subaru musí do servisu kvůli korozi brzdového vedení

17 komentářů

Kasprik
10. října • 10:11

Subaru hnije snad už na montážní lince. Odpad

ja-ne
9. října • 15:54

SUBARU UZ NIEJE TO CO BYVALO.. KED UZ SME PRI UTULTALAVNI PORUCH.. 2,5T MA FATALNE PORUCHY MOTORA.:-/

Hmmmmmm
9. října • 20:56

Fatalni pro motor, nebo pro ridice?:-D

ja-ne
10. října • 9:15

ŠAK TOTO :-D

Jan
8. října • 22:41

Subaru je moja oblubena znacka a to nie len koli genialnemu 4x4 alebo Box-motoru. V kazdom pripade pocuvam viac a viac od majitelov novsich modelov, ze maju problem s koroziou. Staci si precitac i par recenzii od samotnych majitelov na auto.cz...ta korozia sa tam zmienuje castejsie a castejsie. Bojim sa, ze s kvalitou klesol popri inych znackach aj Subaru.

Vana666
9. října • 7:31

Jan: Subaru dělá asi deset provedení 4x4. Které konkrétně je to geniální, nebo to jsou snad všechny ?
A boxer motor je sice fajn kvůli těžišti a vyvážení, na druhé straně tahle koncepce přináší i technické problémy kvůli kterým ostatní výrobci raději zůstávají u R nebo V klasiky

x12345678
9. října • 13:45

To by mě taky zajímalo, které provedení 4x4 považuje pisatel za geniální. A´t hledám jak hledám......

PG
9. října • 14:57

Také nevím, ale osobně za nejlepší považuji řešení s třemi diferenciály (continuous AWD, VTD nebo DCCD).
viz http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start...

Vana666
10. října • 8:30

PG: jo, s tím se dá souhlasit, ty budou oproti ostatním řešením od Subaru výrazně lepší

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PG
11. října • 9:59

ta "ostatní" řešení se tím pádem smrsknou na jediný typ lamelové spojky, který se používá ve starých 4 stupňových automatech a v dnešních variátorových převodovkách.
Tj. všechny manuály a 5 stupňové automaty mají 3 diferáky.

Andrej
9. října • 7:28

to síce pravda byť môže ale článok sa týka staršej generácie Legacy...

Rover623
8. října • 20:22

Tohle byla třeba bolest O1 z prvních let produkce, řešilo se to potichu výměnou v rámci větších prohlídek a musím říct, že na některých autech už z toho vzlínala brzdovka ven.Japonské značky si dost zakládají na pověsti, jako jediné mají v serviskách předepsaný úkon i kontrolu rezivění. Tedy technik by měl prolézt auto a zkontrolovat jestli něco nerezne, že na to většina českých autorizovaných servisů kašle, je ovšem už věc jiná.

ha
8. října • 16:13

srovnejte s německými značkami, které tutlají dokud můžou a stejné akce dělají bez vědomí zákazníka při běžném servisu ...

MichalH
8. října • 18:38

A nebo neopraví vůbec, pokud se zákazník sám nezeptá, nezajímá se apod. a to ještě musí mít perfektně vyplněnou servisku a i tak nesmí prošvihnout termín - viz. rozvody... Toto je u Subaru velmi sympatické. Sám jsem to zažil nedávno, kdy mě obeslali, abych se zastavil se svojí tehdy 12 let starou Imprezou na kontrolu koroze předních ramen a preventivní ošetření. Chápete? Že se někdo zajímal o korozi na ramenech 12 let starého auta? Já jsem nechápal... A to se kvůli tomu stejně jako v tomto případě nikdo nezabil, nikomu se nezničilo auto, nedestruoval motor apod. Subaru si velmi zakládá na dobré pověsti...

VB
8. října • 19:20

No v pripade nemeckych znacek bych mluvil pouze o tom jednom koncernu, ostatni se k tomu vesmes stavi celem.

MichalH
8. října • 19:42

Nemám tolik informací, ale třeba BMW se k poškozením u motorů, daných vadnou konstrukcí nechce příliš stavět čelem, byť mají lidé servis pouze u nich... Tam je to tak 50/50.

x12345678
9. října • 13:48

Hehehe, po přečtení článku jsem čekal, že se učňák ozve. Ozval, ale je to slabota, až to o BMW má trochu říz, to předtím je jen odvar.

Doporučujeme

Články odjinud