Starší Subaru musí do servisu kvůli korozi brzdového vedení

Starší Subaru musí do servisu kvůli korozi brzdového vedení

Japonská značka Subaru svolává po celém světě 345 088 aut na kontrolu brzdového vedení. Jedná se o modely Legacy a Outback modelových roků 2004 až 2009.

Jejich brzdové vedení může být napadeno korozí v místech, kde spodní obložení palivové nádrže nebrání dokonale průniku posypové „břečky“ v zimních měsících. Servisy vedení zkontrolují a v exponovaných místech ho ošetří speciálním voskem. Zásah nemá trvat déle než 15 minut.

Podle německého AutoBildu, který o tom informoval, se servisní kampaň bude v Německu týkat bezmála třinácti tisíc aut.

„V České republice je dotčených vozů 2 652,“ řekl redakci AutoRevue.cz Zdeněk Zikmund ze Subaru ČR. „Jejich majitelé byli osloveni dopisem prostřednictvím servisní organizace Ministerstva Dopravy ČR a vyzváni k návštěvě autorizovaných servisů ke kontrole.“

Zikmund zdůraznil, že se jedná o preventivní akci: „Důsledkem nadměrné koroze by mohlo dojít k poruše na brzdovém vedení, která by vedla ke ztrátě tlaku v brzdovém systému. Přestože tato porucha dosud nikdy nenastala, rozhodl výrobce o preventivní kontrole,“ řekl.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků