mrzí mě že ekologická loby zničila šestilitry dvanáctiválce. Ted to bude vše kolem 4 a Později tří litrů s dvěma turby a nadšence připraví o zážitek velkoobjemových motorů. Proto taky letos pro rodinu kupuju Jaguar x300 6.0 V12 z roku cca 199ř až 1997 ještě ne tolik ekofašistickou normou zatížen.A to auto a motor si budu hýčkat a časem budu jeden z mála na silnici s dvanáctiválcem.Evropa udělala R.I.P. velkým motorům a rve mi to srdce.
Nezapomeň na to, že dnes se vše velice rychle mění, a co platí dnes, může být zítra úplně jinak. Když budou chtít dostat velkoobjemové motory ze silnic, tak to udělají.
já doufám že ne. chci ten jaguar x300 a nevzdám se ho i kdyby se v bruselu na hlavu stavěli.
hovadini Fantomase není potřeba vůbec řešit, jaga si kupte nikdo vám jej nikdy nezakáže, jako nikdo nikdy nezakázal jiná auta, a s těmi starými šestilitorvými V 12 můžete jezdit jako s veteránem
diky petre bud v lete nebo v zari ho koupim a tesimbse na nej jak maly kluk.Splneny sen vlastnit sestilitr.
A auto co se startuje klikou uz taky dneska nekoupis 3-[
Úplně si nejsem jistý, zda cesta, kterou se vývoj nuceně vydává, je cestou pokroku...
však víš jak jsem to myslel. ekonormy likvidujou velkoobjemové motory. A dnes ho už nekoupíš. je to škoda. dnešní šestilitry atmo by mohli mít v poho 600 a více koní.
Nesmyslný motor!Vždyť dvouválec turbo, turbo, turbo, s akustickým doprovedem z nahrávky z reproduktorů udělá stejnou službu. :)
tak istotne, ma tabulkovo a par litrov mensiu spotrebu. to je jediny dovod. Tak maju moznost robit hybridy, co aj budu musiet, ale ked ten 4 liter ma asi o 3-4 litre mensiu spotrebu tabulkovo.
Pokud vezmu v úvahu náklady vývoje takového motoru cca 1mld. korun, tak i firmy tohoto formátu musí být na úředníky z EU řádně na.rané. Za 4 roky produkce se určitě nezaplatil.3-[
Motor z roku 2011 je starší? Proboha takové motory se dělají na 10 i více let. Skutečnost, že jej nyní po 4 letech opouští je jenom výsledek tlaku na normovanou spotřebu/emise, protože jinak by měl potenciál pro další rozvoj na mnoho dalších let.
Nemusí to tak být nutně, obzvlášť u takového výrobce. Klidně mohli ten motor zavést do výroby s vědomím, že je to jen na omezenou/přechodnou dobu, nebo pro momentální zaplnění mezery, uspokojení poptávky, taky mohli vědět, že potenciál pro budoucí vývoj nemá, nebo cokoliv jiného.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.