Starší osmiválec o objemu 5,5 litru dostane poslední Mercedes příští rok

13 komentářů

jirka
20. ledna • 16:53

mrzí mě že ekologická loby zničila šestilitry dvanáctiválce. Ted to bude vše kolem 4 a Později tří litrů s dvěma turby a nadšence připraví o zážitek velkoobjemových motorů.
Proto taky letos pro rodinu kupuju Jaguar x300 6.0 V12 z roku cca 199ř až 1997 ještě ne tolik ekofašistickou normou zatížen.
A to auto a motor si budu hýčkat a časem budu jeden z mála na silnici s dvanáctiválcem.
Evropa udělala R.I.P. velkým motorům a rve mi to srdce.

Fantomas
20. ledna • 19:15

Nezapomeň na to, že dnes se vše velice rychle mění, a co platí dnes, může být zítra úplně jinak.
Když budou chtít dostat velkoobjemové motory ze silnic, tak to udělají.

jirka
20. ledna • 21:42

já doufám že ne. chci ten jaguar x300 a nevzdám se ho i kdyby se v bruselu na hlavu stavěli.

Petr
21. ledna • 15:54

hovadini Fantomase není potřeba vůbec řešit, jaga si kupte nikdo vám jej nikdy nezakáže, jako nikdo nikdy nezakázal jiná auta, a s těmi starými šestilitorvými V 12 můžete jezdit jako s veteránem

jiri
21. ledna • 17:04

diky petre bud v lete nebo v zari ho koupim a tesimbse na nej jak maly kluk.Splneny sen vlastnit sestilitr.

jehoVista
20. ledna • 17:45

A auto co se startuje klikou uz taky dneska nekoupis 3-[

Quebe
20. ledna • 23:39

Úplně si nejsem jistý, zda cesta, kterou se vývoj nuceně vydává, je cestou pokroku...

jirka
20. ledna • 17:53

však víš jak jsem to myslel. ekonormy likvidujou velkoobjemové motory. A dnes ho už nekoupíš. je to škoda. dnešní šestilitry atmo by mohli mít v poho 600 a více koní.

Petr
20. ledna • 13:40

Nesmyslný motor!
Vždyť dvouválec turbo, turbo, turbo, s akustickým doprovedem z nahrávky z reproduktorů udělá stejnou službu. :)

Fero
20. ledna • 13:01

tak istotne, ma tabulkovo a par litrov mensiu spotrebu. to je jediny dovod. Tak maju moznost robit hybridy, co aj budu musiet, ale ked ten 4 liter ma asi o 3-4 litre mensiu spotrebu tabulkovo.

Engine
20. ledna • 11:43

Pokud vezmu v úvahu náklady vývoje takového motoru cca 1mld. korun, tak i firmy tohoto formátu musí být na úředníky z EU řádně na.rané. Za 4 roky produkce se určitě nezaplatil.3-[

Provo
20. ledna • 10:20

Motor z roku 2011 je starší? Proboha takové motory se dělají na 10 i více let. Skutečnost, že jej nyní po 4 letech opouští je jenom výsledek tlaku na normovanou spotřebu/emise, protože jinak by měl potenciál pro další rozvoj na mnoho dalších let.

Fantomas
20. ledna • 11:10

Nemusí to tak být nutně, obzvlášť u takového výrobce. Klidně mohli ten motor zavést do výroby s vědomím, že je to jen na omezenou/přechodnou dobu, nebo pro momentální zaplnění mezery, uspokojení poptávky, taky mohli vědět, že potenciál pro budoucí vývoj nemá, nebo cokoliv jiného.

Doporučujeme

Články odjinud