Takzvaných restomodů na základě Porsche 911 dnes vzniká celá řada a pokud máte dost peněz, klasiku s alespoň částečně moderní technikou není problém sehnat, respektive si nechat postavit. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Takzvaných restomodů na základě Porsche 911 dnes vzniká celá řada a pokud máte dost peněz, klasiku s alespoň částečně moderní technikou není problém sehnat, respektive si nechat postavit. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Ačkoliv má tedy známý německý úpravce, oficiálně výrobce, Ruf plné ruce práce třeba s novodobým Yellowbirdem, zájemce o vypiplaná Porsche hledá i jinde. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Ačkoliv má tedy známý německý úpravce, oficiálně výrobce, Ruf plné ruce práce třeba s novodobým Yellowbirdem, zájemce o vypiplaná Porsche hledá i jinde. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Pokud byste totiž chtěli okusit spíše minulost známých monster od Rufu, avšak s trochu aktuálnější technikou, společnost z Pfaffenhausenu potvrzuje, že vám ráda znovu postaví svůj model RCT Evo, který poprvé uvedla na začátku 90. let. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Pokud byste totiž chtěli okusit spíše minulost známých monster od Rufu, avšak s trochu aktuálnější technikou, společnost z Pfaffenhausenu potvrzuje, že vám ráda znovu postaví svůj model RCT Evo, který poprvé uvedla na začátku 90. let. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

A základ zůstává stejný – Porsche 911 generace 964 z let 1989 až 1993. Do nabídky však přináší pár novinek. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

A základ zůstává stejný – Porsche 911 generace 964 z let 1989 až 1993. Do nabídky však přináší pár novinek. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

RCT Evo vám tedy Ruf nově postaví na základě 964 s úzkou i širokou karoserií, hlavně se ale objevuje možnost mít karoserii i plně karbonovou. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

RCT Evo vám tedy Ruf nově postaví na základě 964 s úzkou i širokou karoserií, hlavně se ale objevuje možnost mít karoserii i plně karbonovou. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Další vylepšení jsou na aerodynamice vozu, použity mohou být volitelně karbon-keramické brzdy a novinkou jsou u Rufu v poslední době oblíbená kola s centrální maticí. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Další vylepšení jsou na aerodynamice vozu, použity mohou být volitelně karbon-keramické brzdy a novinkou jsou u Rufu v poslední době oblíbená kola s centrální maticí. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Vzduchem chlazený boxer je ale klíčovým prvkem staronového Rufu. Vzadu tedy pracuje 3,6litrový plochý šestiválec přeplňovaný jedním turbodmychadlem pro výkon 425 koní (313 kW) a točivý moment 570 N.m. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Vzduchem chlazený boxer je ale klíčovým prvkem staronového Rufu. Vzadu tedy pracuje 3,6litrový plochý šestiválec přeplňovaný jedním turbodmychadlem pro výkon 425 koní (313 kW) a točivý moment 570 N.m. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Pohon zadních kol, manuální šestistupňová převodovka a žádná zbytečná elektronika jsou samozřejmostí, stejně jako maximálka okolo 320 km/h. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Pohon zadních kol, manuální šestistupňová převodovka a žádná zbytečná elektronika jsou samozřejmostí, stejně jako maximálka okolo 320 km/h. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Ruf zmiňuje takřka nekonečné kombinace exteriérových barev vozu, čalounění a zbarvení interiéru. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Ruf zmiňuje takřka nekonečné kombinace exteriérových barev vozu, čalounění a zbarvení interiéru. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Ke zvýšení bezpečnosti a tuhosti nechybí integrovaný ochranný rám a pro lepší „zapadnutí“ do vozu jsou zde nové skořepinové sedačky. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Ke zvýšení bezpečnosti a tuhosti nechybí integrovaný ochranný rám a pro lepší „zapadnutí“ do vozu jsou zde nové skořepinové sedačky. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Kolik si za tuto specialitu německá firma žádá? Základních 350.000 eur (asi 9,25 milionu korun), k čemuž je nutné připočíst cenu dárcovského vozidla, pokud nemáte vlastní 964 určenou k přestavbě. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

Kolik si za tuto specialitu německá firma žádá? Základních 350.000 eur (asi 9,25 milionu korun), k čemuž je nutné připočíst cenu dárcovského vozidla, pokud nemáte vlastní 964 určenou k přestavbě. | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

 | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

 | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

 | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

 | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

 | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile

 | Ruf RCT Evo (2020) | Zdroj: Ruf Automobile

Ačkoliv má tedy známý německý úpravce, oficiálně výrobce, Ruf plné ruce práce třeba s novodobým Yellowbirdem, zájemce o vypiplaná Porsche hledá i jinde. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile
Pokud byste totiž chtěli okusit spíše minulost známých monster od Rufu, avšak s trochu aktuálnější technikou, společnost z Pfaffenhausenu potvrzuje, že vám ráda znovu postaví svůj model RCT Evo, který poprvé uvedla na začátku 90. let. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile
A základ zůstává stejný – Porsche 911 generace 964 z let 1989 až 1993. Do nabídky však přináší pár novinek. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile
RCT Evo vám tedy Ruf nově postaví na základě 964 s úzkou i širokou karoserií, hlavně se ale objevuje možnost mít karoserii i plně karbonovou. | Ruf RCT Evo (2020) Zdroj: Ruf Automobile
14
Fotogalerie

Staré RCT Evo na základě Porsche 964 vám Ruf postaví i dnes. Přináší pár novinek

Pár milionů sem, pár milionů tam. Za pořádný Ruf z minulosti to stojí.

Takzvaných restomodů na základě Porsche 911 dnes vzniká celá řada a pokud máte dost peněz, klasiku s alespoň částečně moderní technikou není problém sehnat, respektive si nechat postavit. Ačkoliv má tedy známý německý úpravce, oficiálně výrobce, Ruf plné ruce práce třeba s novodobým Yellowbirdem, zájemce o vypiplaná Porsche hledá i jinde.

Pokud byste totiž chtěli okusit spíše minulost známých monster od Rufu, avšak s trochu aktuálnější technikou, společnost z Pfaffenhausenu potvrzuje, že vám ráda znovu postaví svůj model RCT Evo, který poprvé uvedla na začátku 90. let. A základ zůstává stejný – Porsche 911 generace 964 z let 1989 až 1993. Do nabídky však přináší pár novinek.

RCT Evo vám tedy Ruf nově postaví na základě 964 s úzkou i širokou karoserií, hlavně se ale objevuje možnost mít karoserii i plně karbonovou. Další vylepšení jsou na aerodynamice vozu, použity mohou být volitelně karbon-keramické brzdy a novinkou jsou u Rufu v poslední době oblíbená kola s centrální maticí.  

Vzduchem chlazený boxer je ale klíčovým prvkem staronového Rufu. Vzadu tedy pracuje 3,6litrový plochý šestiválec přeplňovaný jedním turbodmychadlem pro výkon 425 koní (313 kW) a točivý moment 570 N.m. Pohon zadních kol, manuální šestistupňová převodovka a žádná zbytečná elektronika jsou samozřejmostí, stejně jako maximálka okolo 320 km/h.

Ruf zmiňuje takřka nekonečné kombinace exteriérových barev vozu, čalounění a zbarvení interiéru. Ke zvýšení bezpečnosti a tuhosti nechybí integrovaný ochranný rám a pro lepší „zapadnutí“ do vozu jsou zde nové skořepinové sedačky.

Kolik si za tuto specialitu německá firma žádá? Základních 350.000 eur (asi 9,25 milionu korun), k čemuž je nutné připočíst cenu dárcovského vozidla, pokud nemáte vlastní 964 určenou k přestavbě.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud