Já tu zlatou éru československých motorek/aby se kluci slovenský zase nečertili:-))/pamatuji. Je fakt ,že v 70 letech se bralo za úplnou samozřejmost, že naše týmy ze šestidenní přivezou všechny medaile. KTM se nechytalo.Od Pana Pudila z ČZ jsem měl info. z první ruky jak soudruzi v JAWĚ a ČZ gazdovali.
Prodej práv na značku Jawa do Indie mi nijak nevadí, s ohledem na fakt že už několik desítek let Jawa stejně žádné slušné motorky nevyrábí. Horší to už asi nebude
Kultura Jawy je v Indii veliká, jsou to tam velice populární stroje a dost možná je tam nejvíc zrenovovaných 250tek atd...váží si jí víc, než my pitomí češi....
Jo tam se jí říká Yezdi/ ta historka jak ten název vnikl je známá/ , ale já jsem myslel, že mám vlčí mlhu když jsem cca před 10 lety viděl panelku 250 na jenom anglickém zadním dvorku - prý místní fanda JAWY :-))
Právě, když my na to hážem bobek, tak ať to raději dělá radost Indovi než by to mělo padnout. Navíc já mám ze zaměstnání s Indama celkem dobré zkušenosti. Lepší než Korejec/Číňan. Nejvíc se jim líbilo, že tramvaj T3 vypadala v reálu přesně jako v nějaké socialistické knížce kterou si četli, než sem přiletěli. Poděkují, technické věci se nějak naučí a vegetariánskou restauraci jsem přežil. Akorát mě překvalilo a styděl jsem se, jaký problém mají získat víza do ČR na pár dní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.