REDAKCE NEMŮŽETE S TÍM NĚCO UDĚLATkdyž mám na Safari zapnutý AdBlock videa mi nejdou, ale to mi nikde jinde nedělá
Pre mňa nepochopiteľný príspevok v štýle ukradol som auto ešte v záruke a idem reklamovať. Nič nie je zadarmo, za týmto portálom sú obrovské mesačné náklady a inzercia je jediný spôsob ako ho uživiť. Ak začnú všetci používať adBlock, nebude čo na internete čítať.
všude jinde to jde
sice mám 15 let starý auto, ale metr dloujej čumák v předu a v boku motoru pořádný traverzy ze zadu min taky metr k posádce ve dveřích dvě výztuhy z pevnostních trubek a dva nafukovací pytle. Tak si myslím že mě to vcelku slušně ochrání kdyby něco.
Tvoje auto je typická deathtrap: ty traverzy sice zabijou jak tebe tak toho do koho narazíš, deformační zóny tu nejsou pro srandu, zabije tě přetížení a roztržené vnitřní orgány, 15 staré pytle už asi nebudou fungovat - životnost pyropatron byla dříve 10 let, v osledním desetiletí se zvýšila na 15 let. Po tét době bud nevystřelí vůbec nebo naopak vystřelí nečekaně i bez havárky:-DAl hlavně že si myslíš jak jsi chráněný - jezdi hooodně opatrně, už při 50km/h můžeš utrpět smrtelný úraz - nebo si kup nový i třeba malý auto - ochrání tě daleko líp..B-]
Tak to ti blahopreju. Az das jednou poradnou ranu tak se ti to auto zlomi i s tebou uvnitr...
Moje je zase 13let staré a má 1,5m dlouhý čumák a celkově je dlouhý 5m.....a co jako?Na velikosti nezáleží. Auto potřebuje deformační zóny pro pohlcení kinetické energie a ne být co nejpevnější. Pak jde všechna ta energie do člověka, viz. Smart:-/
omylem jsem dal plus :-( , ...TAK TO TI JE SKORO K NIČEMU, tak silné, aby to pohltilo kintickou energii, to žádné auto nidky nemělo a hlavním principem je odvod energie do žádoucích míst, ne tlouška traverz a to stará auta prostě nemají tak vypakané, tedy pokud nemáš Smarta, tan přišel s nejbezpečnější koncepcí karoserie, ale je druhá a má neýhody vyšší stavby karoserie, tak od toho odstoupili /A, B/ a nechají snad jen u Smarta
Souhlas, viz."testík" zde: http://www.youtube.com/watch...
zapoměl jsem ještě sloupky jsou silnější dvakrát tak než nové auto.
Mne tam chyba v prvom rade "legendarny" crash test Fiatu Seicento:http://www.youtube.com/watch... B-]
Jeste legendarnejsi je toto video :http://m.youtube.com/results...
Je zajimave, ze evropske clio melo 4*, jina forma narazu a verze bez pytlu a vysledek je uplne jinde.
Evropské Clio bylo zcela jiné auto.. Tamní vozy odpovídají naším vozům z kraje 90. let..
Nejdriv se podivej na to video...,Je to evr.clio II.
Designem mozna, technicky v zadnym pripade...
Pro Severní Ameriku se používá naprosto odlišná technika a materiály. Například tamní Sandero je vyrobené z jiných plechů (tenčích) a výztuh než to evropské.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.