Staré modely v testu NCAP s nulovým ohodnocením

17 komentářů

Petr
30. července • 18:24

REDAKCE NEMŮŽETE S TÍM NĚCO UDĚLAT
když mám na Safari zapnutý AdBlock videa mi nejdou, ale to mi nikde jinde nedělá

Erich
31. července • 12:05

Pre mňa nepochopiteľný príspevok v štýle ukradol som auto ešte v záruke a idem reklamovať. Nič nie je zadarmo, za týmto portálom sú obrovské mesačné náklady a inzercia je jediný spôsob ako ho uživiť. Ak začnú všetci používať adBlock, nebude čo na internete čítať.

Petr
31. července • 14:30

všude jinde to jde

jirka
30. července • 18:13

sice mám 15 let starý auto, ale metr dloujej čumák v předu a v boku motoru pořádný traverzy ze zadu min taky metr k posádce ve dveřích dvě výztuhy z pevnostních trubek a dva nafukovací pytle. Tak si myslím že mě to vcelku slušně ochrání kdyby něco.

k22
31. července • 14:17

Tvoje auto je typická deathtrap: ty traverzy sice zabijou jak tebe tak toho do koho narazíš, deformační zóny tu nejsou pro srandu, zabije tě přetížení a roztržené vnitřní orgány, 15 staré pytle už asi nebudou fungovat - životnost pyropatron byla dříve 10 let, v osledním desetiletí se zvýšila na 15 let. Po tét době bud nevystřelí vůbec nebo naopak vystřelí nečekaně i bez havárky
:-D
Al hlavně že si myslíš jak jsi chráněný - jezdi hooodně opatrně, už při 50km/h můžeš utrpět smrtelný úraz - nebo si kup nový i třeba malý auto - ochrání tě daleko líp..B-]

Dr.River
31. července • 9:08

Tak to ti blahopreju. Az das jednou poradnou ranu tak se ti to auto zlomi i s tebou uvnitr...

aaa
31. července • 0:07

Moje je zase 13let staré a má 1,5m dlouhý čumák a celkově je dlouhý 5m.....a co jako?
Na velikosti nezáleží. Auto potřebuje deformační zóny pro pohlcení kinetické energie a ne být co nejpevnější. Pak jde všechna ta energie do člověka, viz. Smart:-/

Petr
30. července • 18:35

omylem jsem dal plus :-( , ...TAK TO TI JE SKORO K NIČEMU, tak silné, aby to pohltilo kintickou energii, to žádné auto nidky nemělo a hlavním principem je odvod energie do žádoucích míst, ne tlouška traverz a to stará auta prostě nemají tak vypakané, tedy pokud nemáš Smarta, tan přišel s nejbezpečnější koncepcí karoserie, ale je druhá a má neýhody vyšší stavby karoserie, tak od toho odstoupili /A, B/ a nechají snad jen u Smarta

ctrl
30. července • 21:02

Souhlas, viz."testík" zde: http://www.youtube.com/watch...

jirka
30. července • 18:14

zapoměl jsem ještě sloupky jsou silnější dvakrát tak než nové auto.

Martin
30. července • 14:32

Mne tam chyba v prvom rade "legendarny" crash test Fiatu Seicento:
http://www.youtube.com/watch...
B-]

Lukas
30. července • 15:02

Jeste legendarnejsi je toto video :
http://m.youtube.com/results...

Lukas
30. července • 14:57

Je zajimave, ze evropske clio melo 4*, jina forma narazu a verze bez pytlu a vysledek je uplne jinde.

Jirka
30. července • 15:04

Evropské Clio bylo zcela jiné auto.. Tamní vozy odpovídají naším vozům z kraje 90. let..

Lukas
30. července • 20:37

Nejdriv se podivej na to video...,Je to evr.clio II.

VB
30. července • 21:42

Designem mozna, technicky v zadnym pripade...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
30. července • 23:57

Pro Severní Ameriku se používá naprosto odlišná technika a materiály. Například tamní Sandero je vyrobené z jiných plechů (tenčích) a výztuh než to evropské.

Doporučujeme

Články odjinud