Staré modely v testu NCAP s nulovým ohodnocením

Martin  |  30. 07. 2013 14:32

Mne tam chyba v prvom rade "legendarny" crash test Fiatu Seicento:
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  30. 07. 2013 14:57

Je zajimave, ze evropske clio melo 4*, jina forma narazu a verze bez pytlu a vysledek je uplne jinde.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 07. 2013 15:04

Evropské Clio bylo zcela jiné auto.. Tamní vozy odpovídají naším vozům z kraje 90. let..

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  30. 07. 2013 20:37

Nejdriv se podivej na to video...,

Je to evr.clio II.

Odpovědět  |   | 
VB  |  30. 07. 2013 21:42

Designem mozna, technicky v zadnym pripade...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 07. 2013 23:57

Pro Severní Ameriku se používá naprosto odlišná technika a materiály. Například tamní Sandero je vyrobené z jiných plechů (tenčích) a výztuh než to evropské.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  30. 07. 2013 15:02

Jeste legendarnejsi je toto video :
http://m.youtube.com/results...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  30. 07. 2013 18:13

sice mám 15 let starý auto, ale metr dloujej čumák v předu a v boku motoru pořádný traverzy ze zadu min taky metr k posádce ve dveřích dvě výztuhy z pevnostních trubek a dva nafukovací pytle. Tak si myslím že mě to vcelku slušně ochrání kdyby něco.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  30. 07. 2013 18:14

zapoměl jsem ještě sloupky jsou silnější dvakrát tak než nové auto.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 07. 2013 18:35

omylem jsem dal plus , ...TAK TO TI JE SKORO K NIČEMU, tak silné, aby to pohltilo kintickou energii, to žádné auto nidky nemělo a hlavním principem je odvod energie do žádoucích míst, ne tlouška traverz a to stará auta prostě nemají tak vypakané, tedy pokud nemáš Smarta, tan přišel s nejbezpečnější koncepcí karoserie, ale je druhá a má neýhody vyšší stavby karoserie, tak od toho odstoupili /A, B/ a nechají snad jen u Smarta

Odpovědět  |   | 
ctrl  |  30. 07. 2013 21:02

Souhlas, viz."testík" zde: http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
aaa  |  31. 07. 2013 00:07

Moje je zase 13let staré a má 1,5m dlouhý čumák a celkově je dlouhý 5m.....a co jako?
Na velikosti nezáleží. Auto potřebuje deformační zóny pro pohlcení kinetické energie a ne být co nejpevnější. Pak jde všechna ta energie do člověka, viz. Smart

Odpovědět  |   | 
Dr.River  |  31. 07. 2013 09:08

Tak to ti blahopreju. Az das jednou poradnou ranu tak se ti to auto zlomi i s tebou uvnitr...

Odpovědět  |   | 
k22  |  31. 07. 2013 14:17

Tvoje auto je typická deathtrap: ty traverzy sice zabijou jak tebe tak toho do koho narazíš, deformační zóny tu nejsou pro srandu, zabije tě přetížení a roztržené vnitřní orgány, 15 staré pytle už asi nebudou fungovat - životnost pyropatron byla dříve 10 let, v osledním desetiletí se zvýšila na 15 let. Po tét době bud nevystřelí vůbec nebo naopak vystřelí nečekaně i bez havárky

Al hlavně že si myslíš jak jsi chráněný - jezdi hooodně opatrně, už při 50km/h můžeš utrpět smrtelný úraz - nebo si kup nový i třeba malý auto - ochrání tě daleko líp..

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 07. 2013 18:24

REDAKCE NEMŮŽETE S TÍM NĚCO UDĚLAT
když mám na Safari zapnutý AdBlock videa mi nejdou, ale to mi nikde jinde nedělá

Odpovědět  |   | 
Erich  |  31. 07. 2013 12:05

Pre mňa nepochopiteľný príspevok v štýle ukradol som auto ešte v záruke a idem reklamovať. Nič nie je zadarmo, za týmto portálom sú obrovské mesačné náklady a inzercia je jediný spôsob ako ho uživiť. Ak začnú všetci používať adBlock, nebude čo na internete čítať.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  31. 07. 2013 14:30

všude jinde to jde

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

21.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A