Staré Audi TT RS má za sebou další úpravu. Výsledek nabídne 750 k

Ačkoliv už je delší dobu na trhu nová generace Audi TT, ta stará je pořád poměrně častým objektem zájmu různých úpravců, kteří se s oblibou zajímají především o vrcholné TT RS. Už jsme tu měli například úpravu od Mcchip nebo HPerformance. Druhý jmenovaný úpravce před časem ukázal verzi naladěnou na 510 koní, teď ale představuje ještě výkonnější variantu.

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Novinka stále používá přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru, který prošel radikálními úpravami. Výsledek zní velmi zajímavě. Výkon motoru vyskočil na 552 kW (750 k) a točivý moment nabídne 880 Nm.

V rámci úpravy dostane vůz větší turbodmychadlo, jiné palivové čerpadlo, nové vstřikovače, spojku, výfuk, sání, mezichladič stlačeného vzduchu, keramické brzdy z Audi R8 a tak dále. Přesné hodnoty týkající se dynamiky nejsou známé, ale je jisté, vzhledem k výkonům sériového TT RS, že akcelerace na 100 km/h bude záležitostí hluboko pod čtyři sekundy a že maximální rychlost půjde přes 300 km/h.

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Kdyby na vás bylo 552 kW (750 k) moc, můžete sáhnout také po decentnějších variantách. Ta dříve představená nabízí 375 kW (510 k), případně je k dispozici třeba i verze s výkonem 441 kW (600 k). Jestliže to je pořád moc, v úvodu zmíněná společnost Mcchip vyladila staré TT RS na 348 kW (473 k).   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků