Staré Audi TT RS má za sebou další úpravu. Výsledek nabídne 750 k

Ačkoliv už je delší dobu na trhu nová generace Audi TT, ta stará je pořád poměrně častým objektem zájmu různých úpravců, kteří se s oblibou zajímají především o vrcholné TT RS. Už jsme tu měli například úpravu od Mcchip nebo HPerformance. Druhý jmenovaný úpravce před časem ukázal verzi naladěnou na 510 koní, teď ale představuje ještě výkonnější variantu.

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Novinka stále používá přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru, který prošel radikálními úpravami. Výsledek zní velmi zajímavě. Výkon motoru vyskočil na 552 kW (750 k) a točivý moment nabídne 880 Nm.

V rámci úpravy dostane vůz větší turbodmychadlo, jiné palivové čerpadlo, nové vstřikovače, spojku, výfuk, sání, mezichladič stlačeného vzduchu, keramické brzdy z Audi R8 a tak dále. Přesné hodnoty týkající se dynamiky nejsou známé, ale je jisté, vzhledem k výkonům sériového TT RS, že akcelerace na 100 km/h bude záležitostí hluboko pod čtyři sekundy a že maximální rychlost půjde přes 300 km/h.

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Kdyby na vás bylo 552 kW (750 k) moc, můžete sáhnout také po decentnějších variantách. Ta dříve představená nabízí 375 kW (510 k), případně je k dispozici třeba i verze s výkonem 441 kW (600 k). Jestliže to je pořád moc, v úvodu zmíněná společnost Mcchip vyladila staré TT RS na 348 kW (473 k).   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský