Staré Audi TT RS má za sebou další úpravu. Výsledek nabídne 750 k

Ačkoliv už je delší dobu na trhu nová generace Audi TT, ta stará je pořád poměrně častým objektem zájmu různých úpravců, kteří se s oblibou zajímají především o vrcholné TT RS. Už jsme tu měli například úpravu od Mcchip nebo HPerformance. Druhý jmenovaný úpravce před časem ukázal verzi naladěnou na 510 koní, teď ale představuje ještě výkonnější variantu.

Tuning | Audi | Sportovní auta | Kupé

Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Novinka stále používá přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru, který prošel radikálními úpravami. Výsledek zní velmi zajímavě. Výkon motoru vyskočil na 552 kW (750 k) a točivý moment nabídne 880 Nm.

V rámci úpravy dostane vůz větší turbodmychadlo, jiné palivové čerpadlo, nové vstřikovače, spojku, výfuk, sání, mezichladič stlačeného vzduchu, keramické brzdy z Audi R8 a tak dále. Přesné hodnoty týkající se dynamiky nejsou známé, ale je jisté, vzhledem k výkonům sériového TT RS, že akcelerace na 100 km/h bude záležitostí hluboko pod čtyři sekundy a že maximální rychlost půjde přes 300 km/h.

Tuning | Audi | Sportovní auta | Kupé

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Kdyby na vás bylo 552 kW (750 k) moc, můžete sáhnout také po decentnějších variantách. Ta dříve představená nabízí 375 kW (510 k), případně je k dispozici třeba i verze s výkonem 441 kW (600 k). Jestliže to je pořád moc, v úvodu zmíněná společnost Mcchip vyladila staré TT RS na 348 kW (473 k).   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků