Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novou generaci Audi TT RS se stále čeká, ale kdybyste chtěli něco speciálního už teď, můžete využít třeba schopností lidí z HPerfromance. Ti vzali staré Audi TT RS a důkladně se podívali především na přeplňovaný pětiválec. Výsledek je velmi zajímavý, protože po úpravě nabízí motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Jen pro srovnání, standardní verze zvládne maximálně 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, jiný je také mezichladič stlačeného vzduchu nebo výfuk. Jak se navýšení výkonu projeví na zrychlení, to se zatím neví. Standardní TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvůli omezovači nejelo více než 280 km/h.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Pokud máte zájem o tuto úpravu, budete potřebovat 50 000 eur. Kromě výkonnějšího motoru ale dostanete také větší brzdy (370x35 mm vpředu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozek a řadu dílů na karoserii vyrobených z karbonu. Případně si můžete koupit hotové auto. To na fotkách je na prodej a stojí 90 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků