Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novou generaci Audi TT RS se stále čeká, ale kdybyste chtěli něco speciálního už teď, můžete využít třeba schopností lidí z HPerfromance. Ti vzali staré Audi TT RS a důkladně se podívali především na přeplňovaný pětiválec. Výsledek je velmi zajímavý, protože po úpravě nabízí motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Jen pro srovnání, standardní verze zvládne maximálně 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, jiný je také mezichladič stlačeného vzduchu nebo výfuk. Jak se navýšení výkonu projeví na zrychlení, to se zatím neví. Standardní TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvůli omezovači nejelo více než 280 km/h.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Pokud máte zájem o tuto úpravu, budete potřebovat 50 000 eur. Kromě výkonnějšího motoru ale dostanete také větší brzdy (370x35 mm vpředu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozek a řadu dílů na karoserii vyrobených z karbonu. Případně si můžete koupit hotové auto. To na fotkách je na prodej a stojí 90 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků