Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novou generaci Audi TT RS se stále čeká, ale kdybyste chtěli něco speciálního už teď, můžete využít třeba schopností lidí z HPerfromance. Ti vzali staré Audi TT RS a důkladně se podívali především na přeplňovaný pětiválec. Výsledek je velmi zajímavý, protože po úpravě nabízí motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Jen pro srovnání, standardní verze zvládne maximálně 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, jiný je také mezichladič stlačeného vzduchu nebo výfuk. Jak se navýšení výkonu projeví na zrychlení, to se zatím neví. Standardní TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvůli omezovači nejelo více než 280 km/h.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Pokud máte zájem o tuto úpravu, budete potřebovat 50 000 eur. Kromě výkonnějšího motoru ale dostanete také větší brzdy (370x35 mm vpředu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozek a řadu dílů na karoserii vyrobených z karbonu. Případně si můžete koupit hotové auto. To na fotkách je na prodej a stojí 90 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků