Staré Audi TT RS dostalo od HPerfromance 510 koní

Na novou generaci Audi TT RS se stále čeká, ale kdybyste chtěli něco speciálního už teď, můžete využít třeba schopností lidí z HPerfromance. Ti vzali staré Audi TT RS a důkladně se podívali především na přeplňovaný pětiválec. Výsledek je velmi zajímavý, protože po úpravě nabízí motor 375 kW (510 k) a 690 Nm.

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Audi TT RS nabídne v úpravě od Mcchip 473 koní a 610 Nm

Jen pro srovnání, standardní verze zvládne maximálně 265 kW (360 k) a 465 Nm. Motor dostal nové turbo, jiný je také mezichladič stlačeného vzduchu nebo výfuk. Jak se navýšení výkonu projeví na zrychlení, to se zatím neví. Standardní TT RS Plus zvládalo stovku za 4,1 s a kvůli omezovači nejelo více než 280 km/h.

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Pokud máte zájem o tuto úpravu, budete potřebovat 50 000 eur. Kromě výkonnějšího motoru ale dostanete také větší brzdy (370x35 mm vpředu, 342x28 mm vzadu), upravený podvozek a řadu dílů na karoserii vyrobených z karbonu. Případně si můžete koupit hotové auto. To na fotkách je na prodej a stojí 90 000 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků