Stará škodovka vs. kilometr plastové fólie: Rusové z Garage 54 řádili v Česku!

Ruští nadšenci z YouTube kanálu Garage 54 přichází s dalším experimentem. Bude fungovat natažená plastová fólie mezi dvěma stromy jako efektivní způsob k zastavení rozjeté škodovky?

Pokud hledáte odpovědi na své nejbizarnější technické otázky v oblasti automobilů, musíte pravidelně sledovat ruský YouTube kanál Garage 54. Tito mechanici nám už třeba ukázali, jak si povede auto, která má místo pneumatik na disku navařené pružiny, nebo namotané stohy kancelářských papírů A4. Taky se velice kreativními způsoby snažili zabít motor staré Lady.

Na svých cestách po Evropě nyní Garage 54 navštívila i Českou republiku a přesněji dalšího YouTube tvůrce Vemacha, který na svém kanálu usilovně vylepšuje svou starou škodovku. Těžko popsat všechny kuriózní úpravy, stačí ale říct, že kreativita mu stejně jako zmíněným Rusům vůbec nechybí.

Co zabije starou Ladu? Rusové „krmili“ motor kolou, vejci nebo mlékem

Co zabije starou Ladu? Rusové „krmili“ motor kolou, vejci nebo mlékem

Právě tato „škodárna“ byla vybrána pro místní test průjezdu překážkou. Onou překážkou byla přitom vrstva průhledné plastové folie, kterou borci natáhli mezi dva stromy. Přesněji mluvíme o celém kilometru tohoto materiálu.

Nejprve se ale začalo s menším množstvím, tedy jednou rolí fólie, kterou škodovka projela jako nůž máslem. Poté se už mezi stromy natáhly dohromady čtyři role s fólií o celkové délce přes tisíc metrů a bizarního testu se nakonec zúčastnil i Fiat Multipla. Na výsledek se podívejte sami…

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků