Stará Astra se bude i nadále vyrábět pod názvem Classic

Stejně jako po nástupu druhé generace se i nyní bude stará Astra nadále vyrábět, a sice pod názvem staronovým Classic. Výroba hatchbacku a sedanu se přesunula už nyní do polského města Gliwice, do konce roku se tam bude vyrábět i kombi.

Astra Classic bude prodávána za nižší ceny než třetí generace, nicméně základní výbava je o dost chudší. Pokud tedy nejste moc nároční a toužíte po tomto německém modelu, i nadále máte možnost. Podobný systém zvolila i Škodovka, která bude první Octavii vyrábět ještě příští rok; dokonce plánuje, že vyrobí více starých modelů než nových.

V základní výbavě Astry Classic je airbag řidiče a ABS, airbag spolujezdce a boční airbagy jsou na přání. V příplatkové výbavě figuruje také klimatizace, elektrické ovládání oken či autorádio. Základem Astry Classic je motor 1.4 66 kW stejně jako u trojky, následuje 1.6 74 kW a 1.7 CDTi 59 kW.

Tip: Kompletní ceník nové Astry v ČR, Opel a jeho plány do budoucna, srovnání Astry, Golfu a Mazdy 3.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků