Stará Astra se bude i nadále vyrábět pod názvem Classic

Stejně jako po nástupu druhé generace se i nyní bude stará Astra nadále vyrábět, a sice pod názvem staronovým Classic. Výroba hatchbacku a sedanu se přesunula už nyní do polského města Gliwice, do konce roku se tam bude vyrábět i kombi.

Astra Classic bude prodávána za nižší ceny než třetí generace, nicméně základní výbava je o dost chudší. Pokud tedy nejste moc nároční a toužíte po tomto německém modelu, i nadále máte možnost. Podobný systém zvolila i Škodovka, která bude první Octavii vyrábět ještě příští rok; dokonce plánuje, že vyrobí více starých modelů než nových.

V základní výbavě Astry Classic je airbag řidiče a ABS, airbag spolujezdce a boční airbagy jsou na přání. V příplatkové výbavě figuruje také klimatizace, elektrické ovládání oken či autorádio. Základem Astry Classic je motor 1.4 66 kW stejně jako u trojky, následuje 1.6 74 kW a 1.7 CDTi 59 kW.

Tip: Kompletní ceník nové Astry v ČR, Opel a jeho plány do budoucna, srovnání Astry, Golfu a Mazdy 3.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků