Stane se Dacia Logan nejprodávanějším vozem na světě?

52 komentářů

jasom
13. září • 23:16

http://autopixx.de/bilder/autopixx-de-1128091510-15.jpg

PC
6. září • 0:57

docela mě překvapilo jak má to auto vysoký kufr. Co se techniky týče - tohle auto je postavené na stejném podvozku jako Nissan Micra - takže platforma jistě není špatná-když ji sdílí i s "Japoncem". Jak to je s karosérii nevím, ale na běžné ježdění, nákupy, atd. po mizerných okreskách to stačí. Je to nenáročné auto pro nenáročné řidiče.Nic víc, nic míň.

Vladimír
5. září • 23:53

:-|nebo-li pro nás prosté škodovkáře, kteří nemáme na lepší, ale občas se stane, že chudý človek zdědí pár korun po nebožce tetě, ktará celý život škudlila a nic si v životě neužila, takže z čistého nebe i chudá rodina má najednou na náhradu za letitou Škodu 120L. A to je potom ve vsi pozdvižení, súsedi potom čubrňů, když před chalupou sa migotá šumný peknúčký LOGAN ! :-P

R390
6. září • 18:20

Nelze nez souhasit za ty penize nove auto s takovym prostorem nesezenes:-) logan go:-D

gogo2
5. září • 20:36

REZ: Vadí někomu, že auto po pěti letech začne být mírně orezlé? Mně teda ne - důležitej je motor, převodovka a tyhle věci - a to je všechno docela osvědčená z minulejch generací Renaultu. A nějakej rezavej flek - no a co? Mě Logan stojí 3 tisíce měsíčně včetně pojistky a ručení (a jsou to očekávatelné náklady - narozdíl od ojetiny). Za 5 let ho prodám, prachy z toho dám na akontaci a budu pokračovat s novým. Pohoda.
KULATÉ VÝDUCHY: Prej Š 105. Kontrolní otázka - jaká další hypersupemoderní auta též mají kulaté výduchy? Seat určitě. Který další?.... Občas na to koukám, když jdu kolem zaparkovanejch aut a je to docela častý...

Strajbery
5. září • 21:15

to je jakoby na kondomu nevadila malá dirka, nejsem perfekcionista, ale orezivělích aut je v ČR celkem dost :-))
od 120 po felicie (dnes už i fabie)

pepa
6. září • 20:44

Zrezla fabka? Posli mi foto, chytraku. A ne rezavou smouhu po navrtane nebo napr bourane kastli ;-)

Radek Ondrášík
5. září • 21:34

Ano, nebo moderních nezinkovaných Accordu. ;-)

p0etrik
5. září • 20:44

No pokud ten rezavej flek nebude skrz... :-D

Strajbery
5. září • 20:23

DACIA LOGAN není šit
jchocz, 5.9.2006 9:13:11
"Ano, v jednoduchosti je úspěch. Vyrábělo se hodně aut, o kterých mnoho lidí vyhlásilo, že to se nemůže prodávat a hele, je to naopak. Jenom taková analogie.... Před nedávnem byl i DVD přehrávač spíše otázkou super zančkových firem. Nakonec ale ta střeva jsou ze standardních obvodů a je téměř jedno, kdo to vyrobí. LOGAN může přispět k tomu, že se obmění ten zoufalý autopark u nás a taky v jiných zemích. Kromě toho je LOGAN asi jediným vozidlem, které může konkurovat čínským výrobkům. Držím LOGANu palce ! "jch.Ne Ne, nemohu souhlasit, levné přehrávače vs. drahé přehrávače, zjednodušeně řečeno asi tak, "stojí to za to, kolik to stojí" +/- nějaká ta vyjímka, osobní zkušenost s levným dvd přehrávačem na svoji dobu uměl přehrát i vypalované dvd-/+r (co značkové většinou neuměli) ale po roce a 1/2 postupně zpomaloval načítání jakých koliv disků a prostě odešla optika (čistící cd/dvd mam) nebylo to hrané tolik, řekl bych spíš slabší průměr a je pryč (Hyundai) .
Oproti tomu mam teď Panasonic a je zatim v pořádku(9 měsíců), uvidíme.
Co chci ale říct, v oboru se pohybuju (elektronika) a reklamací na výrobky low-end je tolik, že jako firma jsme je úplně přestali prodávat, vzhledem k reklamacím a provedené práci s levnými výrobky se je nevyplatí prodávat..
Podobné to vidím s Loganem, nikomu ho nechci brát, ale někde to je ošizené.

Borrec
5. září • 18:06

:-D Kdo si to auto koupi, tak je opravdu idiot!!! :-D

bojler
5. září • 17:34

Mne jenom prekvapuje, ze si Logana kupujou lidi, co s nim pocitaji na delsi dobu. Moje Felicia je 6 let stara, garazovana a uz se zacina ozyvat rez. Aby nakonec lidi nezaplakali. Ale treba to i pres nepozink vydrzi. Uvidime. Ja osobne bych se este Logana bal. Design pro me fuj, ale to tem lidem co to kupujou nevadi. Su rad ze je.

Ráďa
5. září • 20:18

Felda je felda, kdežto toto je pan Logan :-D Feldě zrezaví zadek i za 3 roky, aspoň náš nebožtík služebák. Hmm design Logana je takový střední, předek super, zrcátka shit, zadek nic moc. Spíš uvnitř mi ty kulaté výdechy pořád evokují Š105 nemůžu si pomoct:-D

TECH
5. září • 19:14

Nevydrží, bohužel pro kupce.Jedině když s tím v zimě nebudou jezdit a budou to šlechtit, vystřikávat dutiny ...no jak za socíku.Nechápu proč to nepozinkujou...majlant by to nestálo.Pro určitou cílovou skupinu zákazníků je to asi dobrej kup, ale pro mne nee.Jo a zas tolik se to neprodává.Prodeje šli dolů...teda u nás. :-D

Pavel
5. září • 14:16

Ono by neškodilo přidat i trochu čísel-jinak je takový článek i ničem.

Ráďa
5. září • 17:29

Nj článek říká, kde všude se Logan prodává a prodávat bude. Otázkou je kolik kusů:-D

Karel
5. září • 12:46

Když jsem četl příspěvky, vypadá to, že bychom měli všichni jezdit pouze v audinách , bavorácích a podobných autech, ale to bychom na ně prvně museli mít. Myslím si, že vždy je lepší jezdit Loganech než ve starých škodovkách a podobných autech. Až bude v Česku průměrná srovnatelná např. s Německem, budeme si moci dovolit i lepší auta, protože jinak je to plácání o ničem. Já osobně bych si Logana ale nekoupil.

beat
5. září • 15:50

Až budeme mít srovnatelné platy s Německem, tak se taky budou kupovat Dacie, protože se kupují i v Německu ;-)

den
5. září • 10:31

to, že logan je renault nebo dacia podle toho, co je v zemi víc známé, bych viděl jenom jako oficiální zdůvodnění... ve skutečnosti bych to viděl tak, že si renault nechce v zemích, jako je už i česká republika, kazit pověst... neřekl bych, že v čechách je dacia známější než v rusku

karel N.
5. září • 18:48

Přiznám se že jsem ten obchodní tah se značkou DACIA v ČR nepochopil. Tahle značka v nás dříve narozených vzbuzuje mrazení ještě po letech. LOGAN je možná dobrý vůz, ale já jsem nakonec po delším rozhodování zvolil jinou značku, prostě nedůvěra. Omlouvám se Rumunům, Dačiistům i Loganistům !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§

Petr
5. září • 14:23

Dacia je v Rusku méně známa než u nás, protože se do bývalého SSSR nikdy nedovážela. Jinak držím Loganu palce i když je ošklivý (to Fabie koneckonců taky)

Radek Ondrášík
5. září • 12:04

To bych netvrdil. Na západ od nás se Logan občas provádá jako Renault. Což odporuje této teorii.Ono i Škoda se v určité části světa prodává jako Volkswagen, Opel jako Vauxhall atd. Prostě koncerny využívají dobře zavedené značky k úspěšnému prodeji, protože prorazit s novou značkou je velmi nákladné a komplikované.

Ráďa
5. září • 10:27

No a pak že jednoduché auto nemůže být úspěšné. Pro mě je sice pořád trochu malé a líbila by se mi nějaká O1 1.6 v té ukrajinské verzi, kde může spalovat horší benzín a nemá tak papírový podvozek. Ale musela by stát tak 250.000Kč. Vzhledem k tomu že vývoj 1 generace už je zaplacený, tak by se s cenou mohlo jít konečně fakt dolů. Ale Logan překvapil. Protože jsem v něm seděl a zas to takový super zázrak ani vzhledem k ceně nebyl. Ale zas výrazně lepší než Thalia. Tak GO Logan GO, zas furt lepší než kdyby mezeru na trhu mělo obsadit Daewoo-Chevrolet;-)

TT
5. září • 10:22

Logan si na rozdil od zbytku produkce Renaultu aspon na nic nehraje => se stejnou kvalitou jako Laguna a spol. tohle auto aspon odpovida cenou...(ono je to ostatne cele videt, jak se ostatni Renaulty doslova podbizeji s cenou...a stejne furt nikdo nekupuje;))

Ten
5. září • 10:24

jj:-D a Logan nestiha vyrabet

-LK-
5. září • 9:17

Nedá mi to a po nějaké době se opět musím ozvat. Je opravdu takový problém, aby novinář, jehož pracovním nástrojem je jazyk, tento jazyk také ovládal a to na úrovni vyšší než Demeter ze zvláštní školy? A když už s tím má autor takový problém, existuje jazykový korektor, kterého může "sdílet" celá redakce.
Sice to nic nemění na obsahové stránce článku, ale výrazy typu (nejen v tomto článku) "zpětné zrcátka", "Africké Maroko", chybějící interpunkce a mnoho dalšího - člověka to bije do očí a velmi to kazí dojem ze čtení. Připomínek na mizernou jazykovou úroveň AR se objevuje čím dál víc - budete s tím něco dělat?

TomTom
6. září • 4:52

Jezis jak je mozny ze se tu vzdy obevi nejaky parchant co onanuje nad mekym a tvrdym i .Pak se tu pet stranek diskutuje i kravine a clovek se musi prokousavat kravinami nez se dostane k podstate clanku.

petrumr
5. září • 19:41

zase je tady ten blb profesorskej.Ted otázka-o čem je tento článek-odpověd-o autech.:-P

Koby
5. září • 9:27

Ježiš dyt je to uplně nepodstatný. Jsou tam si sice asi tři chyby jenom co se týče překlepů atd. ale každej moc dobře rozumíme co tim chtěl autor říct a o nic jinýho nejde. Nevim proč by každý noviny a TV měla hrát na vyjadřování se spisovně a naúrovni, když v běžném životě tak mluví málokdo a tato mluvená čestina je každému z nás bližší. Nemusíme si snad hrát na ně co nikdo z nás neni, obzvášt v televizi, na netu a v jiných masmédiích...

gogo
5. září • 9:35

Ano je to nepodstatné, ale tahá mě to při čtení za oko.

Karel
5. září • 9:33

Nepodstatne je to tak maximalne pro nejake dusevni socky. Cloveka s alespon zakladnim vzdelanim to bije do oci. Proboha, co umite poradne, kdyz ani rodny jazyk ne?

odbornik
5. září • 9:43

Budete se divit, ale mnoho špičkových vědců má s češtinou problémy. Neumění mateřského jazyka nevypodívá o schopnostech vůbec nic. Pouze prudiči si mezi toto dávají rovnítka.

-LK-
5. září • 9:59

To, že někdo neumí rodný jazyk, ještě neznamená, že musí být primitiv, ale z mého okolí mám zkušenost, že když má někdo kultivovanou češtinu, bývá většinou inteligentní a dále neinteligentní člověk nemá kultivovanou češtinu. Čili určitou vazbu bych si tam dovolil vidět. Analogicky - stejně jako u náhodně vybraného cikána nemáte jistotu, že žije z dávek, ale pravděpodobnost máte značnou, u inteligentního člověka máte značnou pravděpodobnost, nikoliv však jistotu, že bude umět dobře rodný jazyk. Ale to jsme už úplně mimo můj původní dotaz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vašek
5. září • 12:46

Demeter, cikáni... z vašich příspěvků je patrné, kterou stranu volíte, mně se ale zdá, že nerozlišujete eleganci jazykového projevu od pouhého pravopisu. Měl jsem to štěstí, že jsem byl nějakou dobu žákem v jazykovém kurzu u paní R., autorky to vícero učebnic angličtiny a francouzštiny, a ta jednou v hodině z ničeho nic prohlásila: "L'ortographie est une voleuse de l'énergie" - Pravopis je kradáč energie. Ona nás určitě nenabádala k lajdáctví, ale je to otázka priorit - je třeba dbát především na to, že řeč je pramenem nedorozumění (jak řekl Malý princ), a to podle mého redakce dobře zvládá.
Jinak děkuji redakci za každý článek o Loganu, já hodlám vbrzku za auto utratit 250 - 300 tisíc Kč, a jelikož měřím 193 cm a vážím víc než Jágr, tak ten výběr na trhu zas není tak velký...

-LK-
5. září • 13:02

Schválně, kterou stranu volím? Docela by mě váš tip zajímal.
Mimochodem u psaného projevu typu článek vidím zhruba tři úrovně a budu je psát přesně v tom pořadí, v jakém hodnotím jejich důležitost:
1. relevantnosti informací
2. jazyková korektnost
3. vámi zmíněna elegance projevuPánové na AR většinou (i když zdaleka ne vždy) přehoupli přes první úroveň (tzn. po věcné stránce bývají články vesměs OK). Na nějakou eleganci projevu osobně kašlu, nechodím si sem číst hodnotné klenoty české literatury, ale čtení článku (a jsem rád, že to tak necítím sám) mi opravdu základní chyby v jazyku dost znepříjemňují. Ano, můžeme se snížit na úroveň, jak tu někdo napsal (a díky za ten výstižný výraz), duševní socky, a komunikovat mezi sebou stylem: "fšak mi si tayk rzoumýme no ne vloe?", ale tímto směrem bych debatu nerad stáčel.

p0etrik
5. září • 19:23

-LK-: Souhlasim s Tvym nazorem.
Kdo se zivi psanim, tak by mel bud pravopis ovladat, nebo ho po sobe nechat kontrolovat. Ve vysledku by mel byt clanek bez gramatickych chyb. I inteligentni clovek muze mit spatny pravopis (a mnoho svetovych spisovatelu jej melo straslivy), ale ti lide byli natolik inteligentni, ze to po sobe nechali nekym opravit. Je to proste o kulture. Sama o sobe neni nicim, ale bez ni bychom byli jenom opice, ktere nejak ovladly moderni technologie. Ale jsme lide, ne?

-LK-
5. září • 20:16

Občas o sobě pochybuju, ale vcelku bych se za člověka označil :-)

odbornik
5. září • 12:00

Pohybuji se mezi velkým počtem vědeckých pracovníků a jedno vím jistě. Většina z nich o nějakém s/z, ě/e atd. nemá ponětí. Jsou to velmi často dys...(něco) atd. Přesto jim dejte spočítat rovnici o 50 neznámých a za minutu máte výsledek.Nedávno jsem od jednoho dostal dopis, připadal jsem si, že čtu něco po žáčkovi druhé třídy pomocné školy.Osobně mezi tyto věci rovnítko nedávám a ani bych si neodvážil tvrdit, že většina takto špatně mluvících a píšících lidí nejsou inteligentní.

Mek
5. září • 18:39

Jenže tady se bavíme o novinářích, kteří se živí psaním článků, a ne počítaním rovnic. :-)

-LK-
5. září • 12:16

To se ale dostáváme k tomu, že genialita začíná přerůstat do demence. Zkrátka někde má nadprůměrně dáno, jinde naprůměrně ubráno.
Ale hlavně jste nepochopil, co jsem psal. Já netvrdím, že kdo neumí pořádně česky, že není intelignentní. Ale že jsem se nesetkal s tím, aby neintelignentní člověk česky pořádně uměl. To je rozdíl. Stejně jako je rozdíl mezi "když něco jó dobře sedí na silnici, bývá to čtyřkolka" a "všechny čtyřkolky dobře sedí na silnici" nebo "jen čtyřkolky mohou dobře sedět na silnici".

jchocz
5. září • 9:13

Ano, v jednoduchosti je úspěch. Vyrábělo se hodně aut, o kterých mnoho lidí vyhlásilo, že to se nemůže prodávat a hele, je to naopak. Jenom taková analogie.... Před nedávnem byl i DVD přehrávač spíše otázkou super zančkových firem. Nakonec ale ta střeva jsou ze standardních obvodů a je téměř jedno, kdo to vyrobí. LOGAN může přispět k tomu, že se obmění ten zoufalý autopark u nás a taky v jiných zemích. Kromě toho je LOGAN asi jediným vozidlem, které může konkurovat čínským výrobkům. Držím LOGANu palce !jch.

Tomcat
5. září • 13:37

Vaše tvrzení je alibistické a moc naivní. Zoufalý vozový park v ČR je protože je moc velká propast mezi tím co si ten zoufalec může koupit a tím co je a za kolik nabízeno.Je hezké, že to je již od xxx xxx ,- Kč ale ti zoufalci si mohou pořídit jen za xx xxx,- oni si ty peníze prostě ne-natisknou.Protisk někdo koupí dieselový kombi pekáč pro rodinu za 50000,- , díly má na vrakáči za pakatel, auto je to jednoduché tak se opraví v každé horní dolní. Takže to slovo zoufalé je spíš jo značení skromné, chudé, protože 200 na nový prostě nemá.To samí proč naši tuzéři a diskanti jezděj sporťákama stejně starými jako oni? Protoze nové je nedostupné.A myslíte, že když někdo chce sportovní kupé si koupí zoufalé rodiné auto? Ne koupí si ojetý sportovní vůz .Není tedy zoufalost vidět v tom Loganu náhradu na bolesti vozového parku? Tohle auto na trhu své místo má jen to není všelék.

Pavel
5. září • 9:24

A to Lada nemůže? I řada 11x je technicky mnohem dál než Dacia. Navíc nabízí větší prostor, tři karoserie a bohatou základní výbavu např s litými koly, ABS, servo, 2 airbagy, metalíza atd.Navíc na konci září se začne prodávat Kalina a ta bude (doufejme) za cenu lehcenad 200t nabízet ještě vyšší komfort a kromě toho i moderní design.

olko
5. září • 9:38

No moze byt.. ale zial LADA nema v pozadi takeho partnera ako Renault, ktory by ju tlacil na trhy. DACIA vyuziva siroke distribucne kanaly "materskej" spolocnosti, jej marketing.. dokaze to auto predat.
Neviem teraz presne, ci ma LADA niekoho v pozadi, ale keby sa do toho obula nejaka znama (solventna) spolocnost.. napr. PSA.. mohlo by z toho byt pekna konkurencia pre DACIU.. ;)

Petr
5. září • 9:30

Ty jsi ale sprymar..

caradura
5. září • 8:56

V jednoduchosti je úspěch.S podivem že se tohle povedlo snad jenom W Brouk.

franta
5. září • 11:29

-zapoměl jsi na Forda T, Fiata Balillu, a řadu dalších....

Hide
5. září • 7:42

Muhehe Dacia. To je velice trapné auto. :-P

gogo
5. září • 9:42

Ano je tu fujtajbl, ale zase za ty peníze je to pořád nové auto, u kterého se dá předpokládat alespoň po dobu záruky plná funkčnost. Nemluvě o tom, že pokud by mi u toho designového zázraku někdo na parkovišti u supermarketu objel vozíkem celý bok tak mě to nijak nevzruší.

notorick
5. září • 23:12

Kdybych chtěl auto pro NĚMOTY (zaměstnance), tak je to ideální volba.
Příznivá cena a záruka tři roky.

actionMike
5. září • 12:52

Cože??? No i kdybych vlastnil Dacii tak by mě teda docela vadilo že mi někdo objel vozíkem auto!! u BMW sice více ale tady taky! ;-)

jiri
5. září • 8:28

Ja bych to nechtel, ale jsem rad ze se vyrabi.
Tlaci cenu dolu a to je dobre pro vsechny :-)

Doporučujeme

Články odjinud