ty somar ten rekord asi nebol na okruhu a tie tvoje bludi sa tykaju preteku na okruhu kde je umenie trafit uz iba samotny kompromis nastavenia.Na rovine to uz nieje az taka veda.Mam najradsej takych mudrlantov...
"bludi" mas v hlave, a okrem toho nic.
hmmmm, upravit prevodovku, "natiahnut" rychlostne stupne, upravit pomer vykon-krutiaci moment a min 415 dosiahne asi kazde auto f 1.
taky expert ako ty by si zasluzil miesto hlavneho technika v niektorej stajni f1.
hmmmmm, aerodynamika, nastavenie podvozku a motor s prevodovkou sa na kazdy okruh a na kazde okolnosti ladi inak. Management motora sa ladi aj podla podla vlhkosti, tlaku vzduchu a nadmorskej vysky. Na niektorych okruhoch je potrebnejsi co najvyssi vykon a na niektorych sa znizuje na ukor tociveho momentu. A vyskladanie prevodovky na ten ktory zavod je veda o ktorej nemas ani paru. Samozrejme je dolezita aj aerodynamika a podvozok.No a nastavovanie svornosti a prevodu diferenciálu ani nehovorim. Niesom expert, no myslim si ze aspon som v obraze a nepisem idiotiny ako ty, ale k veci.Howgh
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.