Stahují se nad spalovacími motory mračna? Podle BMW se není čeho bát. Zatím...

kuk  |  28. 06. 2019 02:10

Té jak ten fór vo tom chlápkovi jak padá ze 150. patra mrakodrapu a v každým patře si říká "ještě je to dobrý, ještě je to dobrý"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 16:16

Dole čeká zubatá s kosou a hrobník s lopatou

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 02:16

V Bavoráku se utěšujou smradlavejma spalovákama zatímco v Top gearu dostávaj spalováky tvrdě na prdel od Tesly M3P a BMW zůstává v prachu.

https://streamable.com/7yx1r...

Odpovědět  |   | 
Kuk hunter  |  28. 06. 2019 07:45

Nemocný kuku, nedostávají. Spalováky můžeš natankovat téměř kdekoliv po cestě a to i se zaplacením za 4 minuty. Dále mají mnohem větší dojezd. Jsou lehčí! A jsou levnější. Na prdel dostávají pouze v tvé choré mysli. Kdyby jsi vlastnil elektromobil, šlo by tvé pindání brát. Sice s rezervou, ale šlo. Za této situace jen potvrzuješ, že ti mozek nešlape, tak jak by měl.

Odpovědět  |   | 
serpentina vostra  |  28. 06. 2019 11:00

Tesla M3P stejne jako BMW M3 jsou pro naprostou vetsinu lidi naprosto neuzitecna a tedy tez nechtena auta. Pak je zhola jedno, jak si vzajemne stoji.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 14:59

A tobě taky nestojí?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 02:25

Kdo se má čeho bát je BMW CEO Hans Krueger, možná mu brzo podtrhnou židli díky nízkejm prodejům, slabý elektrifikaci a nástupu Tesly M3, která natrhla prdel BMW M3. To se blbě vydejchává.

BMW CEO reportedly risks replacement amid poor sales, weak EV strategy, and the rise of Tesla’s Model 3
https://www.teslarati.com/tesla-rival-bmw-ceo-could... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 02:27

Machtpoker bei BMW: Krüger muss um seinen Chefposten bangen
https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/aut... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 09:10

Dnes my hrabe jeste vic, nez obycejne. Ze mam v hlave totalni zmatek jste jiz vsichni jiste poznali sami. Kdyz jsem byl maly, mama me nekolikrat upustila na hlavu, coz zanechalo trvale nasledky - jsem proste de8il.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 14:56

Že ty ses dneska zase zapoměl vysrat a howna ti tlačej mozek?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 18:01

Já? Ty jsi se zapomněl vysrat. Čili vlastně já. Dneska mi fakt j3b3.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 06. 2019 02:25

Bodejť by ti nejebalo když máš v hlavě nasr@no

Odpovědět  |   | 
nedamse  |  28. 06. 2019 09:25

No určitě motory nekonči,museli by odstavit všechny lodě a letadla a taky začit plachtit na bezmotorovýchletadlach

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 14:57

Elektromotory určitě nekončej

Odpovědět  |   | 
Kuk hunter  |  28. 06. 2019 19:57

Jasná věc. Co jiného by pohánělo stěrače?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 06. 2019 02:26

Nebo tvůj anální kolík.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 06. 2019 16:18

Té strašní, redakce už by měla přestat s těma pohřebníma titulkama. Snad nejsme na funusu spalováků?

Odpovědět  |   | 
kuk je vypatlanec  |  28. 06. 2019 23:44

tvl udělej se nad teslou a zalez. Nebo je opravdu nutné pořád dokola ukazovat jak máš v hlavě vypatláno?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 06. 2019 02:30

To dělám jen kvůli tobě, aby ses tu moh dosyta vyonanovat s tím kolik si vymyslíš přezdívek.

Odpovědět  |   | 
Net  |  29. 06. 2019 18:09

Pokud se rozšíří ekokomunistické zákony jako v Rakousku, že spalovací motory budou mít nižší povolenou rychlost, tak se třeba přechod na elektromobily značně urychlí... nebo se lidi konečně zbaví aut a přestanou cestovat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A