Šéf severoamerického Volkswagenu Stefan Jacoby přišel s prohlášením, že stáhnutí Phaetonu z tohoto trhu byla zřejmě chyba.
Luxusní sedan bez velké image sice neměl v tomto segmentu příliš šancí na úspěch a dle Stefana Jacobyho nebyli zákazníci Volkswagenu připraveni na to platit za vůz této značky takové peníze. Jenže nyní má Volkswagen na severoamerickém trhu mezeru v nabídce. Největším modelem je nyní Passat, což je na tamní měřítka poměrně malý model a pokud chce Volkswagen zlepšit vnímání své značky, musí nasadit prestižnější modely, což bez vozů jako je Phaeton asi nepůjde. A tak měl tento model podle Jacobyho zůstat v nabídce.
Dle všeho tak půjde Volkswagen s příštím luxusním modelem trochu jinou cestou a bude se snažit změnit povědomí o značce s tím, že cílem má být chápání vozů této značky jako komfortních a luxusních automobilů.