Stačila malá rána a „bouda“ byla na světě. Jak snadno lze převrátit Fabii?

Stačila malá rána a „bouda“ byla na světě. Jak snadno lze převrátit Fabii?

Dopravní nehody ve městech se obvykle skončí pouze pomačkanými plechy a maximálně pár modřinami, minimální následky ale rozhodně nejsou pravidlem. V minulosti jsme se mohli už několikrát setkat s automobily rozesetými na desítkách metrů silnice, v takových případech ale hrála velkou roli například nepřiměřená rychlost. Nicméně i zdánlivě běžný ťukanec v obytné zóně může občas přinést malé drama.

Šílená nehoda Koenigseggu CCX: Pozor na obrubníky!

Šílená nehoda Koenigseggu CCX: Pozor na obrubníky!

Ostatně podívejte se na přiložené video a dáte nám za pravdu. Situace se odehrála v Rusku, přičemž takový scénář původně snad nikdo nepředpokládal. Značky na křižovatce chybí, řidič Fabie měl tedy dát přednost Volkswagenu, s čímž ostatně jeho řidič také počítal. Tak se ale nestalo, Škodovka „schytala“ ránu do pravých dveří a celkem snadno se otočila na střechu. Všichni účastníci nehody odešli po svých, sledujte ale také řidiče Alfy Romeo úplně na konci. Ten měl evidentně na starosti něco důležitějšího než pomoc ostatním…

 

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků