Š 1xx jsou vozy za trest. Měl jsem na mysli vozy bez esp, apod. Tyto, dnes již puristické vozy mají odezvu od podvozku a hlavně od řízení. Poznáš, kdy vůz na silnici začne být neklidný a dokážeš včas zpomalit na bezpečnou rychlost. Dále, když jde třeba v zatáčce do smyku, dokážeš včas zareagovat a zvládnout řízení. Dnešní vozy se skutečně řídí, jak playstation. Je to pohodlné, příjemné, klidné, neunavuje to. Já moderní vozy upřednostňuji. Ale je třeba brát v potaz i jejich nevýhodu. A to je nulová zpětná vazba na stav vozovky. Za jízdy nedostaneš informaci, že už jedeš rychle, že ti vůz začíná lehce ukluzovat, tudíž pelášíš stále stejně nebo třeba i zrychlíš. Jenže to se může vymstít. A v případě, kdy se vůz utrhne, stane se náhle a už je pozdě. Tudíž je třeba za náledí a chumelenice jezdit preventivně pomaleji než by jsi jel třeba se starším vozem bez elektronických udělátek, protože nepoznáš maximální bezpečnou rychlost. Není náhoda, že při první chumelenici jsou ve škarpě právě čtyřkolky, protože tam to do poslední chvíle vypadá, že jedeš po suché, zahřáté silnici.