ST zůstane vrcholem nabídky Fiesty. Ford odmítl spekulace o RS

Podle Fordu není důvod dále posilovat současnou Fiestu. Verze RS tedy nepřijde.

Ford Fiesta v opravdu ostré a nekompromisní verzi RS je snem fanoušků modrého oválu a rychlých hatchbacků obecně už po několik generací. Ani v současném vydání ale nepřipadá v úvahu. Poté, co Leo Roekse, evropského šéfa Fordu Performance k této verzi zdála být přívětivá a nadějeplná, šéf evropského designu, Amko Leenarts, to přímo odmítl.

"Nevidíme žádný důvod k představení ještě silnější verze Fiesty, než je současné ST. Výkony tohoto vozu už jsou na tak vysoké úrovni, že výkonnější auto potřeba," vysvětluje Leenarts pro nizozemské AutoRAI. V plánu však zřejmě stále figuruje dvouspojková převodovka pro ST.

Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

Zájemce o výkonnější Fiestu však ještě modrý ovál nemusí nutně zklamat. Vždyť v minulé generaci Ford představil edici ST200. Otázkou ale zůstává, kam až lze posouvat potenciál tříválcové patnáctistovky s odpojováním jednoho válce, která momentálně nabízí 147 kilowattů. Samosvorný diferenciál již nabízí standardní varianta za příplatek, a to vůbec poprvé v historii tohoto malého hot-hatche.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků