ST zůstane vrcholem nabídky Fiesty. Ford odmítl spekulace o RS

Podle Fordu není důvod dále posilovat současnou Fiestu. Verze RS tedy nepřijde.

Ford Fiesta v opravdu ostré a nekompromisní verzi RS je snem fanoušků modrého oválu a rychlých hatchbacků obecně už po několik generací. Ani v současném vydání ale nepřipadá v úvahu. Poté, co Leo Roekse, evropského šéfa Fordu Performance k této verzi zdála být přívětivá a nadějeplná, šéf evropského designu, Amko Leenarts, to přímo odmítl.

"Nevidíme žádný důvod k představení ještě silnější verze Fiesty, než je současné ST. Výkony tohoto vozu už jsou na tak vysoké úrovni, že výkonnější auto potřeba," vysvětluje Leenarts pro nizozemské AutoRAI. V plánu však zřejmě stále figuruje dvouspojková převodovka pro ST.

Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

Ford Fiesta ST má český ceník. Samosvor nabídne za příplatek

Zájemce o výkonnější Fiestu však ještě modrý ovál nemusí nutně zklamat. Vždyť v minulé generaci Ford představil edici ST200. Otázkou ale zůstává, kam až lze posouvat potenciál tříválcové patnáctistovky s odpojováním jednoho válce, která momentálně nabízí 147 kilowattů. Samosvorný diferenciál již nabízí standardní varianta za příplatek, a to vůbec poprvé v historii tohoto malého hot-hatche.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků