SSC Ultimate Aero: silnejší než Veyron

28 komentářů

anawarr
18. dubna • 12:27

když tak čtu vaše reakce, nestačím se divit. tytulek článku je "silnější než veyron" a to ssc ultimate aero splňuje. dohadovat se o tom který je lepší, nebo horší jsou dětské bláboly. nejdřive si stanovte kritéria a pak se bavte. mě osobně by zajímalo srovnání  životnosti celého auta a hlavně motoru.

vedeni
19. dubna • 1:59

No ona je totiz otazka, zda-li to rychlejsi bude. Podle me jsou to jenom tresky plesky. Viz napr. Weineck Cobra slibujici zrychleni 0-300 (!!!) za 10s. Pritom to ma aerodynamiku jako embecko. Takze tak.  

ondra
18. dubna • 21:36

vždyť se tady nikdo nedovolil zvednout hlas proti článku. není snad normální okomentovat představované auto a popřípadě srovnat ho s nejbližším konkurentem?
+ jo, a titulek je cizí slovo i přes počeštěnou zdrobnělinu +

jinak o životnosti nemám ani páru. nevlastním ani jeden z obou výrobků. snad za rok, když se bude dobře dařit;)

starec
16. dubna • 16:49

ked tak pozerám na ten krútiaci moment, tak mi je lúto prevodovky a o jej životnosti velmi pochybujem.UZ aj AMG pri ladeni Mercedesov obmedzuje toc.moment vzhladom na životnosť.Amici si z toho asi ťažkú hlavu nerobia...

Tommy
16. dubna • 18:09

No ale predsalen AMG pouziva automaty, tu sa jedna o manual...

RedTop
16. dubna • 12:16

Co to je za nesmysl "Výrobca odporúča jazdiť na palivo s oktanovým číslom 104." To je jako tvrdit že superalkoholik chce jen 104% alkohol. Každý kdo měl na střední škole chemii se učil, že oktanové číslo udává procentní obsah methylbutadienu(tím názvem si nejsem zcela jistý) a zbytek je převážně n-heptan.

lubos
18. dubna • 9:12

Zadny procentualni obsah.

stoural
16. dubna • 20:59

To nie je nezmysel. Vid http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_number.

stoural
16. dubna • 21:01

Ide hlavne o toto:
It is possible for a fuel to have a RON greater than 100, because isooctane is not the most knock-resistant substance available. Racing fuels, straight ethanol, Avgas and liquified petroleum gas (LPG) typically have octane ratings of 110 or significantly higher. Typical "octane booster" additives include tetra-ethyl lead and toluene.

ondra
18. dubna • 21:30

jasne, at to jezdi na PLYN! ON 110, co chcem vic?

Ráďa
15. dubna • 23:44

No a inspirace HTP je čistě náhodná

heh
15. dubna • 15:01

cas su peniaze potrebujem rychle auto, to nikto nieje schopny urobit nieco co ide aspon 500?

RedBaron
15. dubna • 17:19

Prosímtě, nejdřív si dostav ten svůj pruh na dálnicích a pak ti ho začnu zvolna stavět

-LK-
15. dubna • 0:41

Já prostě nevím, ale na mně Veyron působí tak, že je to auto od počátku navrhované na daný výkon a dané rychlosti a navíc je i relativně použitelné na něco jiného než na blbnutí.
Všechny pokusy překonat ho maximálkou či výkonem, např. jako tento, mi nepřipadají adekvátní, protože v těchto případech jde jednak o naprosto jednoúčelové supersporty a druhak výkon/rychlost lepší než Veyron dosahujou tak, že "ohýbají" již existující hardware a software.
Vidím zkrátka rozdíl mezi "auto bylo projektováno na 400km/h" a "naše auto po zvýšení výkonu a dalších úpravách také dosáhne/přesáhne 400km/h". Ale nic, stejně si nikdy nic takovýho nekoupím, tak přestávám mudrovat a jdu radši spát. Dobrou.

vedeni
15. dubna • 9:38

Souhlasim. Veyron je spis podle me o mnoho drazsi varianta Bentleye GT. Luxus, kterej - pokud majitel bude mit zrovna chut - pojede jako nikdo. Tak jako s Cayennem Turbo S nikdo nepojede dal nez na polni cestu, tak majitele Veyronu ho nebudou tahat na okruh. Mozna si v Nemecku vyzkousej tak 320... ale 400 rozhodne ne. A pokud je predjede nejakej sklolaminatovej zoufalec v no-name znacce, tak prece o nic nejde. On musi mit spunty v usich, bude mu tam strasny vedro a bude mit plny ruce prace, ale veyronista si bude uzivat masazni sedacku a prijemne klima.  BTW - Veyron mi pripada hnusnej  ale proste je to neco vic nez auto na maximalku. I kdyz vetsina majitelu si ho koupi jako sochu...

Tomas.Babic
15. dubna • 9:53

Jasne, to suhlasim...Ten, kto bude mat zaujem o Veyron, nebude rozmyslat nad SSC... Kazde auto je namierene inym smerom. SSC je i tak zaujimave svojim vykonom, ktory prekonava (a to este pri porovnani hmotnosti 1200 vs. 1700 kg) Veyron velmi vyrazne

QX
15. dubna • 21:41

Mozna ze SSC prekonava Bugatti papirove v ledascem, ale porad dela Veyron z 0 na 100 za 2.5s, na to bych nezapominal ...
 
http://www.bugatti-cars.de/

KTH
17. dubna • 13:14

No ono je to dokonce 2,21s

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tommy
17. dubna • 14:00

Ano, stvorkolka je stvorkolka

R6
17. dubna • 20:34

Čtyřkola se hodí v šude. V zazáčce, na prachu atd. Taky je to automat

wolff
15. dubna • 10:22

Veyron byl projektovaný na 400 km/h? No nechci rýpat, ale musím si utrousit poznámku.. Nějak ta projekce soudruhům z NDR nešlapala. A pak, kde je psáno, že když někomu kdo auta dělat neumí dělá problémy chlazení, tak ty samé problémy musí mít ti, kteří auta dělat umí (to není žádná noname továrnička), to jen tak na okraj. A poznámka o tom, že to ještě netestovali na silnici je docela trapná v souvislosti s Veyronem. Kdybych počítal dobu vývoje Veyrona, tak za tu dobu to mají v SSC otestovaný na silnici asi milionkrát.
Malá poznámka. Dneska se mi líbil autosalon na primě... Jen co vzali Q7, tak ji utopili v 30 cm sněhu... Vzpomínáte si ještě na ty bombastické reklamy na quattro...? No tak nějak je na tom i Veyron. Má to dvě sedadla, takže za GT bych ho ani nepovažoval (i když uznávám, že se to nevylučuje) a vzhledem k hmotnosti a jízdním vlastnostem do supersportu má daleko... Takže opět ani ryba ani rak.
Tak ještě jednou. Veyron je paskvil.

-LK-
18. dubna • 8:26

Já osobně z Veyronu nijak unešený nejsem, ale nelze upřít to, že auto bylo od počátku vyvíjeno jako něco, co nebude mít problém jet 400km/hod. Z toho se odvíjí vývoj pohonné jednotky, brzd, aerodynamiky apod. Zatímco, jak jsem se již vyjádřil, u SSC apod. mi to přijde, že vezmou něco slabšího, přiohnou software řídící jednotky a trochu hardware, aby to vytáhlo 400km/hod taky, ale celková koncepce vozu s takovými rychlostmi IMHO nepočítá a v tom vidím zásadní nevýhodu oproti Veyronu, který sice po děsných a docela i trapných problémech nakonec dospěl do stavu, kdy to auto splňuje přesně to, co se slibovalo, i když s několikaletým zpožděním.

mr
15. dubna • 20:24

Opět si nám tady dokázal, jak autům moc rozumíš. Pokud máš hlavu na to, abys byl schopen tady vynášet jednoznačné soudy, docela se divím, že jezdíš v tom, v čem jezdíš.

Malá poznámka, pokud bys žil na horách, nebudeš se divit, že "utopit" auto v 30 cm sněhu, není problém. A nějaké quattro sem quattro tam neraje roli, jde především o to myslet a ne bezhlavě veřit, že quattro je neutopitelné.
Diskutovat o tom, zda je Veyron paskvil nebo není je zbytečné, hlavně od člověka jako jsi ty, který nikdy žádný super sport neřídil, ba v něm ani neseděl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel Novák
16. dubna • 23:43

Samo, v 30 cm sněhu se dá utopit auto, a to i sebelepší. On není sníh jako sníh. Stačí mokrej těžkej, uklouzat to podsebou a hotovo. Ale to chce trochu zkušeností a něco najezdit v těhle podmínkách.
Veyron je špica. To je pan auto a nějaký tuning něco, co mu nakope se mu stejně nikdy nepřiblíží. Sice bude rychlejší, ale za jakou cenu. Ale většina k tomu už tu byla napsána.

koffr
15. dubna • 12:54

tak si nam to vysvetlil, ale radsi bys mel jit na obed, co ti maminka uvarila

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
m
15. dubna • 14:23

ma pravdu, na obet bez raci ty koffrkotete

wolff
15. dubna • 17:01

Oběd byl vynikající, a byl od babičky... Italské těstoviny s houbami a s kuřecím masem, s parmazánem, nivou a houbama. Super.
 Díky.

Audipetr
15. dubna • 1:09

Souhlas, je to divny, uz jen to, ze rikaji, ze s tim tech 440 ani nikdo nejel  Navic kdyz si vzpomenu, jaky s tim meli u bugatky problemy od chlazeni az ja nevim po co a tady "votuni" a maj hotovo... Prijde mi to bejt takovej vejron z kuchyne za 20 mega...

Doporučujeme

Články odjinud