SSC Aero SC/8T: těsně přes 400 km/h

20 komentářů

Dusan
6. června • 15:22

Ta cena mne dost prekvapila. Takovahle kara a je levnejsi nez Ferrari Maranello s podstatne skromnejsimi vykony. Navic oproti tomuhle je Maranello velkoseriova tuctovka.

Murphy
6. června • 17:49

He he, až bude mít Shelby takovou historii jako Ferrari tak bude taky tak drahé.... Tohle auto je jenom rychlá krabice, s Ferrari se může srovnávat jenom výkony, jinak ničím....

Pája
6. června • 23:36

Otázka: Proč Ferrari neuspělo na nejnáročnějším, tj. US trhu?
Odpověď: protože je to jen rychlá krabice nalakovaná na červeno

GT500 RULEZZZ

lubos
7. června • 12:49

Asi blbe sprevodovani a na jednicku to jede vice, nez jejich povolenych par km

Dawe
6. června • 23:44

Já bych spis rekl, ze proto, ze tam tu cervenou krabici nikdo neumi ridit...

Dix
6. června • 18:27

Asi ti nic neříká Ford Mustang Shelby GT 500.To auto samo o sobě,je legenda.

Bob Ash
6. června • 20:33

No moh jsi sem dát aspoň fotku opravdovýho Shelby a ne tohohle tuningu ...

Dix
6. června • 21:02

Murphy
6. června • 18:40

Kdybych sem měl dávat fotky všech Ferrari, které se staly legendárními, byla by to práce na 14dní.... Nic proti Shelby, ale Ferrari je pouze jedno....

E55
6. června • 23:51

Kolik Ferrari jsou skutecne legendy? Jsou to bezesporu nadherna auta, ale reknete mi kolik z nich jsou takove legendy jako Shelby GT500? Podotykam, ze Ferrari je muj kun, takze se nebudu radit k jeho odpurcum, ale mezi vsemi temi krasnymi Ferrari nenachazim takovou legendu jakou je Eleonora. Zduraznuji slovo "TAKOVOU" legendu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Murphy
7. června • 9:13

No, Ferrari je legenda jakožto značka.... Prostě mají těch veleúspěšných modelů přiliš mnoho, aby z nich jeden vyčníval tak jak je tomu v případě Shelby.... Třeba všichni, co se zajímají o sportovní auta, znají FORD GT40 - legendární kára. Ale už málo lidí ví, že Ford tohle auto postavil, aby porazil Ferrari, které do té doby totálně dominovalo (tuším se jednalo o 24h v Le Mans)... Vzpomene si někdo na ten model Ferrari, já ne (musel bych to hledat v knížce, a to se mi nechce). Ale nechci se pouštět do nějakých disputací, na závody z 60.-tých let fakt expert nejsem....

Ikdybych připustil, že GT500 je jako model "legendárnější" než jakýkoliv model Ferrari (měřítka legendárnosti zatím nebyly stanoveny...), tak v otázce "Ferrari vs. Shelby" je to úplně jasné.... A o tom jsem výše psal....

E55
7. června • 10:41

Samozřejmě .... Ferrari jsou krásná auta, auta se srdcem, auta zvučného jména. Shelby GT je ale opravdu legendou s velkym "L".

Leonardo Cupranek
6. června • 18:19

Jak vis, ze se s Ferrari nemuze srovnavat??? Zkousel's oba vozy?

Kazdopadne cena to je uzasna - jede to lip jak Veyron a ten tusim stoji milion euro, cili 5x tolik !

Prodam barak, necham si jen byt a chatu, a mam na to )) Na ceske dalnice jak delane - jen kvuli vyjetym kolejim bych si to musel nechat o 10cm zvysit - byl by to pak takovej SUV-SuperSport

Murphy
6. června • 18:37

Je to o značce: Veyron je Buggatti (ikdyž momentálně s pachutí Volkswagenu) - proto ta cena.....

Dusan
7. června • 8:20

Co je na Bugatti znackoveho? Mrtva fabrika, ktera pres pulstoleti neexistuje a ted jenom ten znacek nekdo koupil. Znacka zarucuje kvalitu svoji kontinuitou, zkusenostmi. Jake zkusenosti z auta pred padesati lety mohl vyuzit Veyron, o jake kontinuite mluvime, kdyz lide kteri puvodni stroje Bugatti staveli jsou nyni bud mrtvi nebo v domovech duchodcu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
7. června • 8:47

Je to asi tak znackovy, jako kdyby Skoda zacala prodavat svoje auta v lepsi vybave pod znackou Praga, Tatra, nebo Laurin&Klement  )

Ale to je to samy, jako z jinejma autama. Co je znackoveho na Jaguaru X-Type? Co je znackoveho na nejmenzim Saabu, kdyz je to maskovanej japonec? Co je znackoveho na jinych, zde za znackovost obdivovanych automobilkach, kdyz patri totalne neznackovemu Fordu ci GM??? O kolik je to "znackovejsi", nez  patrit pod Audi a mit s nim spolecne designova i vyvojova centra? ))

Murphy
7. června • 9:02

Ale jo, máte pravdu.... Ale Volkswagen to evidentně vidí jinak.... Prostě kdo chce "Buggatti", tak si holt musí připlatit - ať si o tom myslíme co chceme....

Roman Daněk
6. června • 9:36

Mě osobně docela dost překvapilo, že interiér nejni jen ten puritánská, strohá výbava "bez ničeho". Audiosestava s 10 repráky a LCD display  

Jinak pro zájemce je tu i video: http://www.shelbysupercars.com/multimedia.asp

a o Aeru SC/8T a další informace o podobných supersportech najdete na ePortálu:

http://www.supersportcars.net/

Petra
6. června • 1:18

Za polovinu bychom do toho sli ,  ta sila motoru je uzasna.

RedBaron
6. června • 0:54

aneb Diablo se světlama z Focuse

Ale výkony jsou úctyhodné a narozdíl od Bugatti to jak vidno funguje

Doporučujeme

Články odjinud