Nový SsangYong Torres má české ceny. Stojí jako Karoq, i ten nejlepší se vejde pod milion

38 komentářů (38 nových)

komik
3. srpna 2023 • 0:30

PROČ? --- To nemá verzi na LPG? U Koranda byla tovární vestavba na Italském trhu, pak to stáhli.. Když ji nabídnete.. jsem Váš! Ale se spotřebou 9-10l a EU brzo zavede CO2 daně i na paliva, tak pro toho, kdo hodně jezdí to prostě nebude :(.

znalec
3. srpna 2023 • 13:44

prestavba na LPG nebude.Je to priamovstrekovy motor.Predavalo by sa to dobre, lenze realna spotreba 9 litrov je uz na dnesnu dobu privysoka.Takze realne tie predaje zase zazracne vysoke nebudu.Chcelo by to diesel alebo hybrid.

HaniX
3. srpna 2023 • 22:34

V PL lze objednat rovnou s LPG prestavbou a vsema zarukama...

HaniX
3. srpna 2023 • 22:34

Ale pikacu - v PL lze objednat rovnou s LPG prestavbou a vsema zarukama...

Pavel Kapoun
1. srpna 2023 • 13:26

Měli u toho kopírování raději zůstat úplně. Mysleli si, že zadek už snad zvládnou vymyslet sami a takhle to dopadlo. Odpornější a nudnější zadek se nikde jinde nevidí a to ani u starých Ssangyongů. Jak je u Hjondé zvykem, čím dál lepší, ale pořád jen navoněná bída. Ve mně to Bronco, ani Defender neevokuje, spíš Dacii. Jinými slovy: NIKDY!

Pavel Kapoun
1. srpna 2023 • 13:30

Pardon, to patřilo k Santa Fe... I když tenhle paskvil s legračním motůrkem je taky síla...

Předseda
31. července 2023 • 22:12

Cena otřesná, design všehochuť

Daniel
31. července 2023 • 20:37

Pamatuji si dobu, kdy vsichni jezdili v oplech. Chudsi meli vectru, bohatsi senator a na korejce nadavali…hyundai, nebo kia byla brana jako totalni srot…ssangyoung neni nova znacka a ale do dnes na ni neda spoustu lidi dopustit (Diky motorum od mercedesu…)…myslim, ze evropa zaspala a proste tyhle auta maji budoucnost…a klidne bych si ho koupil

OnlyTruth
31. července 2023 • 11:33

chcelo by to aspon 2,0 ten by mal mensiu spotrebu ale inak vsetko fajn

Honimir
3. srpna 2023 • 6:44

Dřív trochu spolupracovali s Hyundai. Mít tady v tom 1.6tgi s hybridem, tak jim lidi trhají ruce... takhle to bude jezdit za 9-10 litrů a bude to pro ty, co moc nejezdí.

LOL
31. července 2023 • 14:13

Souhlas, ten motor je největší problém tohoto vehiklu, všechno ostatní se dá tolerovat.

Lukáš
31. července 2023 • 10:41

Tohle auto bych si nekoupil jenom kvůli volantu, co to je "módu" dnes ty šišaté nesmysly? Vždyť se to nedá držet, člověk když přehmatává, tak ho do ruk ruší ostré hrany, ani nevím, jak to pořádně chytnout při parkování..Co je špatně na tomto volantu (odkaz níže) i třeba při řešení krizových situací? Držení volantu by mělo být nerušené, oči na vozovce, ne abych koukal na volant a přemýšlel, jak to rychle chytnout.. Bože, Bože, kam ta doba spěje?!https://1326603524.rsc.cdn77.org/getthumbnail.aspx

emkejx
2. srpna 2023 • 1:07

Kuk ten elektricky lexus. Ten ma volant ako hyper auto z gran turisma a,je to suv... Ale zase ma riadenie ovela citlivejsie, cize musis si zvykat ze ked pootocis volat o 10° tal spravia snad polobluk

00
31. července 2023 • 14:31

Volant nahoře není zase tak "šišatý". Aniž bys ručkoval, tak zvládneš zatočit 90 stupňů bez ručkování s oběma rukama na volantu. A jestli mi chceš tvrdit, že jsi někdy zvládnul smyk ručkováním, tak na to bych se rád podíval. Samozřejmě mám na mysli nová auta, kde nepotřebuješ 3 otáčky volantu jako u š110.

Q
1. srpna 2023 • 15:27

Podle fotek je volant tohoto nového SsangYongu extrémně šišatý, má hodně velké zkosení dole a k tomu šišatění nahoře. Třeba auta koncernu VW mají volant v podstatě kulatý, jen dole je malé zkosení.

Má pravdu
31. července 2023 • 14:46

Současný Passat s mírně zkoseným volantem- sere mě neuvěřitelně. Na parkovišti a pod. Vždycky šáhnu mimo věnec. Nebo když nechám volant kluzem se srovnat.Šišatý volant je do závodních speciálů, kde nepřehmatáváš a je málo místa. Dávat to do civilních vozů je nápad za všechny drobné, proč?

Lukáš
31. července 2023 • 15:15

Má pravdu - jsi můj člověk. Když jsem kupoval auto, tak bylo rozhodování Golf x A3. Chvíli jsem jezdil Golfem - půjčen z práce (nový 8čka). Nedokázal jsem si zvyknout za cca 2 týdny. Tak jsem koupil A3. Když se mě ptal pán z Audi v showroomu, co rozhodlo, tak mu říkám - kulatý volant, jinak bych tu nebyl a koupil Golfa. Ano, taková s*ačka rozhodla. VW mé připomínky nezajímaly, přišli o zákazníka, kulatou alternativu mi nevyrobí. Nechápu VW přístup, ve Škodě a Audi si vybereš, jestli chceš klasický kulatý, nebo tu šišatou m*dku, ve Volkswagenu, Seatu ne. Miluji Golfa, měl jsem 4, 5, 6, ale pouhý volant rozhodl, že byla koupena A3, smutné..

Má pravdu
31. července 2023 • 16:26

Podcenil jsem to, myslel jsem, že si zvyknu. U příštího vozu také rozhodne i volant. V autě musí být v první řadě příjemně a vše padnout do ruky.Mimochodem. Řekl by jsi, že mezi Golfem a A3 je znatelný rozdíl?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukáš
31. července 2023 • 16:58

A3 je tišší, lépe tlumí i s ad. tlumiči, je v ní opravdu ticho, zavřeš a okolní svět "neexistuje", mám rád ticho na palubě, když nevyhulím muziku, příplatkový Bang & Olufsen hraje opravdu na hovado! :-D Materiály jsou uvnitř lepší, i to otáčení knoflíků pěkně cvaká a hezky voní interiér, i to blbé bouchnutí dveří je pěkně tlumené. Ale mé srdce je Golf, jezdil jsem i na srazy, co už, život je změna.. :-)

petr r. (petrumr)
31. července 2023 • 19:07

nemáš fotky? volant se drží za deset dvě, máš tam to vybrání, potom máš snad příčky s čudlama, ty volant držíš ve dvanáct? nebo v šest?. vw a audi má stejný volant, akorát na tym krytu airbagu je jiný emblém. Jaký golf vybírals, R těžko když píšeš, že máš rád klid a taktéž GTD, tak LIFE?

00
31. července 2023 • 20:58

za deset dvě ? to je zase blud, tak jsem držel volant ještě u starý stovky která neměla posilovač, ale dnes ?
- řadit pádlama pod volantem budu jak ?
- na ovládací prvky na volantu aniž bych sundal ruku z volantu dosáhnu jak ?

petr r. (petrumr)
1. srpna 2023 • 18:57

co máš za auto? Podívej se na novodobé volanty kde mají ty příčky a kde to držíš.

homer
2. srpna 2023 • 8:27

Zadesetdvě opravdu drží volant už jenom exoti. Dokonce tam lisujou výčnělky aby se to tak nedalo držet ale Umr to stejně umí.

00
1. srpna 2023 • 20:36

běž trollit jinam, když nerozeznáš volant od kormidelního kola !

Vlk
31. července 2023 • 20:12

To je přežitý poznatek, dnes se drží volant třičtvrtě na tři ( v polovině). Je to správná poloha, aby tě co nejméně zranil airbag a máš možnost nejvíce otočit volantem bez přehmatávání. Za deset dvě bylo kvůli síle, když nebyly posilovače.

petr r. (petrumr)
1. srpna 2023 • 18:54

pán má olcita?

2. srpna 2023 • 14:29

Pán má rozum, debile. Jestli ty chceš, aby ti airbag vystřelil ruce do ksichtu, dál si drž volant nahoře, co by ne?

00
31. července 2023 • 15:38

Tak to slyším poprvé, že si někdo vybral auto podle volantu. Nicméně tvoje volba, respektuji. Jinak, bavíme se tady o zkosených volantech nikoliv závodních ala ležatá osmička. Já patřím na opačný pól než ty (co se týče výběru volantu). Vždy jsem si konfiguroval zkosený (sup2,3, kodiaq) a najezdil jsem s nima více jak čtvrt milionů km. A bez problémů. S tím, že zkosený volant nevyhovuje, jsem se setkal u kolegy, když jsem ho onehdá nechal řídit. Nadával jak špaček. On totiž zásadně drží volant v pozici za 10 dvě a podhmatává jak ve vétřiesce. Moc sem to nechápal, Kodiaq má progresívní řízení. Při 80 km/h ti stačí v mírné zatáčce pohnout volantem jen malinko. Kolega přesto cpal v pravotočivé zatáčce levou ruku do podhmatu na 2:10.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
31. července 2023 • 21:24

Pár roků nazpět tady někteří obhajovali zkosení, že to je kvůli nasedání a vysedání z auta, prostoru pro nohy, a podobné nesmysly. Mám kulatý volant, nic mi v nasedání a vysedání z auta nebrání a rozhodně se s kulatým volantem lépe řídí. Pokud si myslíš, že ne, tak mi vysvětli, proč auta v rallye závodech mají kulaté volanty. A při jízdě v serpentinách, případně na křižovatkách to zvládneš bez přehmatávání? Po přehmatávání jen povolím sevření rukou na volantu a ten se mi krásně v rukách protočí nazpět. Se zkoseným volantem tohle nějak krásně nejde.

00
31. července 2023 • 21:58

Nikde nepíšu, že zkosený (podle škodovky - sportovní) je lepší nebo horší než kulatý. Jen jsem napsal, že zkosený volant není podle mě nějaký trabl.
Když máš auto s progresivním řízením (Kodiaq, Sup..) tak se ti mění poměr v závislosti na tom, do jaké míry je kolo otočeno, takže nemusíš posouvat ruce po volantu ani přehmatávat. To ti usnadní manévrování na klikatých cestách, v městském provozu atd.
Prostě držíš volant ve 3/4 na tři, pádla pod volantem máš pořád v dosahu..... Serpentiny (vracečky) úplně v pohodě, jen na moment uvolníš palec spodní ruky a necháš tam cca 10 čísel volant proklouznout.

Mirek
1. srpna 2023 • 14:35

Chceš říci, že v serpentinách, na vraceče, nepřehmátneš? Pohádky vykládej někomu jinému i s progresívním řízením. I do odbočení 90° přehmátneš, aby sis nepřekřížil ruce.
https://www.youtube.com/watch...
Tohle opravdu nejsou závodní vozy F1, aby se nepřehmatávalo.
První příspěvek byl, reakci na to, že jsi napsal "...že si někdo vybral auto podle volantu." Já dám vždy přednost kulatému volantu před designovým nesmyslem a pokud ta možnost je, tak to řeším i při koupi nového auta. Pravdou je, že v tomto směru se hodně automobilek zbláznilo a kulatý volant nějak nenabízí.

00
1. srpna 2023 • 15:03

při mým kmetským věku jsem na pohádky už trochu starej. Já tak prostě jezdím. To video na YT..... auto nemá evidentně progresivní řízení. To máš jen jako příplatkovou výbavu spolu s DCC tlumiči a pro volant si pak můžeš nastavit režim Sport. Nejenže řízení "ztvrdne" ale máš i ostřejší převodový poměr, jinými slovy, není potřeba tak točit.
Tady máš důkaz, jak projedu vracečku, aniž bych sundal ruce z volantu. Mobil jsem měl v puse, tak je to trochu vyosený a mázlý. Sedím úplně pohodlně bez nějakého naklánění. Chce to trochu cviku, ale když si zvykneš, tak je to super.. https://ctrlv.cz/MIMk...

Mirek
3. srpna 2023 • 20:25

Tak jestli to jsou tvé ruce, tak je máš překřížené, což by asi při nějaké "bouračce" znamenalo, že máš ruce v "prdeli". A že je to vracečka, to je docela neprůkazné. A není vracečka, jako vracečka, záleží na poloměru zatáčky.

homer
31. července 2023 • 18:35

Co to znamená "zkosený"? Von měl původně nějaký rohy nebo píšete o částečným zploštění? Ani nepamatuji kdy jsem naposled ručkoval, před 30 lety ve favoritu bez posilovače?

00
31. července 2023 • 20:40

Jako náhradní díl se uvádí "zkosený", Skoda tomu říká sportovní viz. https://ctrlv.cz/W70J...

emkejx
31. července 2023 • 10:27

zvlastny dizajn, ale ok. v dnesnej dobe nieco neokukane. aj ked zozadu tivoli a spredu jeep s evoque v jednom... interier vypada ale vcelku fajn. a za tie prachy mi to pride viac ako plastikovy karoq

Vlk
31. července 2023 • 10:49

Bál bych se hodnoty při následném prodeji.

homer
31. července 2023 • 12:24

Budeš rád když někdo převezme ručení za skrytý závady. Po pěti letech půjdeš z áček nebo esíček s kilíčkem.

Doporučujeme

Články odjinud