SsangYong Tivoli Grand už je v Česku! Jezevčík s obřím kufrem vyjde lacino

17 komentářů

Evropa je v prdeli
6. října • 11:32

Evropské automobilky budou spláchnuty do záchoda stoupající kvalitou asijských vozů a imbecilitou EU, která se snaží zničit každého, kdo chce v Evropě něco vyrobit.

Pavel
14. září • 18:51

Zepředu vypadá celkem hezky. Ale Grand je zezadu jen o malinko míň hnusný než krátká verze.

Juraj K.
1. září • 9:09

Aj tak navždy ostane iazvečík Škoda Superb II Combi :-D

Jozef
31. srpna • 18:06

Je to Korejec ....takže lepší jak ŠKODA 👍 !!!

wolff
31. srpna • 14:05

A mimochodem...
Ani bych na to nereagoval...Ale zrovna včera ráno (ani nevím co mne to tak napadlo) sem si hrál (ještě než vyšel tento článek) se SS konfigurátorem a střední výbava s pár příplatkama u krátkého Tivoli s 4x4 mi vyšla na 460 tis. U Koranda to stejné na 550 tis. Takže než sem rozklikl tento článek, abych se o nemožnosti 4x4 vůbec nedozvěděl, tak sem žil v domnění, že toto Tivoli s 4x4 s nějakým paketem za 0,5 mil. bude optimem jako druhé auto do rodiny místo staré 5008... Bohužel sem se zklamal. To je celé. Je to prostě škoda a hlavně škoda pro SSangyong.BTW, grand Tivoli ještě v té době myslím v konfigurátoru nebylo a nebo sem ho tam nečekal, tedy sem si ho ani nevšiml, to sem vyzkoušel až po přečtení tady toho neúplného článku. Proto sem napsal jako parafrázi celého toho nadpisu, že je to na h...o s vykřičníkama (viz. SsangYong Tivoli Grand už je v Česku!).

HRD
31. srpna • 16:27

Pořád jsi nepřesvědčil, jakýže konkurenti za stejnou cenu a ve stejné velikosti to jsou? Odpovím ti sám: Žádní. Takže ne Tivoli Grand, ale tvůj příspěvek je na ho..o!!! Tohle auto je hezké a prostorné SUV, které bude jezdit z 90 % na silnici. Není to offroad a kupce si v této ceně, velikosti a výbavě najde.

Wolff
1. září • 9:09

Jaký pořád konkurenti? Co to plácáš? Prostě chci auto rozumné velikosti a chci 4x4. Tivoli Grand vypadává.... To je celé....Hádat se, jestli má SS stát stejně jako jiné auto a nebo min, když to není zavedena značka je zbytečný a toho se ucastnit nechci. Buď cena a auto vyhovuje a nebo ne. Celé co píšu je, že SS je zajímavé tím, že má volbu 4x4 a tím získává konkurenční výhodu. Toto auto tu volbu nema a tím padá do šedé nabídky na trhu a je mi už jedno jestli stojí o 20 tisíc víc než škodovka a nebo min. To si musí odpovědět každý sám. Pro mne je nižší cena příjemný bonus, nikoliv nutná podmínka, pokud jiné vlastnosti jsou pro mne více vyhovující.A konkurence je. Třeba Vitara připadá v úvahu... Taky nabízí 4x4 a velikostí jako druhé auto do rodiny stačí. A našlo by se ještě pár dalších kousků.

wolff
31. srpna • 11:53

A nemůže být na rozdíl od sourozenců (vč. menšího Tivoli), alespoň dle dostupné konfigurace jako 4x4, takž je to úplně na h...o, ve srovnání s konkurencí!!!Škoda, no.

Nornik
31. srpna • 12:34

Jo jasne ... Karoq ci Ateca do pul mice urcite vsechny maji 4x4.

wolff
31. srpna • 13:54

A prčo Karoq a proč Ateca? Proč auta, která mne osobně a spoustu jiných prostě nezajímají.Ssangyong je na trhu krátce, je to poměrně mladá a svým způsobem nestabilní značka, která se prezentuje u nás primárně jako výrobce SUV. Všechny modely mají možnost za přijatelný peníz dokoupit 4x4. Jen toto auto ne. 4x4 a jeho možnost je hlavním důvodem proč o SS uvažovat. A tohle auto ho prostě nemá a pro spoustu potenciální zájemců tímto vypadává.Klasické Tivoli je se zástavbou 4x4 už poměrně malé auto (u krátkého Tivoli 4x4 lze s manuálem i s automatem, což ho dělá zajímavým), tohle mohlo být jako druhé auto třeba pro mne alternativa, kdy díky nízké ceně bych nějak přešel zatím slabší dealerské zázemí a řekněme nestabilní značku a majitele této značky. Ale takto je to prostě jen zvedlý malý kombík ničím nevybočující, jen s asi adekvátně proti zavedené konkurenci o něco nižší cenou. A za mne je to škoda, protože kdyby to bylo o 50 tis. levnější než Korando s 4x4, byla by to zajímavá alternativa. Takto je prostě Korando lepší, přičemž už nějaký pátek an trhu je, ale díra do světa se nekoná. Ale mne se líbí.

Mirek
31. srpna • 19:19

Ssangyong je poměrně mladá značka? Založení: 4. března 1954. Je tady krátce, ale již poněkolikáté.

Wolff
1. září • 9:02

A co na tom tvrzení nesouhlasí...? Ano je to mladá značka a ano na našem trhu je nestabilní, je tu poněkolikáté ... :-) s každým novým vlastníkem zkouší další návrat ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eFeFeF
24. října • 14:04

Wolffův v mozek rezne jako blázen.

Mirek
1. září • 19:11

Tolik roků zdaleka nemáš, jak dlouho značka existuje, starče. Když už tady byla někdy skoro před třiceti léty, tak na trhu rozhodně krátce není a je jedno, jestli s přerušením, nebo ne. Že by tedy vlastně vše?

Luboš
31. srpna • 12:06

Proč jako na ho...? V cenovce 2WD s automatem nemá konkurenci. Dacia rezne jako blázen a Duster s výbavou je přes 450

eFeFeF
24. října • 14:03

Dacia rezne? Tak potom podle tvé superlogiky i Škodovky reznou jak blázen - jednu sem kdysi měl a musela jít do šrotu kvůli rzi.

wolff
31. srpna • 13:46

A proč Duster?

Doporučujeme

Články odjinud