SsangYong Tivoli má po modernizaci. K novým motorům přidává i vylepšení v interiéru

fanda rs  |  07. 09. 2019 15:02

Docela levne. V realu bych ale radeji bych sel do Dustera jako ekvivalent ze staje Dacia

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  07. 09. 2019 17:31

Tivoli je o třídu lepší auto a to jak jízdně, tak kvalitou.

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  07. 09. 2019 17:56

to je dost pravdepodobne ale nejel jsem ani jednim. Nebranil bych se. Doufam, ze nas tady cinani v budoucnu s tim co nabidnou jednou neprevalcuji

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  07. 09. 2019 18:08

Vlastne korejci

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  08. 09. 2019 07:16

Jel jsem oběma (Tivoli před faceliftem). Pokud to je kolem baráku, tak je to vlastně jedno. Pokud chcete pohodlí a kvalitu, tak Tivoli.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 09. 2019 09:42

Duster je proti tomuhle trošku žebřiňák. Účelný, ale strohý a jednoduchý. Tivoli je spíš do komfortu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 16:41

Docela drahé.Když bych chtěl vyhř sedadel tak min 450tisíc a k tomu výbavu co nepotřebuju.Ten motor je podle parametrů od Mitsubishi?má v tomhle voze docela splávek.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A