SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong nemá s evropskými trhy úplně nejlepší zkušenosti. Prodeje nejsou nijak velké. Změnit by to ale mohl nový model Tivoli, který míří po světové premiéře právě do Evropy. Evropanům se představí na autosalonu v Ženevě, první zájemci si budou moci tuto novinku pořídit už v květnu.

SsangYong chce být lepší než Hyundai. Pomoci má nový crossover Tivoli

SsangYong chce být lepší než Hyundai. Pomoci má nový crossover Tivoli

Název Tivoli bude v České republice určitě velmi poutavý, údajně ale nejde o nic jiného, než o použití názvu italského města ležícího nedaleko Říma. Koho Tivoli zaujme, ten si bude moci vybrat mezi benzinovou a naftovou šestnáctistovkou, respektive mezi pohonem předních nebo všech kol.

Automobilka ještě přesné detaily nezveřejnila, z nedávné minulosti ale víme, že benzinový motor vyprodukuje 92 kW (126 k) a 157 Nm. Časem by se měla nabídka rozšířit ještě o přeplňovaný tříválec o objemu 1,2 l.

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SsangYong vkládá velké naděje do modelu Tivoli kromě jiného také proto, že jde o malé SUV (B-SUV) a ta jsou v Evropě velmi oblíbená. Navíce se jedná o vůbec první auto vyvíjené pod dohledem Mahindry, která korejskou automobilku aktuálně vlastní. Celkově Tivoli měří 4,2 m na délku a nabízí zavazadelník o objemu 423 litrů.

V květnu vstoupí na evropské trhy Tivoli s pohonem přední nápravy, verze vybavené systémem 4x4 dorazí o měsíc později. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků