SsangYong Tivoli dostal nový motor. S tříválcem by mohl být ještě dostupnější

Zážehová patnáctistovka v SsangYongu Tivoli dostala nového tříválcového kamaráda. Na vstup na český trh si ale ještě počká.

Současná generace crossoveru SsangYong Tivoli prošla modernizací již v loňském roce a mimo jiné doznala změn v nabídce pohonných jednotek. Atmosférická jedna-šestka se odporoučela a jediným benzinovým motorem zůstala přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 120 kW. Vůz, který si odbyl českou premiéru během loňského ročníku výstavy Auta na náplavce, nyní přichází s novým motorem, který se časem objeví i v prodeji na českém trhu.

Prodej aut se v ČR drasticky propadl. Hyundai nebo SsangYong však mohou slavit

Prodej aut se v ČR drasticky propadl. Hyundai nebo SsangYong však mohou slavit

Vítaným nováčkem je vstupní tříválcová jednotka 1.2 GDi-T, která se stává druhým zážehovým motorem v nabídce. Podle informací britského zastoupení SsangYongu, které o novince informovalo, se tento motor nepáruje s automatickou převodovkou a jedinou možností je tak šestistupňový manuál.

Motor dosahuje výkonu 94 kW (128 koní) v 5000 otáčkách a točivého momentu 230 N.m v rozmezí od 1750 do 3500 otáček za minutu. Dynamické parametry motoru v tuto chvíli nejsou k dispozici a tisková zpráva nepotvrzuje ani možnost pohonu všech kol.

TEST SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4: Rozvážný městoborec

TEST SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI AT 4x4: Rozvážný městoborec

Podle informací českého zastoupení SsangYongu se motor objeví i v tuzemské nabídce a dočkávat jej lze předběžně na podzim letošního roku. Už tak docela levný SsangYong Tivoli začíná na českém trhu na částce 384.900 Kč v základní výbavě STD s motorem 1.5 GDi. Nová základní motorizace by mohla laťku dostupnosti ještě výrazně posunout.

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků