SsangYong SUT-1: tichý příchod sériové verze

Ani SsangYong nezůstal stát ve Frankfurtu stranou. Kromě konceptu XUV-1 zde představil nástupce Actyonu Sports.

Na rozdíl od většiny ostatních automobilek, které dělaly kolem příchodu té které novinky pořádný „humbuk“, SsangYong celkem v tichosti vystavil nový model SUT-1. Ten zavazuje na koncept představený v Ženevě. Sériový nástupceActyonu Sports je oproti původní studii delší o pět milimetrů a na výšku přibral rovnou 35 mm. Celkově vůz měří 4990 mm, široký je 1910 mm a na výšku má 1790 mm. Jeho pohotovostní hmotnost činí bezmála dvě tuny.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

SsangYong SUT-1 je poháněn čtyřválcovým turbodieselem, který nabídne maximálně 155 koní, a to v rozmezí od 3400 do 4000 ot./min. Točivý moment vrcholí na hodnotě 360 Nm (1500 - 2800 ot./min). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, chybět ale nebude ani šestistupňový automat. Základní verze budou mít pohon pouze zadní nápravy, připlácet lze za systém 4x4 s přiřaditelnou přední nápravou. Spotřeba se má podle použitého pohonu a převodovky pohybovat od 7,1 do 8,0 l/100 km.

Čtěte také:
Test Ssangyong Actyon Sports 200 XDi: verlyba s úsměvem
 
Nový SsangYong chce lákat zákazníky samozřejmě také na bohatou výbavu. Těšit se můžeme na kožená, vyhřívaná a elektricky stavitelná sedadla, automatickou klimatizaci, Bluetooth, palubní počítač nebo bezklíčkové odemykání a startování. Kdy se vůz dostane do prodeje, to automobilka ještě neoznámila.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků