SsangYong SUT-1: tichý příchod sériové verze

Ani SsangYong nezůstal stát ve Frankfurtu stranou. Kromě konceptu XUV-1 zde představil nástupce Actyonu Sports.

Na rozdíl od většiny ostatních automobilek, které dělaly kolem příchodu té které novinky pořádný „humbuk“, SsangYong celkem v tichosti vystavil nový model SUT-1. Ten zavazuje na koncept představený v Ženevě. Sériový nástupceActyonu Sports je oproti původní studii delší o pět milimetrů a na výšku přibral rovnou 35 mm. Celkově vůz měří 4990 mm, široký je 1910 mm a na výšku má 1790 mm. Jeho pohotovostní hmotnost činí bezmála dvě tuny.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

SsangYong SUT-1 je poháněn čtyřválcovým turbodieselem, který nabídne maximálně 155 koní, a to v rozmezí od 3400 do 4000 ot./min. Točivý moment vrcholí na hodnotě 360 Nm (1500 - 2800 ot./min). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, chybět ale nebude ani šestistupňový automat. Základní verze budou mít pohon pouze zadní nápravy, připlácet lze za systém 4x4 s přiřaditelnou přední nápravou. Spotřeba se má podle použitého pohonu a převodovky pohybovat od 7,1 do 8,0 l/100 km.

Čtěte také:
Test Ssangyong Actyon Sports 200 XDi: verlyba s úsměvem
 
Nový SsangYong chce lákat zákazníky samozřejmě také na bohatou výbavu. Těšit se můžeme na kožená, vyhřívaná a elektricky stavitelná sedadla, automatickou klimatizaci, Bluetooth, palubní počítač nebo bezklíčkové odemykání a startování. Kdy se vůz dostane do prodeje, to automobilka ještě neoznámila.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků