SsangYong SUT-1: tichý příchod sériové verze

Ani SsangYong nezůstal stát ve Frankfurtu stranou. Kromě konceptu XUV-1 zde představil nástupce Actyonu Sports.

Na rozdíl od většiny ostatních automobilek, které dělaly kolem příchodu té které novinky pořádný „humbuk“, SsangYong celkem v tichosti vystavil nový model SUT-1. Ten zavazuje na koncept představený v Ženevě. Sériový nástupceActyonu Sports je oproti původní studii delší o pět milimetrů a na výšku přibral rovnou 35 mm. Celkově vůz měří 4990 mm, široký je 1910 mm a na výšku má 1790 mm. Jeho pohotovostní hmotnost činí bezmála dvě tuny.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

SsangYong SUT-1 je poháněn čtyřválcovým turbodieselem, který nabídne maximálně 155 koní, a to v rozmezí od 3400 do 4000 ot./min. Točivý moment vrcholí na hodnotě 360 Nm (1500 - 2800 ot./min). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, chybět ale nebude ani šestistupňový automat. Základní verze budou mít pohon pouze zadní nápravy, připlácet lze za systém 4x4 s přiřaditelnou přední nápravou. Spotřeba se má podle použitého pohonu a převodovky pohybovat od 7,1 do 8,0 l/100 km.

Čtěte také:
Test Ssangyong Actyon Sports 200 XDi: verlyba s úsměvem
 
Nový SsangYong chce lákat zákazníky samozřejmě také na bohatou výbavu. Těšit se můžeme na kožená, vyhřívaná a elektricky stavitelná sedadla, automatickou klimatizaci, Bluetooth, palubní počítač nebo bezklíčkové odemykání a startování. Kdy se vůz dostane do prodeje, to automobilka ještě neoznámila.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků