SsangYong se opět vrací na český trh. Bude se mu konečně dařit?

25 komentářů

Richard
5. ledna • 18:21

Podobne jako Hyundai je i Sang poněkud exotika, Kia dela pekne vozy, je zvláštní, ze se to nedaří samotnému Hyundaii, pořad ma tendenci napodobovat Hondu a Lexus, na které objektivně nemá. Evropský vůz je mi samozřejmě bližší, stejne jako Asiatum je bližší vůz asijské provenience.

Bad
21. února • 9:30

aj...to je ale blbost :D takže raději vochcávkou/kardiaqem s kurvítkama než toyotou jo? Tak to máte dobrý!

petr
20. února • 18:24

Zajímavé, že v USA korejské vozy frčí v pohodě.. co to je pojem Evropský vůz ? To mi připadá, jako blbě definovaný pojem Evropské hodnoty :-) Jestli nemáte trochu svázané myšlení a furt si něco namlouváte...

Ivan
4. ledna • 7:13

Korando model 2014 jsem zakoupil v roce 2014 a mám s ním jen dobré zkušenosti. Za 5 let provozu jsem najezdil 130 tis. km a auto funguje bez jediné závady. Auto je nadstandarně vybavené, má 2.0 D motor (průměrná spotřeba 7 l nafty na 100 km), pohon 4x4, atd. Vlastnil jsem předtím škodovky (120LS, FABIA, Octavia I.) a můžu říct, že kvůli nehorázné předraženosti této značky už v základní výbavě jsem nakonec značku změnil a jsem nadmíru spokojený.

Marcos
4. ledna • 8:06

Ivane, dovolím se zeptat, co si představujete pod slovem "předražený"?

Ivan
4. ledna • 10:35

Pod tímto pojmem si u škodovek představuji, že za hodně peněz dostaneš málo muziky. Konkrétně za cenu auta Škoda např. Octavie v holé (základní) výbavě a za stejnou cenu koupím u jiného výrobce (např. z Koreje) auto stejné kategorie daleko víc vybavené. Hlavně tady neargumentuj s tím, že škodovky mají kvalitnejší zpracování a jsou do ní montovány kvalitnejší díly. To už dávno neplatí, kvalita výroby se všeobecně již dávno srovnala. To že si např. Korejci ve zpracování a kvalitě věří vnímám já tím, že nemají problém ti poskytovat záruku na víc než 2 roky (např. 5 let nebo 7 let), u škodovky možné pouze za pořádny příplatek.

Martin Dvořák
4. ledna • 12:31

Ivane, tušíte Vy vůbec, jak se tvoří cena? Že je to mino jiné i podle zákon nabídky a poptávky? Mimochodem, ten "tučný" příplatek je 990 Kč

Ivan
5. ledna • 19:42

Martine, je vidět, že umíte kroutit i fakta, protože ten příplatek je momentálně 2000 Kč v akční nabídce (5 let nebo 100 000 km - co asi nastane dřívě, co myslíte?). Není to tak horentní ale není to 990 km. U korejců máte 2 litry doma. Pokud by ste to nemohl najít tak doporočuji se podívat na http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/za... ... . Takže si ty svoje injektivity nechejte a neblafujte tady jak malý Jarda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marcos
6. ledna • 0:15

Ivane, pokud Vám 2000 Kč připadá jako pořádný přplatek, a když takováto směšná částka někoho rozesměje a Vám to připadá jako injektivum a on jako malý Jarda, pak jste zoufalec, který fakt v ničem jiném než v autě od rákosníka asi jezdit nemůže. Tak nějsk se nedivím, že Vás oslovil model a značka, kterým se ostatní smějí, až si mohou hubu roztrhnout. To už není jen otázka totálního nedostatku vkusu, ale i demence, pokud jste ochoten si vůbec něco takového koupit a zaparkovat před barák.

honza
8. ledna • 12:14

A ty jsi prostě trolující troll. B-]

Ivan
5. ledna • 19:44

ne *990 km , ale 990 Kč

Richard
4. ledna • 11:05

Korejci udělali obrovský skok kupředu, dělají dobrá auta, ovšem stále ne tak dobrá a žádoucí jako precizní Němci případně Japonci. Válka Škodovka vs Hyundai je zcela jasně v režii Škodovky, dělá hezčí a v Evropě žádanější vozy, kvalitativně stále o něco lepší, i30 např. proti Rapidu není vůbec špatná, ale chudý a asijský design se nemůže evropskému designu Škody vůbec rovnat, koneckonců prodeje mluví za vše, kupující chtějí Škodu. Celosvětově je to jinak, ale především díkytrhu v USA a Asii, přesto Škodovka letí vzhůru a nestačí vyrábět. Hyundaii neškodila trochu pokory a úcty ke konkurenci, zajisté by sklidila větší úspěch než okopáváním kotníků domácí konkurenci. Hezký den všem

petr
20. února • 18:21

Richarde... hodnotit design a soudit takto nelze. Někomu se zase může více líbit design Hyundai.. Vám se líbí škoda. Je to tak subjektivní záležitost, že Vám nepřísluší dělat závěry. A jinak celosvětově jsem viděl prodej značek na zeměkouli.. Musel bych to vyhledat, ale Hyundai byl za zeměkouli někde na 9 místě, VW o mnoho příček níže a Škodovka tam vůbec nebyla. Do těch prvních 25 míst se prostě nevešla. Oblíbenost Škody tady doma a statistiky na úrovní světa vůbec nemůžete porovnávat. Jsme prostě skalní příznivci a kopeme za barvy Škody, ale jestli tak trochu nemáme klapky na očích :_)

Chose61
4. ledna • 14:16

Jo jo škodovka/koncern..... Čím dál tím víc tenčí plechy, motory - kozí dechy co vydrží pouze plánovanou životnost 150 000, spousta kurvítek, která drží nad vodou síť autorizovaných měničů dílů ( pardon servisů) a ještě to výborné PR, které všechny přesvědčí jak se nestihá vyrábět. Pokud někdo staví svůj business plán na tom, že průměrný spotřebitel vymění auto za nové 1x za 4 roky a ty auta na tuto perspektivu i vyrábí..... Bublina která brzy splaskne. Krize se blíží a přijde tentokrát ne z bankovního ale automobilového průmyslu. A pak možná i někteří ocení industriální, nekomplikovaná ,spolehlivá a snadno opravitelná auta, jaká dělá Ssangyong.

bzzz
4. ledna • 11:42

Pekne srnuto. Navic je treba mit na pameti, souboj se Skodou je zaroven soubojem s koncernem VW a velmi konzervativnim evropskym zakaznikem.

Helmut
4. ledna • 9:40

Cenu neodpovídající kvalitě zboží.

puk123
4. ledna • 6:35

Ssangyong kdysi předběhl vkus evropských zákazníků, co se týká preferovaných kategorií aut. Mezitím zapracoval na vzhledu. Myslím, že má teď slušnou šanci na úspěch. I pohled do ceníku vypadá zajímavě. Třeba oproti Suzuki se nabízí i velké kufry, na což by mohl český zákazník slyšet.

ToJe
3. ledna • 18:53

V lete jsem byl na tri tydny v Jizni Koreji na dovolene. Autem jsem najel pres 3000km a nestacil se divit, jaky pokrok udelaly jihokorejske automobilky. Nektere modely strci do kapsy to, co zname a vidime v evropske produkci. Dvoulitry, trilitry, designove zajimave, az uzasne ... A rada SsangYong modelu je opravdu zajimavych. Tak jako modely od Kia. .... ne ty Hyundai, Kia co vidime v Evrope. Takze proc ne. Stojate vody Evropy je treba trochu prohrabnout :)

Peter
3. ledna • 22:24

V Evropě se prodávají,sice ne moc,ale prodávají. V Česku jak to nepochází od německé 3, tak nejspíš smůla.

Martin Dvořák
3. ledna • 19:00

Třeba se situace za poslední rok výrazně změnila, ale ještě loni o Vánocích jsem si málem roztrhl hubu smíchy když jsem ty designové skvosty. Nebál bych se říci, že nejpřijatelnější design ze všech motorových vozidel tam mají autobusy Kia, ostatní je vážně děs běs. Zkrátka typický asijský design, hlavně hodně chromu, velká chromovaná maska, hlavně ať to vypadá jako .... (a zde si doplňte každý sám - Mercedes, Porsche, BMW, Audi, Rolls...)

JirkaK
4. ledna • 8:38

"hlavně hodně chromu, velká chromovaná maska, hlavně ať to vypadá jako ..."
Takhle přece vypadají všechny SUV napříč všemi výrobci. Přidej ještě "nasraně agresivní" světla a co největší kola, nějaké ty patvary na kastli od zhulených designérů, a máš typické SUV.
Speciálně tento ssangyong vypadá celkem střízlivě a docela mi připomíná trojkovou fabii.

Ivan
4. ledna • 7:22

Jak sem psal výše - názor zasvěceného, ale doplním ti to o poznání, že na rozdíl od německých vozidel z produkce W nemají problém s podváděním a falšováním emisí. Nicméně musím souhlasi s názorem, že desing byl u aut této značky vyráběných před rokem 2010 dost nevšední a nemusel se moc líbit.

Martin Dvořák
3. ledna • 18:46

Tak to je opravdu nádhera. Jeden neví, jestli si dělají srandu nebo to myslí vážně, ale pak je potřeba je politovat.....

bzzz
4. ledna • 10:36

Toto hodnoceni presne sedi na vas prispevek ;-)

Ivan
4. ledna • 7:16

Myslím si, že s touto značkou nemáš žádné zkušenosti a proto se divím, že z pár obrázku máš jasno o její kvalitě.

Doporučujeme

Články odjinud