SsangYong se opět vrací na český trh. Bude se mu konečně dařit?

Jihokorejský SsangYong se i přes neúspěchy v minulosti vrací na trh České republiky. Otevřen již byl první autorizovaný dealer a plánuje se celá síť prodejních míst.

SsangYong nemá na českém trhu zrovna úspěšnou minulost, kdy snaha dlouhodoběji zaujmout zákazníky skončila již dvakrát neúspěchem, poprvé v období 90. let a také po přelomu tisíciletí. Do třetice všeho dobrého se bude tentokrát snažit zvednout popularitu korejského výrobce maďarský importér Wallis Automotive Europe, který zastřešuje prodej vozů SsangYong v dalších zemích Evropy včetně Slovenska.

V Českých Budějovicích již byl mimochodem otevřen nový autorizovaný dealer Mach Motors, přičemž na dalším rozšíření prodejních a servisních míst má importér intenzivně pracovat. Současně už si lze nabídku SsangYongu v ČR prohlédnout i na oficiálním webu automobilky. Zatím přichází značka na trh s trojicí SUV.

Tohle je nový pick-up od SsangYongu. Debut bude mít v Ženevě

Tohle je nový pick-up od SsangYongu. Debut bude mít v Ženevě

Menším crossoverem je model Tivoli, který je k dostání s benzinovou nebo naftovou šestnáctistovkou a pohonem předních či všech kol. Prostornější SUV XLV pak vychází ze zmíněného crossoveru a nabídne stejnou techniku pod kapotou. Vrcholný model nakonec zastupuje poslední generace SUV Rexton, která používá výhradně 2,2 litrový diesel s pohonem jedné nebo obou náprav.

Na ceníky modelů a jejich přesné specifikace se určitě ještě podíváme detailněji, už nyní ale SsangYong chystá v Česku zvětšit nabídku modelů. Na základě Rextonu přijede v druhém čtvrtletí 2019 také pick-up Musso a na konci letoška se v portfoliu objeví i malé SUV Korando. Celkově se tak bude SsangYong snažit zaujmout potencionální zájemce rovnou pěticí modelů.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků