SsangYong se opět vrací na český trh. Bude se mu konečně dařit?

Jihokorejský SsangYong se i přes neúspěchy v minulosti vrací na trh České republiky. Otevřen již byl první autorizovaný dealer a plánuje se celá síť prodejních míst.

SsangYong nemá na českém trhu zrovna úspěšnou minulost, kdy snaha dlouhodoběji zaujmout zákazníky skončila již dvakrát neúspěchem, poprvé v období 90. let a také po přelomu tisíciletí. Do třetice všeho dobrého se bude tentokrát snažit zvednout popularitu korejského výrobce maďarský importér Wallis Automotive Europe, který zastřešuje prodej vozů SsangYong v dalších zemích Evropy včetně Slovenska.

V Českých Budějovicích již byl mimochodem otevřen nový autorizovaný dealer Mach Motors, přičemž na dalším rozšíření prodejních a servisních míst má importér intenzivně pracovat. Současně už si lze nabídku SsangYongu v ČR prohlédnout i na oficiálním webu automobilky. Zatím přichází značka na trh s trojicí SUV.

Tohle je nový pick-up od SsangYongu. Debut bude mít v Ženevě

Tohle je nový pick-up od SsangYongu. Debut bude mít v Ženevě

Menším crossoverem je model Tivoli, který je k dostání s benzinovou nebo naftovou šestnáctistovkou a pohonem předních či všech kol. Prostornější SUV XLV pak vychází ze zmíněného crossoveru a nabídne stejnou techniku pod kapotou. Vrcholný model nakonec zastupuje poslední generace SUV Rexton, která používá výhradně 2,2 litrový diesel s pohonem jedné nebo obou náprav.

Na ceníky modelů a jejich přesné specifikace se určitě ještě podíváme detailněji, už nyní ale SsangYong chystá v Česku zvětšit nabídku modelů. Na základě Rextonu přijede v druhém čtvrtletí 2019 také pick-up Musso a na konci letoška se v portfoliu objeví i malé SUV Korando. Celkově se tak bude SsangYong snažit zaujmout potencionální zájemce rovnou pěticí modelů.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků