SsangYong Rodius: ani 2. generace transportéru mnoho krásy nepobrala

Jihokorejský Rodius nemá v Evropě obdoby, ať už jde o vzhled, nebo přepravní kapacitu.

Po nedávných únicích prvních snímků se představuje SsangYong Rodius ve své nové generaci. Po devíti letech výroby přichází toto impozantní MPV s novým vzhledem, dále rozšířenou přepravní kapacitou a kromě jména Rodius se bude na určitých trzích prodávat také jako SsangYong Stavic nebo Korando Turismo. Působí modernějším dojmem, nicméně přinejmenším diskutabilní tvarování zadní části karoserie bylo v hrubých rysech zachováno.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SsangYong Rodius druhé generace

Mohutná karoserie umožňuje zástavbu plných čtyř řad sedadel, v nichž se v závislosti na konkrétní verzi usadí devět až jedenáct cestujících. Výbavové stupně bude tři a ponesou jména Luxury Touring (LT), Grand Touring (GT) a Royal Touring (RT), těšit se můžeme na mírně upravenou palubní desku, přičemž přístrojový štít zůstává v jejím středu. V dvoumístném uspořádání Rodius nabídne prostor pro zavazadla takřka neuvěřitelných 3 240 l.

SsangYong Rodius: bizarní MPV s novým motorem

SsangYong Rodius: bizarní MPV s novým motorem

Středové konzoli u lépe vybavených variant druhé generace modelu SsangYong Rodius dominuje dotykový monitor navigace a multimediálního systému. O pohon se postará především nový vznětový čtyřválec e-XDi200 s objemem 2,0 l, výkonem 155 koní (114 kW) a točivým momentem 360 Nm, který známe nejen z poslední verze modelu SsangYong Rodius I, ale také čerstvě modernizovaného SUV SsangYong Rexton W.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na své palubě nový Rodius II usadí až jedenáct pasažérů, palubní deska doznala pouze dílčích modifikací
 
 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 42 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků