SsangYong Rodius: ani 2. generace transportéru mnoho krásy nepobrala

Jihokorejský Rodius nemá v Evropě obdoby, ať už jde o vzhled, nebo přepravní kapacitu.

Po nedávných únicích prvních snímků se představuje SsangYong Rodius ve své nové generaci. Po devíti letech výroby přichází toto impozantní MPV s novým vzhledem, dále rozšířenou přepravní kapacitou a kromě jména Rodius se bude na určitých trzích prodávat také jako SsangYong Stavic nebo Korando Turismo. Působí modernějším dojmem, nicméně přinejmenším diskutabilní tvarování zadní části karoserie bylo v hrubých rysech zachováno.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SsangYong Rodius druhé generace

Mohutná karoserie umožňuje zástavbu plných čtyř řad sedadel, v nichž se v závislosti na konkrétní verzi usadí devět až jedenáct cestujících. Výbavové stupně bude tři a ponesou jména Luxury Touring (LT), Grand Touring (GT) a Royal Touring (RT), těšit se můžeme na mírně upravenou palubní desku, přičemž přístrojový štít zůstává v jejím středu. V dvoumístném uspořádání Rodius nabídne prostor pro zavazadla takřka neuvěřitelných 3 240 l.

SsangYong Rodius: bizarní MPV s novým motorem

SsangYong Rodius: bizarní MPV s novým motorem

Středové konzoli u lépe vybavených variant druhé generace modelu SsangYong Rodius dominuje dotykový monitor navigace a multimediálního systému. O pohon se postará především nový vznětový čtyřválec e-XDi200 s objemem 2,0 l, výkonem 155 koní (114 kW) a točivým momentem 360 Nm, který známe nejen z poslední verze modelu SsangYong Rodius I, ale také čerstvě modernizovaného SUV SsangYong Rexton W.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na své palubě nový Rodius II usadí až jedenáct pasažérů, palubní deska doznala pouze dílčích modifikací
 
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků