SsangYong Rexton W s faceliftem: nový motor, cena od 699 900 Kč

Český importér vozů SsangYong na vědomost dává, že zahájil prodeje svého modernizovaného SUV Rexton W modelového roku 2013.

Evropskému publiku se vylepšený Rexton W představil na podzimním autosalonu v Paříži, kde mu na stánku SsangYongu dělaly společnost také menší Korando s benzínovým motorem a automatickou převodovku a koncepční studie SsangYong e-XIV. Zřejmě nejdůležitější novinkou je zástavba nového motoru, který se již představil v upravené verzi impozantního MPV SsangYong Rodius 2013.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jde tedy o přeplňovaný vznětový čtyřválec e-XDi200, který nahradí stávající pětiválcovou jednotku s objemem 2,7 l, výkonem 165 koní (121 kW) a točivým momentem 340 Nm. Nový agregát disponuje objemem jen 2,0 l a výkonem 155 koní (114 kW), ovšem točivý moment je o 20 Nm vyšší a navíc má být k dispozici v širokém rozsahu otáček od 1 500 až 2 800 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiéru se úpravy dotkly pouze minimálně

SsangYong Rexton W je k mání ve dvou verzích Comfort a Executive, přičemž ta druhá zahrnuje standardně automatickou převodovku Mercedes-Benz s označením e-Tronic a kožené čalounění. Ceny byly stanoveny na částkách 699 900, resp. 819 900 Kč včetně DPH, průměrná spotřeba nafty činí 7,4 a 9,2 l/100 km.

Poháněna jsou v obou případech kola zadní nápravy s možností přiřazení nápravy přední. Výbavy Comfort a Executive jsou pevně dané, připlácet není za co, ovšem ve standardní výbavě obou verzí najdete prakticky vše potřebné. Na první pohled si na modernizovaném modelu všimneme snad jen upravené přídě, která působí elegantnějším a odlehčeným dojmem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků