SsangYong Rexton W s faceliftem: nový motor, cena od 699 900 Kč

Český importér vozů SsangYong na vědomost dává, že zahájil prodeje svého modernizovaného SUV Rexton W modelového roku 2013.

Evropskému publiku se vylepšený Rexton W představil na podzimním autosalonu v Paříži, kde mu na stánku SsangYongu dělaly společnost také menší Korando s benzínovým motorem a automatickou převodovku a koncepční studie SsangYong e-XIV. Zřejmě nejdůležitější novinkou je zástavba nového motoru, který se již představil v upravené verzi impozantního MPV SsangYong Rodius 2013.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jde tedy o přeplňovaný vznětový čtyřválec e-XDi200, který nahradí stávající pětiválcovou jednotku s objemem 2,7 l, výkonem 165 koní (121 kW) a točivým momentem 340 Nm. Nový agregát disponuje objemem jen 2,0 l a výkonem 155 koní (114 kW), ovšem točivý moment je o 20 Nm vyšší a navíc má být k dispozici v širokém rozsahu otáček od 1 500 až 2 800 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiéru se úpravy dotkly pouze minimálně

SsangYong Rexton W je k mání ve dvou verzích Comfort a Executive, přičemž ta druhá zahrnuje standardně automatickou převodovku Mercedes-Benz s označením e-Tronic a kožené čalounění. Ceny byly stanoveny na částkách 699 900, resp. 819 900 Kč včetně DPH, průměrná spotřeba nafty činí 7,4 a 9,2 l/100 km.

Poháněna jsou v obou případech kola zadní nápravy s možností přiřazení nápravy přední. Výbavy Comfort a Executive jsou pevně dané, připlácet není za co, ovšem ve standardní výbavě obou verzí najdete prakticky vše potřebné. Na první pohled si na modernizovaném modelu všimneme snad jen upravené přídě, která působí elegantnějším a odlehčeným dojmem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků