Jak už je u korejských vozů zvykem, je facelift na hony vzdálený původnímu vozu.  Zdroj: Ssanhyong UK

Jak už je u korejských vozů zvykem, je facelift na hony vzdálený původnímu vozu.  | Zdroj: Ssanhyong UK

Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. Zdroj: Ssanhyong UK

Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. | Zdroj: Ssanhyong UK

Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. Zdroj: Ssanhyong UK

Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. | Zdroj: Ssanhyong UK

Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy. Zdroj: Ssanhyong UK

Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy. | Zdroj: Ssanhyong UK

Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od mercedesu. Zdroj: Ssanhyong UK

Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od mercedesu. | Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton má typ převodovky FR s novým voličem shift-by-wire, který se dává třeba i do obřího SUV Kia Mohave, vybraných modelů luxusní značky Genesis a také do sedanu Kia Stinger. Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton má typ převodovky FR s novým voličem shift-by-wire, který se dává třeba i do obřího SUV Kia Mohave, vybraných modelů luxusní značky Genesis a také do sedanu Kia Stinger. | Zdroj: Ssanhyong UK

Ssangyong vyzdvihuje její nižší hmotnost díky použití mnoha hliníkových komponentů, hladkou odezvu a zmírnění hluku a vibrací.  Zdroj: Ssanhyong UK

Ssangyong vyzdvihuje její nižší hmotnost díky použití mnoha hliníkových komponentů, hladkou odezvu a zmírnění hluku a vibrací.  | Zdroj: Ssanhyong UK

Převodovka pohání permanentně zadní kola a přední náprava je elektronicky přiřaditelná. Zdroj: Ssanhyong UK

Převodovka pohání permanentně zadní kola a přední náprava je elektronicky přiřaditelná. | Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton utáhne 3,5 tunový přívěs, takže nebude mít problém s lodí ani karavanem. Zdroj: Ssanhyong UK

Rexton utáhne 3,5 tunový přívěs, takže nebude mít problém s lodí ani karavanem. | Zdroj: Ssanhyong UK

Se stabilitou pomáhá systém TSC (Trailer Sway Control). Zdroj: Ssanhyong UK

Se stabilitou pomáhá systém TSC (Trailer Sway Control). | Zdroj: Ssanhyong UK

Kabina je lépe odhlučněna především od motoru, který má nově hydraulické silentbloky. Zdroj: Ssanhyong UK

Kabina je lépe odhlučněna především od motoru, který má nově hydraulické silentbloky. | Zdroj: Ssanhyong UK

Karoserie je tužší z vysokopevnostní oceli a velkou měrou se hledělo i na aerodynamiku, aby se snížil svist větru při ježdění a vůz produkoval menší odpor pro lepší spotřebu paliva. Zdroj: Ssanhyong UK

Karoserie je tužší z vysokopevnostní oceli a velkou měrou se hledělo i na aerodynamiku, aby se snížil svist větru při ježdění a vůz produkoval menší odpor pro lepší spotřebu paliva. | Zdroj: Ssanhyong UK

Nový Rexton má na výběr ze dvou infotainmentů - 8“ a 9,2“. Zdroj: Ssanhyong UK

Nový Rexton má na výběr ze dvou infotainmentů - 8“ a 9,2“. | Zdroj: Ssanhyong UK

Oba podporují zrcadlení chytrých telefonů Apple Carplay a Andriod Auto. Zdroj: Ssanhyong UK

Oba podporují zrcadlení chytrých telefonů Apple Carplay a Andriod Auto. | Zdroj: Ssanhyong UK

Větší obsahuje i skvělou navigaci TomTom. K odhalení vozu na českém trhu by nemělo být daleko. Zdroj: Ssanhyong UK

Větší obsahuje i skvělou navigaci TomTom. K odhalení vozu na českém trhu by nemělo být daleko. | Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

 Zdroj: Ssanhyong UK

| Zdroj: Ssanhyong UK

Nová přední maska je nyní o dost větší a kompletně přepracované byly i nárazníky. Zdroj: Ssanhyong UK
Pod kapotou pak najdete inovovaný motor 2.2 e-XDI, který posílil ze 133 na 149 kW a dosahuje 411 N.m točivého momentu. Zdroj: Ssanhyong UK
Z 0 na 100 km/h se SUV dostane za 11,9 sekundy. Zdroj: Ssanhyong UK
Motor bude nově spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou Hyundai Transys, která nahradí sedmistupňový automat od mercedesu. Zdroj: Ssanhyong UK
85
Fotogalerie

Ssangyong Rexton po faceliftu je v ČR. Vešel se pod 900 tisíc a má super výbavu

Omlazený Ssangyong Rexton jsme si představili již v loňském listopadu, po čemž následovala v letošním březnu britská specifikace. Nyní už je korejský mastodont i v České republice a prozrazuje ceny.

Omlazený model poznáte na první pohled podle značně větší přední masky a zcela nových nárazníků. Fyzicky si ho už teď můžete prohlédnout u autorizovaných prodejců značky. Jeho motor 2.2 e-XDI pak posílil na výkon 149 kW (202 koní) a 441 N.m točivého momentu a je spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Ssangyong Rexton startuje na částce 899.900 Kč ve vstupní výbavě Clever. Obsahuje pohon všech kol, světelný senzor, tempomat, dešťový senzor, kožený potah sedadel či dvouzónovou automatickou klimatizaci. Zajímavým příplatkem je pak balíček Clever+, který do vozu za 59.900 Kč přidá větší infotainment, bezdrátové nabíjení telefonu, ambientní osvětlení interiéru či elektrické ovládání pátých dveří.

Vyšší výbava Premium vyjde na 1.059.900 Kč a zaujme především možností připlatit si za 13.900 Kč uzávěrku diferenciálu na zadní nápravě. Vedle toho pak tato výbava disponuje i desetiprvkovou zadní nápravou s nezávislým zavěšením, hodnotnějším inteirérem s prošívanou kůží či 18palcovými koly bez příplatku.

Premium+ paket za 70.000 Kč pak znamená kamery s rozhledem okolo celého vozu, udržování vozu v pruhu, detekci slepého úhlu, varování pro bezpečné vystoupení z vozu či paměť pro elektricky nastavitelná přední sedadla. Pro obě verze pak platí příplatek 16.900 Kč za sedmimístné provedení a 13.900 Kč za střešní okno.

U verze Premium si ale za balíček aktuálně připlácet nemusíte. V rámci uvedení vozu na trh přináší české zastoupení akční edici vozu, která má paket Premium+ ve standardu a cena vozu tak tedy zůstává na částce 1.059.900 Kč. Akce platí do 31.8.2021.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud