Ssangyong Rexton má po faceliftu. Silné a moderní SUV dorazí do Evropy příští rok

15 komentářů

Ferko
14. listopadu • 21:31

Přijde mi že se Korejci opičili po Mondeu :(. Ovšem Rexton nikdy nebude Volvo, Ford, Mercedes, BMW nebo Audi. Kupovat si jej budou lidi z lidu. Spíše ať Korejci vypusti pro Evropany ty dvě SS, které mají v názvu značky! Byl by to nejlepší tah. A né vše jen kopírovat.

Radan
14. listopadu • 13:10

Zeptejte se na dostupnost dílu hustotu servisu a následný prodej. Pouze ta nízká cena ale co dál?

Petr
13. listopadu • 8:08

No musim rict,že vypada moc hezky,robustne. A kdo si koupi tuto znacku,aspon nema stejne auto jako min.5 jeho sousedu v ulici. Preji hodne uspechu na nasem trhu!

😇
11. listopadu • 20:03

Už to vypadá docela dobře. Až na ty prolisy kolem blatníků, ty jsou pořád ošklivý.

-
11. listopadu • 15:33

Konečne Korejci pochopili že aj dizajn predáva, nevyzerá to beznádejne toto by mohlo mať úspech

PanHajzl
11. listopadu • 13:40

Za mě fajn, ale co bylo u minule generace na hovno part time 4x4. Snad uz bude mit moznost stale ctyrkoly i na pevnem povrchu. Je to na hovno furt premyslet, kdy muzu ctyrkolu zapnout a kdy ne...

Honza
11. listopadu • 15:11

V běžném životě budeš mít zadokolku a 4x4 přiřadíš v blátě nebo na sněhu při rychlosti pod 70 km/h. Myslím, že to facelift nezmění, to by byl velký zásah do stávající techniky. Holt ta nízká cena musí být vyvážena trochou nepohodlí.

goes
11. listopadu • 14:12

To je ale jediny spravny zpusob pohonu 4x4. Ze se odpojuje na pevnem povrchu. Picupy a offroady to tak proste maji

PanHajzl
12. listopadu • 13:52

Tak to bych rozhodne netvrdil. ...za me jednoznacne 3x dif s uzaverama.

V. Havel Jr.
11. listopadu • 20:16

Co bylo špatného na třídiferenciálové impreze?

Peter(Charouz)
12. listopadu • 13:37

Impreza je off road?

TraktorDrnčíInside
11. listopadu • 12:35

Hezčí než SUV od BMW, kvalitativně to bude stejný bláto, cena nižší, takže za mě plus.

emkejx
11. listopadu • 13:11

;-) tiez sa mi to paci.

Honza
11. listopadu • 12:19

Docela to jde. Dobrá cena, dost místa, nevypadá špatně.
Sice řadící páka trochu jako v BMW, pohled zepředu trochu jako Q7/Q8, ale to bude zájemcům asi jedno, možná to bude pro ně i plus. Kdo nechce dát navíc půl mega za Landcruisera, nechce pick-up a potřebuje jezdit po horách, může to být dobrá volba. Například v Rakousku má Ssangyong o dost hustější servisní síť, než u nás.

Honimir
11. listopadu • 13:49

Svoje si to najde. Bytelnějších off-roadu moc není. LC už je trochu starší a motor nic moc. Tohle je ke koním, lodi, či karavanu úplně super.

Doporučujeme

Články odjinud