Kdyby povolili dovoz Čínských aut tak Evropský trh je v pr...i. Kodiak 900 tisíc, Čínská verze větší, lepší výbava a cena jen 300
tak na co cinani uz 10 let cekaj? Po homologaci jim dacyjisti utrhaj ruce.
Normalne sa ohladom skodufky na tomto webe nevyjadrujem, ale cim je kokodaq porovnatelny s tym korejskym zazrakom? Na dlzku skodovke chyba cca 15 cm, na sirku 10 a razvor je mensi takmer o 10 cm.
Pfuuu. Taky toyoto renaulto subaru, a ta grafika pri parkovani, to je pre boha co?! Ci chybny graficky ovladac...
To budou taky vyrábět v Nošovicích aby vykryli ten pokles výroby co mají?
Nemam s tim autem problem, kde problem vidim je v zustatkove cene pri naslednem prodeji...bohuzel 😏
počkej jak to schytáš - na zůstatkovou cenu se prej vůbec při žádný koupi nehraje, to je výhradně úchylka Čechů a zejména škodafilů
A kdyby ještě tušili, že jejich škůdky ztrácejí na ceně mnohem víc a rychleji než Hyundai...Při jejich zabedněnosti, jejich smůla.;-)
To se musis auta zbavit po 3-5 letech?
Ano, auto max 5 let B-] dale je to hazeni penez do popelnice
Ty nevíš, že auto ztrácí na ceně nejvíc v prvních letech od koupi, potom už tolik ne?
Za to šasi palec hore;-)
Ha,ha......https://www.youtube.com/watch... Z toho pochopíte, že srovnávat Rextona s Kodiaq nebo Tarraco je nosense, jsou to pseudo SUV do města o třídu menší. A těm sedmi místům se lze u Kodiaqa a Tarraco smát mnohem více než u Rextona. A ta spotřeba Rextona je reálná (dle WLTP), mám Rodiuse se stejným motorem. Kodiaq a Seat nemají uvedenu spotřebu dle WLTP, reálná je minimálně o 2-3 litry větší, jak je u koncernu zvykem.
Z toho videa je patrné, že ta škůdka je ve skutečnosti 4-5-místná, akorát ti vzadu si můžou vybrat, jestli budou sedět ve 2. nebo 3. řadě, protože v obou zadních řádách najednou se podle toho videa rozhodně sedět nedá! :-O I když sloveso "sedět" je hodně nadnesené pro obě zadní řady... :-/
Když sem viděl to video, tak fakt sem nepobral význam těchto aut jako sedmimístných.Sám mám 5008 a schválně sem ji vzal jako 5 mistnou, i vzhledem k většímu prostoru a nižší ceně a větší nosností.Dospělý si tam sedne tak na 5 km, kufr tam pak stejně žádný není a dečka bych tam popravdě nikdy raději nedal...
Já nevím co stále hrotíte. Ano, to označení není úplně přesné, správně by to asi mělo být 4+2 nebo 5+2, ale vzadu prostě dvě (hodně) nouzová sedadla jsou a není problém na nich převézt děti/lidi menšího i průměrného vzrůstu. Místa na každodenní používání to nejsou, smiřte se s tím.
Já sem se s tím smířil. A závěr je, že než tam někoho soukat, je lepší vzít druhé auto. Starší dospělý tam vůbec nevleze a jakéhokoliv dospělého chlapa bych tam takyy neposadil. A pokud tam není Isofix, tak ani děti na 5 km.Takže i 5 plus 2 je optimisticky název.
Jak mi nesedí některé korejské značky, tak pro Ssangyong jsem měl vždy slabost. S Rextonem jsem pár desítek kilometrů ujel a byl jsem spokojen. Škoda jen nízké světlé výšky, která ho diskriminuje v těžším terénu, na ktery by podvozkem a stavbou měl. Já bych ho viděl jako konkurenta CRV, Sorentu, Santa Fe či CX 5.
Nemyslím, že zrovna tohle bude konkurent ke Kokodákovi. A když už teda v tabulce je, pak nechápu, proč tam je totožný Tarraco, který má jen pravdivější spotřebu. Místo něj tam mohl být třeba Koleos.
Nepredajne.Udivuje ma hlúposť predajcu.Neponúkol nic na odlíšenie od konkurencie.Ani lepšiu záruku, ani lepší servis, ani lepšiu pridanú hodnotu/zostatkovu cenu.A pritom by stačilo tak malo, aby zvalcoval trh.Dovozca je imho uplne zle vybratý a značka bude opat a znovu paberkovat na okraji trhu.A zaslúžene!
Zebrinovy ram (pokud se nepletu) jako vyhoda proti navonenym mestskym SUV jako vyhoda nestaci? Jinak evropan je konzerva, takze to nema velke sance ani tak.
Rebrinovy rám je skor nevýhoda.Lesníci používajú menšie a agilnejšie vozidla a ostatní pick up.Nema to čím osloviť.Bude to prepadák a to len a len pre neschopnosť dovozcu!
Neni moc aut, ktera maji na kouli pres tri tuny. Jako tazne auto pro konaky a dovozce aut idealni...
Z pohledu pasivni bezpecnosti dobra volba, je to opravdu tezke 2t tezke SUV. Ano zrychluje pomalu, bude to zrat, nebude 'simply clever' ale co se tyka spolehlivosti - nebal bych se toho. Ceho se v CR bojim je servisni sit a reseni pripadnych problemu,reklamaci.
To prece nemuzes hodnotit bezpecnost jen podle hmotnosti. Ani omylem! Bohuzel lidi takhle smysleji a proto taky mame tolik obrovskych hnusnych krabic.
Je to jeden z hlavnich fyzikálních atributu, malokdy je hmotnost nevýhodou.
I zde (v porovnání s jinými auty) mě udivuje, jakou mají škodovky uvedenou malou spotřebu :-))
Hlavně ve srovnání s téměř totožným Seatem...Jedině, jak si to lze vysvětlit je to, že na západě se podvádět už nesmí a Seat jako takový byl uveden později (ačkoliv totožné auto), kdežto Kodiaq byl uveden ještě v době, kdy koncern jel na vlně nepokrytých podvodů a autoři srovnávacího článku ještě tento údaj prostě použili..., protože jiný neměli. Ale to, že to je porovnávání jablek a hrušek je zřejmé..Mimochodem, ještě z této doby pochází bodování aut a jejich srovnání ve srovnávacích testech na základě UDÁVANÉ SPOTŘEBY... Prostě se tento parametr hodil...
No ja nevim, proti Musso/Rexton urcite pokrok. Ale i tak se mi to prilis nelibi a moc tomu neverim. Jako levna alternativa k ojetine pro mene narocne mozna ano. Ale delat z toho "normalni" auto a jeste s takovyma cenama mi prijde trosku sebevedome... No trh si rekne sam.
Kdyby cena byla o málo vyšší jako je za toto auto v Číně, byla by to super koupě.
Kolik je v Číně nevím, ale třeba za 399.000 CZK to beru i já :-) B-] PS: a Čínská verze je zcela identická?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.