Nový SsangYong Rexton má české ceny. Jak si stojí proti konkurentům?

31 komentářů

jenicek54
6. ledna • 9:49

Kdyby povolili dovoz Čínských aut tak Evropský trh je v pr...i. Kodiak 900 tisíc, Čínská verze větší, lepší výbava a cena jen 300

homer
6. ledna • 16:09

tak na co cinani uz 10 let cekaj? Po homologaci jim dacyjisti utrhaj ruce.

Jean
5. ledna • 7:48

Normalne sa ohladom skodufky na tomto webe nevyjadrujem, ale cim je kokodaq porovnatelny s tym korejskym zazrakom? Na dlzku skodovke chyba cca 15 cm, na sirku 10 a razvor je mensi takmer o 10 cm.

Emkejx
4. ledna • 22:12

Pfuuu. Taky toyoto renaulto subaru, a ta grafika pri parkovani, to je pre boha co?! Ci chybny graficky ovladac...

Mates
4. ledna • 19:55

To budou taky vyrábět v Nošovicích aby vykryli ten pokles výroby co mají?

R
4. ledna • 16:48

Nemam s tim autem problem, kde problem vidim je v zustatkove cene pri naslednem prodeji...bohuzel 😏

homer
4. ledna • 18:26

počkej jak to schytáš - na zůstatkovou cenu se prej vůbec při žádný koupi nehraje, to je výhradně úchylka Čechů a zejména škodafilů

Thomas
1. února • 23:34

A kdyby ještě tušili, že jejich škůdky ztrácejí na ceně mnohem víc a rychleji než Hyundai...Při jejich zabedněnosti, jejich smůla.;-)

bzzz
4. ledna • 18:24

To se musis auta zbavit po 3-5 letech?

R
7. ledna • 15:04

Ano, auto max 5 let B-] dale je to hazeni penez do popelnice

Thomas
1. února • 23:28

Ty nevíš, že auto ztrácí na ceně nejvíc v prvních letech od koupi, potom už tolik ne?

JA-NE
4. ledna • 15:23

Za to šasi palec hore;-)

Chose61
4. ledna • 13:59

Ha,ha......
https://www.youtube.com/watch... Z toho pochopíte, že srovnávat Rextona s Kodiaq nebo Tarraco je nosense, jsou to pseudo SUV do města o třídu menší. A těm sedmi místům se lze u Kodiaqa a Tarraco smát mnohem více než u Rextona. A ta spotřeba Rextona je reálná (dle WLTP), mám Rodiuse se stejným motorem. Kodiaq a Seat nemají uvedenu spotřebu dle WLTP, reálná je minimálně o 2-3 litry větší, jak je u koncernu zvykem.

DaewooMaster
4. ledna • 14:20

Z toho videa je patrné, že ta škůdka je ve skutečnosti 4-5-místná, akorát ti vzadu si můžou vybrat, jestli budou sedět ve 2. nebo 3. řadě, protože v obou zadních řádách najednou se podle toho videa rozhodně sedět nedá! :-O I když sloveso "sedět" je hodně nadnesené pro obě zadní řady... :-/

Wolff
4. ledna • 17:07

Když sem viděl to video, tak fakt sem nepobral význam těchto aut jako sedmimístných.Sám mám 5008 a schválně sem ji vzal jako 5 mistnou, i vzhledem k většímu prostoru a nižší ceně a větší nosností.Dospělý si tam sedne tak na 5 km, kufr tam pak stejně žádný není a dečka bych tam popravdě nikdy raději nedal...

Vlk z Vlkohradu
4. ledna • 18:52

Já nevím co stále hrotíte. Ano, to označení není úplně přesné, správně by to asi mělo být 4+2 nebo 5+2, ale vzadu prostě dvě (hodně) nouzová sedadla jsou a není problém na nich převézt děti/lidi menšího i průměrného vzrůstu. Místa na každodenní používání to nejsou, smiřte se s tím.

Wolff
4. ledna • 20:00

Já sem se s tím smířil. A závěr je, že než tam někoho soukat, je lepší vzít druhé auto. Starší dospělý tam vůbec nevleze a jakéhokoliv dospělého chlapa bych tam takyy neposadil. A pokud tam není Isofix, tak ani děti na 5 km.Takže i 5 plus 2 je optimisticky název.

Rosťa
4. ledna • 13:58

Jak mi nesedí některé korejské značky, tak pro Ssangyong jsem měl vždy slabost. S Rextonem jsem pár desítek kilometrů ujel a byl jsem spokojen. Škoda jen nízké světlé výšky, která ho diskriminuje v těžším terénu, na ktery by podvozkem a stavbou měl. Já bych ho viděl jako konkurenta CRV, Sorentu, Santa Fe či CX 5.

Futurista
4. ledna • 13:00

Nemyslím, že zrovna tohle bude konkurent ke Kokodákovi. A když už teda v tabulce je, pak nechápu, proč tam je totožný Tarraco, který má jen pravdivější spotřebu. Místo něj tam mohl být třeba Koleos.

Znalec
4. ledna • 11:39

Nepredajne.
Udivuje ma hlúposť predajcu.Neponúkol nic na odlíšenie od konkurencie.Ani lepšiu záruku, ani lepší servis, ani lepšiu pridanú hodnotu/zostatkovu cenu.
A pritom by stačilo tak malo, aby zvalcoval trh.
Dovozca je imho uplne zle vybratý a značka bude opat a znovu paberkovat na okraji trhu.
A zaslúžene!

bzzz
4. ledna • 11:57

Zebrinovy ram (pokud se nepletu) jako vyhoda proti navonenym mestskym SUV jako vyhoda nestaci? Jinak evropan je konzerva, takze to nema velke sance ani tak.

Znalec
4. ledna • 12:59

Rebrinovy rám je skor nevýhoda.Lesníci používajú menšie a agilnejšie vozidla a ostatní pick up.Nema to čím osloviť.Bude to prepadák a to len a len pre neschopnosť dovozcu!

:-))
5. ledna • 9:33

Neni moc aut, ktera maji na kouli pres tri tuny. Jako tazne auto pro konaky a dovozce aut idealni...

MV.
4. ledna • 10:08

Z pohledu pasivni bezpecnosti dobra volba, je to opravdu tezke 2t tezke SUV. Ano zrychluje pomalu, bude to zrat, nebude 'simply clever' ale co se tyka spolehlivosti - nebal bych se toho. Ceho se v CR bojim je servisni sit a reseni pripadnych problemu,reklamaci.

dfs
4. ledna • 12:34

To prece nemuzes hodnotit bezpecnost jen podle hmotnosti. Ani omylem! Bohuzel lidi takhle smysleji a proto taky mame tolik obrovskych hnusnych krabic.

Mv.
5. ledna • 0:50

Je to jeden z hlavnich fyzikálních atributu, malokdy je hmotnost nevýhodou.

milde
4. ledna • 9:39

I zde (v porovnání s jinými auty) mě udivuje, jakou mají škodovky uvedenou malou spotřebu :-))

wolff
4. ledna • 9:52

Hlavně ve srovnání s téměř totožným Seatem...Jedině, jak si to lze vysvětlit je to, že na západě se podvádět už nesmí a Seat jako takový byl uveden později (ačkoliv totožné auto), kdežto Kodiaq byl uveden ještě v době, kdy koncern jel na vlně nepokrytých podvodů a autoři srovnávacího článku ještě tento údaj prostě použili..., protože jiný neměli. Ale to, že to je porovnávání jablek a hrušek je zřejmé..
Mimochodem, ještě z této doby pochází bodování aut a jejich srovnání ve srovnávacích testech na základě UDÁVANÉ SPOTŘEBY... Prostě se tento parametr hodil...

Torsus Praetorian
4. ledna • 9:29

No ja nevim, proti Musso/Rexton urcite pokrok. Ale i tak se mi to prilis nelibi a moc tomu neverim. Jako levna alternativa k ojetine pro mene narocne mozna ano. Ale delat z toho "normalni" auto a jeste s takovyma cenama mi prijde trosku sebevedome... No trh si rekne sam.

milde
4. ledna • 9:37

Kdyby cena byla o málo vyšší jako je za toto auto v Číně, byla by to super koupě.

Torsus Praetorian
4. ledna • 16:31

Kolik je v Číně nevím, ale třeba za 399.000 CZK to beru i já :-) B-] PS: a Čínská verze je zcela identická?

Doporučujeme

Články odjinud