Nový SsangYong Rexton má české ceny. Jak si stojí proti konkurentům?

Torsus Praetorian  |  04. 01. 2019 09:29

No ja nevim, proti Musso/Rexton urcite pokrok. Ale i tak se mi to prilis nelibi a moc tomu neverim. Jako levna alternativa k ojetine pro mene narocne mozna ano. Ale delat z toho "normalni" auto a jeste s takovyma cenama mi prijde trosku sebevedome... No trh si rekne sam.

Odpovědět  |   | 
milde  |  04. 01. 2019 09:37

Kdyby cena byla o málo vyšší jako je za toto auto v Číně, byla by to super koupě.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  04. 01. 2019 16:31

Kolik je v Číně nevím, ale třeba za 399.000 CZK to beru i já PS: a Čínská verze je zcela identická?

Odpovědět  |   | 
milde  |  04. 01. 2019 09:39

I zde (v porovnání s jinými auty) mě udivuje, jakou mají škodovky uvedenou malou spotřebu

Odpovědět  |   | 
wolff  |  04. 01. 2019 09:52

Hlavně ve srovnání s téměř totožným Seatem...

Jedině, jak si to lze vysvětlit je to, že na západě se podvádět už nesmí a Seat jako takový byl uveden později (ačkoliv totožné auto), kdežto Kodiaq byl uveden ještě v době, kdy koncern jel na vlně nepokrytých podvodů a autoři srovnávacího článku ještě tento údaj prostě použili..., protože jiný neměli. Ale to, že to je porovnávání jablek a hrušek je zřejmé..


Mimochodem, ještě z této doby pochází bodování aut a jejich srovnání ve srovnávacích testech na základě UDÁVANÉ SPOTŘEBY... Prostě se tento parametr hodil...

Odpovědět  |   | 
MV.  |  04. 01. 2019 10:08

Z pohledu pasivni bezpecnosti dobra volba, je to opravdu tezke 2t tezke SUV. Ano zrychluje pomalu, bude to zrat, nebude 'simply clever' ale co se tyka spolehlivosti - nebal bych se toho. Ceho se v CR bojim je servisni sit a reseni pripadnych problemu,reklamaci.

Odpovědět  |   | 
dfs  |  04. 01. 2019 12:34

To prece nemuzes hodnotit bezpecnost jen podle hmotnosti. Ani omylem! Bohuzel lidi takhle smysleji a proto taky mame tolik obrovskych hnusnych krabic.

Odpovědět  |   | 
Mv.  |  05. 01. 2019 00:50

Je to jeden z hlavnich fyzikálních atributu, malokdy je hmotnost nevýhodou.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 01. 2019 11:39

Nepredajne.


Udivuje ma hlúposť predajcu.

Neponúkol nic na odlíšenie od konkurencie.

Ani lepšiu záruku, ani lepší servis, ani lepšiu pridanú hodnotu/zostatkovu cenu.


A pritom by stačilo tak malo, aby zvalcoval trh.


Dovozca je imho uplne zle vybratý a značka bude opat a znovu paberkovat na okraji trhu.


A zaslúžene!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 11:57

Zebrinovy ram (pokud se nepletu) jako vyhoda proti navonenym mestskym SUV jako vyhoda nestaci? Jinak evropan je konzerva, takze to nema velke sance ani tak.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 01. 2019 12:59

Rebrinovy rám je skor nevýhoda.

Lesníci používajú menšie a agilnejšie vozidla a ostatní pick up.

Nema to čím osloviť.

Bude to prepadák a to len a len pre neschopnosť dovozcu!

Odpovědět  |   | 
:-))  |  05. 01. 2019 09:33

Neni moc aut, ktera maji na kouli pres tri tuny. Jako tazne auto pro konaky a dovozce aut idealni...

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  04. 01. 2019 13:00

Nemyslím, že zrovna tohle bude konkurent ke Kokodákovi. A když už teda v tabulce je, pak nechápu, proč tam je totožný Tarraco, který má jen pravdivější spotřebu. Místo něj tam mohl být třeba Koleos.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 01. 2019 13:58

Jak mi nesedí některé korejské značky, tak pro Ssangyong jsem měl vždy slabost. S Rextonem jsem pár desítek kilometrů ujel a byl jsem spokojen. Škoda jen nízké světlé výšky, která ho diskriminuje v těžším terénu, na ktery by podvozkem a stavbou měl. Já bych ho viděl jako konkurenta CRV, Sorentu, Santa Fe či CX 5.

Odpovědět  |   | 
Chose61  |  04. 01. 2019 13:59

Ha,ha......
https://www.youtube.com/watch...

Z toho pochopíte, že srovnávat Rextona s Kodiaq nebo Tarraco je nosense, jsou to pseudo SUV do města o třídu menší. A těm sedmi místům se lze u Kodiaqa a Tarraco smát mnohem více než u Rextona. A ta spotřeba Rextona je reálná (dle WLTP), mám Rodiuse se stejným motorem. Kodiaq a Seat nemají uvedenu spotřebu dle WLTP, reálná je minimálně o 2-3 litry větší, jak je u koncernu zvykem.


Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  04. 01. 2019 14:20

Z toho videa je patrné, že ta škůdka je ve skutečnosti 4-5-místná, akorát ti vzadu si můžou vybrat, jestli budou sedět ve 2. nebo 3. řadě, protože v obou zadních řádách najednou se podle toho videa rozhodně sedět nedá! I když sloveso "sedět" je hodně nadnesené pro obě zadní řady...

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  04. 01. 2019 17:07

Když sem viděl to video, tak fakt sem nepobral význam těchto aut jako sedmimístných.

Sám mám 5008 a schválně sem ji vzal jako 5 mistnou, i vzhledem k většímu prostoru a nižší ceně a větší nosností.

Dospělý si tam sedne tak na 5 km, kufr tam pak stejně žádný není a dečka bych tam popravdě nikdy raději nedal...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  04. 01. 2019 18:52

Já nevím co stále hrotíte. Ano, to označení není úplně přesné, správně by to asi mělo být 4+2 nebo 5+2, ale vzadu prostě dvě (hodně) nouzová sedadla jsou a není problém na nich převézt děti/lidi menšího i průměrného vzrůstu. Místa na každodenní používání to nejsou, smiřte se s tím.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  04. 01. 2019 20:00

Já sem se s tím smířil. A závěr je, že než tam někoho soukat, je lepší vzít druhé auto. Starší dospělý tam vůbec nevleze a jakéhokoliv dospělého chlapa bych tam takyy neposadil. A pokud tam není Isofix, tak ani děti na 5 km.

Takže i 5 plus 2 je optimisticky název.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  04. 01. 2019 15:23

Za to šasi palec hore

Odpovědět  |   | 
R  |  04. 01. 2019 16:48

Nemam s tim autem problem, kde problem vidim je v zustatkove cene pri naslednem prodeji...bohuzel 😏

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 18:24

To se musis auta zbavit po 3-5 letech?

Odpovědět  |   | 
R  |  07. 01. 2019 15:04

Ano, auto max 5 let dale je to hazeni penez do popelnice

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  01. 02. 2019 23:28

Ty nevíš, že auto ztrácí na ceně nejvíc v prvních letech od koupi, potom už tolik ne?

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 01. 2019 18:26

počkej jak to schytáš - na zůstatkovou cenu se prej vůbec při žádný koupi nehraje, to je výhradně úchylka Čechů a zejména škodafilů

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  01. 02. 2019 23:34

A kdyby ještě tušili, že jejich škůdky ztrácejí na ceně mnohem víc a rychleji než Hyundai...Při jejich zabedněnosti, jejich smůla.

Odpovědět  |   | 
Mates  |  04. 01. 2019 19:55

To budou taky vyrábět v Nošovicích aby vykryli ten pokles výroby co mají?

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  04. 01. 2019 22:12

Pfuuu. Taky toyoto renaulto subaru, a ta grafika pri parkovani, to je pre boha co?! Ci chybny graficky ovladac...

Odpovědět  |   | 
Jean  |  05. 01. 2019 07:48

Normalne sa ohladom skodufky na tomto webe nevyjadrujem, ale cim je kokodaq porovnatelny s tym korejskym zazrakom? Na dlzku skodovke chyba cca 15 cm, na sirku 10 a razvor je mensi takmer o 10 cm.

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  06. 01. 2019 09:49

Kdyby povolili dovoz Čínských aut tak Evropský trh je v pr...i. Kodiak 900 tisíc, Čínská verze větší, lepší výbava a cena jen 300

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 01. 2019 16:09

tak na co cinani uz 10 let cekaj? Po homologaci jim dacyjisti utrhaj ruce.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A