Nový SsangYong Rexton má české ceny. Jak si stojí proti konkurentům?

Torsus Praetorian  |  04. 01. 2019 09:29

No ja nevim, proti Musso/Rexton urcite pokrok. Ale i tak se mi to prilis nelibi a moc tomu neverim. Jako levna alternativa k ojetine pro mene narocne mozna ano. Ale delat z toho "normalni" auto a jeste s takovyma cenama mi prijde trosku sebevedome... No trh si rekne sam.

Odpovědět  |   | 
milde  |  04. 01. 2019 09:37

Kdyby cena byla o málo vyšší jako je za toto auto v Číně, byla by to super koupě.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  04. 01. 2019 16:31

Kolik je v Číně nevím, ale třeba za 399.000 CZK to beru i já PS: a Čínská verze je zcela identická?

Odpovědět  |   | 
milde  |  04. 01. 2019 09:39

I zde (v porovnání s jinými auty) mě udivuje, jakou mají škodovky uvedenou malou spotřebu

Odpovědět  |   | 
wolff  |  04. 01. 2019 09:52

Hlavně ve srovnání s téměř totožným Seatem...

Jedině, jak si to lze vysvětlit je to, že na západě se podvádět už nesmí a Seat jako takový byl uveden později (ačkoliv totožné auto), kdežto Kodiaq byl uveden ještě v době, kdy koncern jel na vlně nepokrytých podvodů a autoři srovnávacího článku ještě tento údaj prostě použili..., protože jiný neměli. Ale to, že to je porovnávání jablek a hrušek je zřejmé..


Mimochodem, ještě z této doby pochází bodování aut a jejich srovnání ve srovnávacích testech na základě UDÁVANÉ SPOTŘEBY... Prostě se tento parametr hodil...

Odpovědět  |   | 
MV.  |  04. 01. 2019 10:08

Z pohledu pasivni bezpecnosti dobra volba, je to opravdu tezke 2t tezke SUV. Ano zrychluje pomalu, bude to zrat, nebude 'simply clever' ale co se tyka spolehlivosti - nebal bych se toho. Ceho se v CR bojim je servisni sit a reseni pripadnych problemu,reklamaci.

Odpovědět  |   | 
dfs  |  04. 01. 2019 12:34

To prece nemuzes hodnotit bezpecnost jen podle hmotnosti. Ani omylem! Bohuzel lidi takhle smysleji a proto taky mame tolik obrovskych hnusnych krabic.

Odpovědět  |   | 
Mv.  |  05. 01. 2019 00:50

Je to jeden z hlavnich fyzikálních atributu, malokdy je hmotnost nevýhodou.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 01. 2019 11:39

Nepredajne.


Udivuje ma hlúposť predajcu.

Neponúkol nic na odlíšenie od konkurencie.

Ani lepšiu záruku, ani lepší servis, ani lepšiu pridanú hodnotu/zostatkovu cenu.


A pritom by stačilo tak malo, aby zvalcoval trh.


Dovozca je imho uplne zle vybratý a značka bude opat a znovu paberkovat na okraji trhu.


A zaslúžene!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 11:57

Zebrinovy ram (pokud se nepletu) jako vyhoda proti navonenym mestskym SUV jako vyhoda nestaci? Jinak evropan je konzerva, takze to nema velke sance ani tak.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 01. 2019 12:59

Rebrinovy rám je skor nevýhoda.

Lesníci používajú menšie a agilnejšie vozidla a ostatní pick up.

Nema to čím osloviť.

Bude to prepadák a to len a len pre neschopnosť dovozcu!

Odpovědět  |   | 
:-))  |  05. 01. 2019 09:33

Neni moc aut, ktera maji na kouli pres tri tuny. Jako tazne auto pro konaky a dovozce aut idealni...

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  04. 01. 2019 13:00

Nemyslím, že zrovna tohle bude konkurent ke Kokodákovi. A když už teda v tabulce je, pak nechápu, proč tam je totožný Tarraco, který má jen pravdivější spotřebu. Místo něj tam mohl být třeba Koleos.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 01. 2019 13:58

Jak mi nesedí některé korejské značky, tak pro Ssangyong jsem měl vždy slabost. S Rextonem jsem pár desítek kilometrů ujel a byl jsem spokojen. Škoda jen nízké světlé výšky, která ho diskriminuje v těžším terénu, na ktery by podvozkem a stavbou měl. Já bych ho viděl jako konkurenta CRV, Sorentu, Santa Fe či CX 5.

Odpovědět  |   | 
Chose61  |  04. 01. 2019 13:59

Ha,ha......
https://www.youtube.com/watch...

Z toho pochopíte, že srovnávat Rextona s Kodiaq nebo Tarraco je nosense, jsou to pseudo SUV do města o třídu menší. A těm sedmi místům se lze u Kodiaqa a Tarraco smát mnohem více než u Rextona. A ta spotřeba Rextona je reálná (dle WLTP), mám Rodiuse se stejným motorem. Kodiaq a Seat nemají uvedenu spotřebu dle WLTP, reálná je minimálně o 2-3 litry větší, jak je u koncernu zvykem.


Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  04. 01. 2019 14:20

Z toho videa je patrné, že ta škůdka je ve skutečnosti 4-5-místná, akorát ti vzadu si můžou vybrat, jestli budou sedět ve 2. nebo 3. řadě, protože v obou zadních řádách najednou se podle toho videa rozhodně sedět nedá! I když sloveso "sedět" je hodně nadnesené pro obě zadní řady...

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  04. 01. 2019 17:07

Když sem viděl to video, tak fakt sem nepobral význam těchto aut jako sedmimístných.

Sám mám 5008 a schválně sem ji vzal jako 5 mistnou, i vzhledem k většímu prostoru a nižší ceně a větší nosností.

Dospělý si tam sedne tak na 5 km, kufr tam pak stejně žádný není a dečka bych tam popravdě nikdy raději nedal...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  04. 01. 2019 18:52

Já nevím co stále hrotíte. Ano, to označení není úplně přesné, správně by to asi mělo být 4+2 nebo 5+2, ale vzadu prostě dvě (hodně) nouzová sedadla jsou a není problém na nich převézt děti/lidi menšího i průměrného vzrůstu. Místa na každodenní používání to nejsou, smiřte se s tím.

Odpovědět  |   | 
Wolff  |  04. 01. 2019 20:00

Já sem se s tím smířil. A závěr je, že než tam někoho soukat, je lepší vzít druhé auto. Starší dospělý tam vůbec nevleze a jakéhokoliv dospělého chlapa bych tam takyy neposadil. A pokud tam není Isofix, tak ani děti na 5 km.

Takže i 5 plus 2 je optimisticky název.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  04. 01. 2019 15:23

Za to šasi palec hore

Odpovědět  |   | 
R  |  04. 01. 2019 16:48

Nemam s tim autem problem, kde problem vidim je v zustatkove cene pri naslednem prodeji...bohuzel 😏

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2019 18:24

To se musis auta zbavit po 3-5 letech?

Odpovědět  |   | 
R  |  07. 01. 2019 15:04

Ano, auto max 5 let dale je to hazeni penez do popelnice

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  01. 02. 2019 23:28

Ty nevíš, že auto ztrácí na ceně nejvíc v prvních letech od koupi, potom už tolik ne?

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 01. 2019 18:26

počkej jak to schytáš - na zůstatkovou cenu se prej vůbec při žádný koupi nehraje, to je výhradně úchylka Čechů a zejména škodafilů

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  01. 02. 2019 23:34

A kdyby ještě tušili, že jejich škůdky ztrácejí na ceně mnohem víc a rychleji než Hyundai...Při jejich zabedněnosti, jejich smůla.

Odpovědět  |   | 
Mates  |  04. 01. 2019 19:55

To budou taky vyrábět v Nošovicích aby vykryli ten pokles výroby co mají?

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  04. 01. 2019 22:12

Pfuuu. Taky toyoto renaulto subaru, a ta grafika pri parkovani, to je pre boha co?! Ci chybny graficky ovladac...

Odpovědět  |   | 
Jean  |  05. 01. 2019 07:48

Normalne sa ohladom skodufky na tomto webe nevyjadrujem, ale cim je kokodaq porovnatelny s tym korejskym zazrakom? Na dlzku skodovke chyba cca 15 cm, na sirku 10 a razvor je mensi takmer o 10 cm.

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  06. 01. 2019 09:49

Kdyby povolili dovoz Čínských aut tak Evropský trh je v pr...i. Kodiak 900 tisíc, Čínská verze větší, lepší výbava a cena jen 300

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 01. 2019 16:09

tak na co cinani uz 10 let cekaj? Po homologaci jim dacyjisti utrhaj ruce.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 49 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A