Jo ale my to nechcem. Nekdo hloupy se zas bude zastitovat Mercedesem pritom puvodni Musso byla brutalni past a herka. Tady to ma mozna trochu zajimavy interior, ale to je tak vsechno. Zarazuji to nekde k Uazu Patriot :-P
V clanku sa pise:"Čtyřdveřový pick-up o délce 5405 mm vychází technicky z SUV Rexton"Lenze Rexton ma 7 stupnovy automat od Mercedesu a Musso ma 6 stupnovy.Nevie niekto co tam je za automat?
Na pickupy se dodává i dozadu pevná uzavíratelná nástavba.Je to docela praktické např. v zimně, aby nesněžilo na nářadí a materiál.Tady nic takového nevidím.
...kdo zná vozy USA a jejich téměř u všech podobný interiér kvůli jednoduchosti a výměnám ND....ta ví která bije...a ten kdo tvrdí že Čína něco kopíruje tak ať si prohlédne zejména interiér tohoto Korejce
Jak jste přišli na hmotnost přívěsu 3.5 tuny? Podle českého ceníku zvládne jenom 2.6 tuny s manuální převodovkou a 3 tuny s automatem. Pokud to není překlep v ceníku, tak to skoro vypadá, jako by SsangYong neměl k dispozici žádnou vhodnou převodovku na tahání přívěsů. Pro srovnání třeba Ranger zvládá s jakoukoli kombinací motor+převodovka přívěsy do 3.5 tuny a u zbytku konkurence to bude předpokládám stejné. Kromě toho by mě zajímal rozdíl v artikulaci zadní nápravy v závislosti na zvoleném typu.
Máte pravdu, bohužel jsem vycházel z dříve zveřejněných informací (v době představení v Ženevě) a neověřil si je znova v ceníku. Díky za opravu!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.