Pick-up SsangYong Musso Grand přijíždí do Česka. Korejský pracant není drahý

6 komentářů

Kenny
3. června • 10:51

Jo ale my to nechcem. Nekdo hloupy se zas bude zastitovat Mercedesem pritom puvodni Musso byla brutalni past a herka. Tady to ma mozna trochu zajimavy interior, ale to je tak vsechno. Zarazuji to nekde k Uazu Patriot :-P

REYGNUM
31. května • 16:12

V clanku sa pise:"Čtyřdveřový pick-up o délce 5405 mm vychází technicky z SUV Rexton"Lenze Rexton ma 7 stupnovy automat od Mercedesu a Musso ma 6 stupnovy.Nevie niekto co tam je za automat?

Zelí
31. května • 11:42

Na pickupy se dodává i dozadu pevná uzavíratelná nástavba.
Je to docela praktické např. v zimně, aby nesněžilo na nářadí a materiál.
Tady nic takového nevidím.

Kerim
31. května • 11:20

...kdo zná vozy USA a jejich téměř u všech podobný interiér kvůli jednoduchosti a výměnám ND....ta ví která bije...a ten kdo tvrdí že Čína něco kopíruje tak ať si prohlédne zejména interiér tohoto Korejce

Zombot
31. května • 10:01

Jak jste přišli na hmotnost přívěsu 3.5 tuny? Podle českého ceníku zvládne jenom 2.6 tuny s manuální převodovkou a 3 tuny s automatem. Pokud to není překlep v ceníku, tak to skoro vypadá, jako by SsangYong neměl k dispozici žádnou vhodnou převodovku na tahání přívěsů. Pro srovnání třeba Ranger zvládá s jakoukoli kombinací motor+převodovka přívěsy do 3.5 tuny a u zbytku konkurence to bude předpokládám stejné. Kromě toho by mě zajímal rozdíl v artikulaci zadní nápravy v závislosti na zvoleném typu.

DF
31. května • 10:32

Máte pravdu, bohužel jsem vycházel z dříve zveřejněných informací (v době představení v Ženevě) a neověřil si je znova v ceníku. Díky za opravu!

Doporučujeme

Články odjinud