SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Na autosalonu v Ženevě se téměř přesně před rokem představila sériová verze modelu Tivoli, od kterého si korejská automobilka slibuje zajímavý prodejní úspěch. Ten chce navíc ještě dále podpořit druhou variantou, která na rozdíl od té původní odveze až sedm cestujících. Právě ta se ukáže na letošním autosalonu v Ženevě.

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong se pochlubil na svém Facebooku prvními obrázky doplněnými o dvě základní informace. Vůz ponese označení XLV a opravdu půjde pouze o prodloužené Tivoli. Nic dalšího zatím automobilka nesdělila. Podle označení se ale zdá, že se dočkáme jen konceptu. Studie předcházející sériovému Tivoli se jmenovala XIV. 

Jen pro připomenutí, krátké Tivoli používá benzinovou šestnáctistovku s výkonem 94 kW (128 k), nebo naftový čtyřválec se stejným objemem, který je naladěný na 85 kW (115 k). V obou případech jsou k dispozici verze s pohonem předních i všech kol. U sériové verze sedmimístného provedení tomu téměř jistě nebude jinak. 

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

U nás se Tivoli neprodává, případní zájemci ale mohou vyrazit do sousedního Německa. Tam nelevnější verze (benzinová předokolka) vyjde na 15 490 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků