SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Na autosalonu v Ženevě se téměř přesně před rokem představila sériová verze modelu Tivoli, od kterého si korejská automobilka slibuje zajímavý prodejní úspěch. Ten chce navíc ještě dále podpořit druhou variantou, která na rozdíl od té původní odveze až sedm cestujících. Právě ta se ukáže na letošním autosalonu v Ženevě.

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong se pochlubil na svém Facebooku prvními obrázky doplněnými o dvě základní informace. Vůz ponese označení XLV a opravdu půjde pouze o prodloužené Tivoli. Nic dalšího zatím automobilka nesdělila. Podle označení se ale zdá, že se dočkáme jen konceptu. Studie předcházející sériovému Tivoli se jmenovala XIV. 

Jen pro připomenutí, krátké Tivoli používá benzinovou šestnáctistovku s výkonem 94 kW (128 k), nebo naftový čtyřválec se stejným objemem, který je naladěný na 85 kW (115 k). V obou případech jsou k dispozici verze s pohonem předních i všech kol. U sériové verze sedmimístného provedení tomu téměř jistě nebude jinak. 

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

U nás se Tivoli neprodává, případní zájemci ale mohou vyrazit do sousedního Německa. Tam nelevnější verze (benzinová předokolka) vyjde na 15 490 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

Spolupracoval s Daimler-Benz, s Daewoo, koupila ho čínská automobilka a aktuálně skončil pod indickou firmou Mahindra & Mahindra. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Chevrolet Corvette C1: Je to kousavá mrcha, nebo pohodlné GT?

Chevrolet Corvette C1

Chevrolet Corvette 1. generace je skutečná kráska. Po nastartování ale vymění něžnost za získání respektu širokého okolí. Je třeba se této nespoutané elegance bát?

včera | Vladimír Kadera
TEST Mercedes-Benz EQA 250: Zlatíčko do zásuvky jen pro holky? Tak to pozor!

Mercedes-Benz EQA 250

Nejlevnější model rodiny EQ automobilky Mercedes-Benz působí spíše jako auto pro holky. Byla by ale škoda ho takhle povrchně škatulkovat. Obzvláště, když jeho vlastnosti ocení i chlapáci.

22.  10.  2021 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Hyundai Kona N 2.0 T-GDI 8DCT: Módní záležitost se vším všudy

Hyundai Kona N 2.0 T-GDI 8DCT

Když dělal Hyundai facelift modelu i30 N, nacpal jeho techniku rovnou i do crossoveru Kona. Tím rozšířil rodinu sportovních modelů o nového člena. Jak jezdí první sportovní SUV Hyundaie?

20.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 6 příspěvků