SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

SsangYong míří do Ženevy s prodlouženou verzí modelu Tivoli

Na autosalonu v Ženevě se téměř přesně před rokem představila sériová verze modelu Tivoli, od kterého si korejská automobilka slibuje zajímavý prodejní úspěch. Ten chce navíc ještě dále podpořit druhou variantou, která na rozdíl od té původní odveze až sedm cestujících. Právě ta se ukáže na letošním autosalonu v Ženevě.

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong se pochlubil na svém Facebooku prvními obrázky doplněnými o dvě základní informace. Vůz ponese označení XLV a opravdu půjde pouze o prodloužené Tivoli. Nic dalšího zatím automobilka nesdělila. Podle označení se ale zdá, že se dočkáme jen konceptu. Studie předcházející sériovému Tivoli se jmenovala XIV. 

Jen pro připomenutí, krátké Tivoli používá benzinovou šestnáctistovku s výkonem 94 kW (128 k), nebo naftový čtyřválec se stejným objemem, který je naladěný na 85 kW (115 k). V obou případech jsou k dispozici verze s pohonem předních i všech kol. U sériové verze sedmimístného provedení tomu téměř jistě nebude jinak. 

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

U nás se Tivoli neprodává, případní zájemci ale mohou vyrazit do sousedního Německa. Tam nelevnější verze (benzinová předokolka) vyjde na 15 490 eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků