SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

Korejská automobilka SsangYong u nás sice v minulosti díru do světa neudělala, originalita jejich modelům ale rozhodně upřít nelze. Jenom si vzpomeňte na excentrické SUV Actyon, které může kdekomu připomínat například BMW X6, a máte jasno. V minulých měsících na sebe značka upozornila produkční verzí crossoveru Tivoli a v Paříži si bude prohlubovat renomé konceptem LIV-2. A stejně jako takřka všechny její koncepty je i tento designově velice zajímavý!

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

Jde o luxusní velké SUV, které můžete vidět na prvních oficiálních snímcích. Pokud by vám křivky karoserie něco připomínaly, možná máte pravdu. Jedná se v podstatě o další vývojový stupeň studie LIV-1 představené před třemi lety na autosalonu v Soulu, přičemž produkční verze by měla být představena již v průběhu příštího roku. Design podléhá jazyku „Dignified Motion“ a jedná se snad o nejvýraznější auto, jaké kdy SsangYong navrhnul.

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

Značka vydala k příležitosti prvních oficiálních snímků tiskovou zprávu, moc toho v ní ale neprozradila. Motorová paleta zatím zahrnuje vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru a přeplňovaný zážehový dvoulitr GDI, o výkonech, pohonech či převodovkách se však nehovoří. Britský Auto Express nicméně uvádí, že v začátku prodeje bude k dispozici sedmistupňová skříň a zhruba po roce dorazí modernější osmistupňový automat.

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

Velké SUV v produkční verzi pojme až sedm cestujících, koncept má ale ve druhé řadě dvě samostatná sedadla. Velká váha se přikládá také bezpečnosti a moderním komunikačním technologiím. Další detaily budou k dispozici po premiéře vozu na autosalonu v Paříži (startuje už 29. září).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků