SsangYong LIV-2: Luxusní SUV pro Paříž má pod kapotou čtyřválce

Korejská automobilka SsangYong u nás sice v minulosti díru do světa neudělala, originalita jejich modelům ale rozhodně upřít nelze. Jenom si vzpomeňte na excentrické SUV Actyon, které může kdekomu připomínat například BMW X6, a máte jasno. V minulých měsících na sebe značka upozornila produkční verzí crossoveru Tivoli a v Paříži si bude prohlubovat renomé konceptem LIV-2. A stejně jako takřka všechny její koncepty je i tento designově velice zajímavý!

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

SsangYong Tivoli: Evropské provedení se ukáže v Ženevě

Jde o luxusní velké SUV, které můžete vidět na prvních oficiálních snímcích. Pokud by vám křivky karoserie něco připomínaly, možná máte pravdu. Jedná se v podstatě o další vývojový stupeň studie LIV-1 představené před třemi lety na autosalonu v Soulu, přičemž produkční verze by měla být představena již v průběhu příštího roku. Design podléhá jazyku „Dignified Motion“ a jedná se snad o nejvýraznější auto, jaké kdy SsangYong navrhnul.

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

SUV SsangYong XIV se snaží upoutat pozornost v Evropě

Značka vydala k příležitosti prvních oficiálních snímků tiskovou zprávu, moc toho v ní ale neprozradila. Motorová paleta zatím zahrnuje vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru a přeplňovaný zážehový dvoulitr GDI, o výkonech, pohonech či převodovkách se však nehovoří. Britský Auto Express nicméně uvádí, že v začátku prodeje bude k dispozici sedmistupňová skříň a zhruba po roce dorazí modernější osmistupňový automat.

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

Velké SUV v produkční verzi pojme až sedm cestujících, koncept má ale ve druhé řadě dvě samostatná sedadla. Velká váha se přikládá také bezpečnosti a moderním komunikačním technologiím. Další detaily budou k dispozici po premiéře vozu na autosalonu v Paříži (startuje už 29. září).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků