SsangYong láka na elektrické Korando. Bude mít kapotu z hliníku a žraločí ploutve

Elektrický SsangYong Korando by měl disponovat výkonem 138 kW a baterií o kapacitě 61,5 kWh. Automobilka nyní začíná odhalovat jeho podobu.

Současný trend elektromobilů se brzo dotkne i korejské automobilky SsangYong, která by měla do dvou let uvést na trh bateriovou verzi SUV Korando. Vůz, který je interně označovaný jako E100, by měl dorazit na trh v prvním čtvrtletí roku 2021. Mezi dostupnými trhy by pak měl být i ten náš.

Minitest SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI Style+: Nejlepší SUV do půl milionu?

Minitest SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI Style+: Nejlepší SUV do půl milionu?

Automobilka nyní zveřejnila první designové skici, které nám naznačí, jakým směrem se bude elektrické korando ubírat. Na první pohled zaujme uzavřená maska chladiče, která je pro elektromobily typická. Zdá se také, že logo automobilky by mohlo být podsvícené.

Logo značky na skicách se používá podle webu Carscoops na domácím korejském trhu. Jiný je pak i přední nárazník. Podle automobilky je kapota z hliníku, aby se předek vozu odlehčil a těžiště se posunulo více doprostřed. Lepšímu proudění vzduchu pak pomáhají dodatečné „žraločí ploutve“.

Hrdina filmu 60 sekund láká Brity na SsangYong Korando. Na sobě má růžové bačkory

Hrdina filmu 60 sekund láká Brity na SsangYong Korando. Na sobě má růžové bačkory

Podle předchozích zpráv bude vůz pohánět elektromotor o výkonu 138 kW (188 koní). V tomto naladění by šlo o nejsilnější verzi vozu v nabídce. Baterie s kapacitou 61,5 kWh by měla vystačit na ujetí vzdálenosti 420 kilometrů. SsangYong ovšem uvedl hodnotu měřenou podle staršího cyklu NEDC.

Maximální rychlost vozu by měla být omezena na 153 km/h. Na více informací o voze si budeme muset počkat. Aktuálně si model Korando můžete pořídit se zážehovým motorem 1.5 Turbo GDI o výkonu 163 koní a s naftovou šestnáctistovkou o výkonu 136 koní. V obou případech je o solidní SUV se sympatickou cenovkou.

Galerie doplněna o standardní Ssangyong Korando.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

Spolupracoval s Daimler-Benz, s Daewoo, koupila ho čínská automobilka a aktuálně skončil pod indickou firmou Mahindra & Mahindra. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 85 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků