SsangYong láka na elektrické Korando. Bude mít kapotu z hliníku a žraločí ploutve

Elektrický SsangYong Korando by měl disponovat výkonem 138 kW a baterií o kapacitě 61,5 kWh. Automobilka nyní začíná odhalovat jeho podobu.

Současný trend elektromobilů se brzo dotkne i korejské automobilky SsangYong, která by měla do dvou let uvést na trh bateriovou verzi SUV Korando. Vůz, který je interně označovaný jako E100, by měl dorazit na trh v prvním čtvrtletí roku 2021. Mezi dostupnými trhy by pak měl být i ten náš.

Minitest SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI Style+: Nejlepší SUV do půl milionu?

Minitest SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI Style+: Nejlepší SUV do půl milionu?

Automobilka nyní zveřejnila první designové skici, které nám naznačí, jakým směrem se bude elektrické korando ubírat. Na první pohled zaujme uzavřená maska chladiče, která je pro elektromobily typická. Zdá se také, že logo automobilky by mohlo být podsvícené.

Logo značky na skicách se používá podle webu Carscoops na domácím korejském trhu. Jiný je pak i přední nárazník. Podle automobilky je kapota z hliníku, aby se předek vozu odlehčil a těžiště se posunulo více doprostřed. Lepšímu proudění vzduchu pak pomáhají dodatečné „žraločí ploutve“.

Hrdina filmu 60 sekund láká Brity na SsangYong Korando. Na sobě má růžové bačkory

Hrdina filmu 60 sekund láká Brity na SsangYong Korando. Na sobě má růžové bačkory

Podle předchozích zpráv bude vůz pohánět elektromotor o výkonu 138 kW (188 koní). V tomto naladění by šlo o nejsilnější verzi vozu v nabídce. Baterie s kapacitou 61,5 kWh by měla vystačit na ujetí vzdálenosti 420 kilometrů. SsangYong ovšem uvedl hodnotu měřenou podle staršího cyklu NEDC.

Maximální rychlost vozu by měla být omezena na 153 km/h. Na více informací o voze si budeme muset počkat. Aktuálně si model Korando můžete pořídit se zážehovým motorem 1.5 Turbo GDI o výkonu 163 koní a s naftovou šestnáctistovkou o výkonu 136 koní. V obou případech je o solidní SUV se sympatickou cenovkou.

Galerie doplněna o standardní Ssangyong Korando.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků