SsangYong Kyron: utajené oživení

Korejská automobilka SsangYong připravila pro svůj model Kyron poměrně brzkou oživovací kůru. Co nabídne po faceliftu?

Není zrovna obvyklé, aby automobilka připravila facelift pro svůj model v tichosti. Jenže přesně tak to udělal korejský výrobce SsangYong se svým modelem Kyron. Omlazený model byl představen již v červnu, ovšem tuto událost provázelo doslova hrobové ticho.

Výrobce designérsky kontroverzních vozů se u Kyronu zaměřil na oživení vzhledu i techniky. Po stránce designu se změnila hlavně zadní část. Na ní naleznete nové světlomety a také zcela přepracovaný dvoubarevný nárazník. Nový je také střešní spoiler s třetím brzdovým světlem a také chromová lišta na zadních dveřích.

Každopádně ani přední část vozu nebyla ušetřena. Nově tvarované mlhovky a čirý kryt světlometů mírně oživily vůz, který je na trhu teprve dva roky.

Po stránce výbavy se změnila nabídka barevného provedení interiéru. Z původní nabídky sice zůstala béžová varianta, ale šedou variantu nahradila černá. Karosérii pak lze ozdobit i novou metalickou barvou Lucky Blue a novými 18" koly.

Samotné výbavy se pak rozšířily o nové rádio s CD a podporou mp3, které bylo speciálně vyvinuto pro evropské zákazníky.

Po technické stránce je asi největší změnou nasazení nového naftového agregátu se vstřikováním common-rail třetí generace. Motor o objemu 2,7 l bude nabízet výkon 121 kW (165 k) a točivý moment 340 Nm. Druhý motor, tedy naftový čtyřválec 2,0 o výkonu 104 kW (141 k) a točivém momentu 310 Nm zůstal beze změny.

Velký naftový motor dostane navíc trvalý náhon na všechna čtyři kola, což je oproti připojitelnému náhonu u menšího motoru zásadní změna.

Nový Kyron startuje u nás na částce 719 980 Kč se základní výbavou Special. Stejný model, ovšem s automatem a mírně lepší výbavou Plus pak startuje na částce 809 980 Kč. Kyron s motorem 2,7 XDi si lze pořídit již za 929 980 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
SsangYong Kyron po faceliftu
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků