SsangYong Kyron: nástupce Mussa přijíždí

Nový pětimístný SsangYong Kyron má být nástupcem modelu Musso (viz starší špionážní fotografie). První Kyron přijede s naftovým motorem o objemu 2.7 l se vstřikováním common-rail. Agregát bude mít výkon 121 kW (165 k) a maximální kroutící moment na hranici 300 Nm. Později by se měl v nabídce objevit i dvoulitrový čtyřválec z produkce automobilky Mercedes-Benz. Zákazníci si budou moci vybrat z pětistupňového automatu nebo pětirychlostní manuální převodovky. Udávaná spotřeba s automatickou převodovkou je 10,6 l/100 km.

Kyron bude mít na délku 4 660 mm a rozvor náprav 2 740 mm. V základní výbavě bude ESP s elektronickým posilovačem brzd, ABS s brzdovým asistentem, protiprokluzový systém, tempomat a šest airbagů. SsangYong předběžně plánuje, že v roce 2006 prodá na evropském trhu 37 tisíc Kyronů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků