SsangYong Korando po faceliftu na oficiálních fotkách

Poté, co se koncem července objevily první neoficiální fotografie odhalující modernizované Korando, následuje dnes další série a tentokrát už jde o oficiální materiály. Aktuální generace Koranda se tak po loňských decentních úpravách dočkala výraznější modernizace, která zasáhla jak exteriér, tak také interiér a výbavu automobilu.

SsangYong Korando: neviditelný facelift

SsangYong Korando: neviditelný facelift

Popisovat vnější změny asi nemá příliš velký význam, vše si nejlépe můžete prohlédnout na přiložených obrázcích. Kromě pozměněné přídě a světlometů s diodami stojí za zmínku také například nová osmnáctipalcová litá kola. Každopádně omlazené Korando nevypadá vůbec špatně. Vlastně mezi svými konkurenty jde o designově velmi zdařilý exemplář.

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

Do interiéru se nastěhoval například nový přístrojový štít, pořídit si můžete také imitaci dřeva nebo kůži. Podle fotek palubní deska s přepracovaným středovým panelem dost připomíná Hyundai. Novinkou je také sedmipalcový dotykový displej s navigací a pozor, i SsangYong může mít (stejně jako třeba modely Land Rover) audiosystém Harman/Kardon. Ve výbavě pak nechybí ani Eco mode, který by měl snížit spotřebu až o osm procent. Motorizací se nový facelift nijak nedotknul.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků