SsangYong Korando po faceliftu na oficiálních fotkách

Poté, co se koncem července objevily první neoficiální fotografie odhalující modernizované Korando, následuje dnes další série a tentokrát už jde o oficiální materiály. Aktuální generace Koranda se tak po loňských decentních úpravách dočkala výraznější modernizace, která zasáhla jak exteriér, tak také interiér a výbavu automobilu.

SsangYong Korando: neviditelný facelift

SsangYong Korando: neviditelný facelift

Popisovat vnější změny asi nemá příliš velký význam, vše si nejlépe můžete prohlédnout na přiložených obrázcích. Kromě pozměněné přídě a světlometů s diodami stojí za zmínku také například nová osmnáctipalcová litá kola. Každopádně omlazené Korando nevypadá vůbec špatně. Vlastně mezi svými konkurenty jde o designově velmi zdařilý exemplář.

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

SsangYong LIV-1 kompletně odhalen. Nabídne tři řady sedadel

Do interiéru se nastěhoval například nový přístrojový štít, pořídit si můžete také imitaci dřeva nebo kůži. Podle fotek palubní deska s přepracovaným středovým panelem dost připomíná Hyundai. Novinkou je také sedmipalcový dotykový displej s navigací a pozor, i SsangYong může mít (stejně jako třeba modely Land Rover) audiosystém Harman/Kardon. Ve výbavě pak nechybí ani Eco mode, který by měl snížit spotřebu až o osm procent. Motorizací se nový facelift nijak nedotknul.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků