SsangYong Korando nikdy nebyl výhodnější. Škodě Karoq utíká o 130 tisíc

Petr Vaněk  |  20. 04. 2020 13:38

Takovou lůzu korejskou bych nechtěl ani zadarmo

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 04. 2020 00:21

hafo šetřilů se chytí, zpravidla ale už svou chybu znovu neopakují... na jejich místa vstanou noví bojovníci a koloběh života pokračuje

Odpovědět  |   | 
Karel Kolmáš  |  21. 04. 2020 08:53

Pro šetřílky je tu právě daleko lepší Dacia Duster Která má paradoxně i celkem smysl. Tady tohle jsou korejské pohádky ovčí babičky na způsob Horsta Fuchse z teleshopingu.

Odpovědět  |   | 

Ty budeš asi Škodovkář,co?Škodovky mají v příplatkové výbavě pomalu i volant,ale zarytí Škodovkáři si ten šrot koupí i za milion.

Victor

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  20. 04. 2020 13:47

myslím, ze predsudky by sly stranou. Videl jsem to na vlastni oci a dost me to prekvapilo (pozitivne). Na relevantni vysledek by to chtelo dlouhodobe pouzivat ,ale kdyz pominu ty chytroliny a placali z diskuze..... myslim, ze realistickeho a objektivniho cloveka by mohla tato nabidka dost zaujmout.

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 04. 2020 14:17

Ono je to ale i otázka zustatkove ceny, ale kdo ví co bude za pár let...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 04. 2020 20:13

Nevím, proč všichni řeší zůstatkovou cenu. Ještě jsem neviděl, že by při prodeji byl větší rozdíl, než při koupi mezi těmi auty "lepšími" a těmi "horšími", spíše naopak, rozdíl byl menší. Nebude lepši řešit, jestli to auto za tu cenu stojí? Viděl jsem několik testů a docela to ve všech chválili.
https://youtu.be/x6IBCNWlXEA...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.autosalon.tv/reportaze/autosalon-13/te... ...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 04. 2020 00:24

Nejde jen o cenu(myšleno zbožné přání prodávajícího, vyjádřené publikovanou nabídkovou cenou) ale i o prodejnost.... tam bývá jádro pudla. Zkuste si na trhu ojetin prodat čtyřletý ceed za cenu za kterou do tří dnů prodáte rapida....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 08:58

Jenže prodejný Rapid stojí při pořízení výrazně více, než ten Ceed. Takže ztráta bude nakonec vyšší u Rapida, než u Ceeda.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 04. 2020 15:55

https://www.tipcars.com/kia-ceed/kombi/benzin/...
https://www.tipcars.com/skoda-rapid/hatchback/ben... ...

Namátkově, rok 2016, Ceed se prodává za vyšší ceny než Rapid. Ceedu 18 kusů, Rapidů 46, že by nešly na odbyt? Pokud se do tří dnů Rapid prodá, proč jich tam tolik je? Co k tomu dodat.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 04. 2020 22:21

vovovotomtoje... prodává ale neprodá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 04. 2020 11:46

Rapid je o triedu nizsie - rozmermi je to ako Fiesta sedan, Mazda 2 sedan (u nas sa nepredavaju).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 04. 2020 16:12

Já to vím. Vysvětlit to musíš chytrákovi "Nojono", ten to tady použil. Musíš číst i to, co je nade mnou.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 04. 2020 08:28

zůstatková cena u rejží je naopak docela vysoká, protože se počítá s 5-7 letou zárukou a odpovídajícím servisem. Navíc ta auta jsou stavěna do značné míry americkým způsobem (větší SUV, velké sedany) - aspoň ta prodávaná globálně, takže jsou poměrně odolná a spolehlivá.

1,4/1,6CVVT, 1,7CRDI nebo starší 2,0CRDI od H/K jsou známé držáky, které toho najezdí moc a žádné zásadní problémy nemají.

Odpovědět  |   | 
Kubino  |  20. 04. 2020 14:35

Zadarmo možná jo, ale taky tomu moc neveřím. Raději DUSTER v akci!

Odpovědět  |   | 
Perník  |  20. 04. 2020 14:43

Co si budeme povídat, interiér dusteru je "designový skvost a vrchol vkusu" ale užitková hodnota dusteru je neskutečná. A poměr cena/výkon bezkonkurenční

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  20. 04. 2020 17:23

Duster je nej

Odpovědět  |   | 
Misa  |  20. 04. 2020 21:41

Dacia neni nej ale je lepsi nez tahle pikacovina

Odpovědět  |   | 
Perník  |  20. 04. 2020 14:41

Hned první věc co mě napadla je servis. Jak je to se běžným servisováním toho Ting Ťong Korantenga? Jak je to s náhradními díly, atd. Děsí mě představa že z banálního ťukance se můžou stát i 1-2 měsíce bez auta, protože díly, ale hlavně že pořízovačka je v poho. Jinak ne že bych byl nějakým škodovkářem, natož fanatickým, ale objektivně katalogová cena u Karoqu (a vlastně u všech škodovek) je jen číslo na papíře, reálně to auto koupíte nové i o 50 litrů levněji.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  20. 04. 2020 14:53

2000€ lacnejšie? Pri skodke?
Myslíš auto do výroby?

Nereálne

Taká zľava je reálna len na predvádzačkách.

Odpovědět  |   | 
Perník  |  20. 04. 2020 15:39

Absolutně běžná věc. Bratranec dostal 12% slevu jen tak. Dealer zařídil

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 04. 2020 22:36

Soukromý nákup, na fyzickou osobu? Tak to rozhodně běžná věc není, tedy nebyla, uvidí se co s prodeji udělá virus.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 04. 2020 10:38

Zaujimave, ze vyhodou v kazdom smere predrazenych skodoviek je na akomkolvek fore argument 'cennikovej a realnej ceny'.

Ako keby u inych znaciek z cien nespustali - spustaju, a casto viac ako tu avizovanych 8-10%.

Onehdy, akoze davno davno, som na Mazdu dostal 10% dole, metaliza zadarmo, povinna vybava v cene, zlava na prislusenstvo. Podobny deal mi nedavno ponukal Mazda diler na CX-30.

Na hybridneho aurisa, sukromna osoba podotykam, 14% bez akcie, na novy FL model. Nebola to skladovka, bol zadany do vyroby, k dispozicii o 2 mesiace. Zimne pneu s diskami a TPMS senzormi so zlavou (oproti trhovej cene asi 40%), prislusenstvo so zlavou alebo zadarmo. Velmi podobny deal dostala kolegyna na novu Corollu asi 6-7 mesiacov dozadu.

Odpovědět  |   | 
P.  |  20. 04. 2020 20:22

V roce 2019 jsem kupoval karoq a. 2.0tdi 4x4 dsg 8 procent sleva z částky 860.000.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 04. 2020 08:31

Tak už vím, kdo dá za auto velikosti Fobije skoro melouna.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 04. 2020 11:56

Karoq a Fabie, stejná velikost. Stav se na očním, nebudeš tu potom za blba.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 04. 2020 14:27

Seděl jsem v obou, je to prakticky stejné.

Odpovědět  |   | 

dostals k tomu nějaký benefity třeba zimní kola na ráfkách, slevovou tankovací kartu na 5 let, asistenci atd. jak to dělá hyundai čr? Někdo řeší další prodejní hodnotu, ale ta tankovací karta sleva u MOL 0,70 a u ostaních 0.40kč to neřeší.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 04. 2020 22:23

možná nedostal, ale narozdíl on hnůjdaje s kýblem serepetiček dostal slušné auto.

Odpovědět  |   | 

jak můžeš vědět, že je to slušné auto, znám jednoho co o kodiaga přišel pro ně nezaviněnou havárkou a znovu do něho nešel, šel do mercedesa.

Odpovědět  |   | 
sport2  |  16. 11. 2020 10:59

...a keď MB nezavinene zase nabúra, pôjde do Hummeru?

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  20. 04. 2020 14:58

Zaujímavé.

Ja som to tiež pozeral a vôbec ma neoslovilo.

Vnútri je trochu menej priestranné ako mqb vozidla, po doplnení výbavy na požadovanú úroveň presahuje konkurenciu.

Chýbajúca lokalizácia, očakávaný prepad hodnoty, otázny servis.

To auto je predražené tak o 3000€.

Preto to ich ani nikto nekupuje.

Veselé na tom je, že uvedú novú značku na trh, ale neponúknu žiadnu pridanú hodnotu a zároveň žiadajú plnú konkurenčnú cenu.

, čo si myslia, že koľko toho predaju?

Keby ponúkli zaujímavú záruku, bezplatný servis (alebo vopred známe ceny), ale odkúpenie s garantovanou zostatkovu hodnotou, alebo niečo iné - možno by sa pár odvážlivcov našlo.

Ale predajcovia neponúkajú NIČ.


Odpovědět  |   | 

na korando je u nás 5 let/ 100000Km

Odpovědět  |   | 
riči  |  20. 04. 2020 20:04

je to šrot !!!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 04. 2020 20:23

To je zajímavé, že v testech k porovnatelnému modelu je ten prostor obráceně, cenu chválí, že vlastně nemá konkurenci, a nová značka to vůbec není. SsangYong tady již prodával v době, když ty jsi ještě o autech evidentně nic nevěděl, že si to nepamatuješ.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 04. 2020 08:36

LOL, "Znalec" nezná Ssang Yong.

Přitom zrovna SY s jeho řekněme "historicky neotřelým designem" (zlý jazyk by řekl "hnus fialovej") zná skoro každý. Mimochodem, pokud se nepletu, tak SY se tu prodával dokonce dřív (začátek devadesátek) než přišla dvojka Hyu/Kia. Před ním tu bylo z Korejců už jen Daewoo s licenčně vyráběným Kadettem prodávaným ještě za bony.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 04. 2020 16:05

Schválně... kolik těch objektivních a realistických zákazníků asi tak bude? V ČR i v Evropě? Troufám si tvrdit, že se to prodeji ani nepřiblíží Karoqu, Tucsonu ani Dusteru. Ten Tucson se mi opravdu jeví jako lepší koupě.

Odpovědět  |   | 

Tucson jde na dračku protože je z moravy(slezska) a adventure nemá konkurenta ani v ceně natož ve výbavě. Ssangyong mají u nás firma co zahradničí a dělá kácení dřevin, kdežto tucsona jsem jako dělníka ještě s navijákem neviděl, možná se diskutuje o nemožném.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  20. 04. 2020 19:51

Tuscon jde na dračku? Tak asi proto v Nošovicích propouštějí a dělají už jen na jednu směnu? 😂

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  20. 04. 2020 21:47

Tuscon má evropské prodeje zhruba o 30% větší, než Karoq. Tuscon je v rámci třídy líbivý a pohodlný.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 00:22

T-Rex jo tuscon je peknejsi a i levnější ale jezdím po evropě a potkávám spíš karoq.Papír snese všechno i počet prodejů.

Odpovědět  |   | 
Tom Konečný  |  21. 04. 2020 00:32

Tak proto se v Nošovicích vyrábělo, zatímco BOLESLAV stála. K tomu Boleslav v krizi zdražuje, skvělá taktika

Odpovědět  |   | 

Ty jsi neslyšel o koronavirové krizi?Proto dělají na jednu směnu.Není materiál.Škodovka čeká,až materiál bude.Hyundai to uspěchal a vláda ve své blbosti neoživila dodavatelské firmy,které pořád stojí.

Victor

Odpovědět  |   | 

a škodovka nedělá, přestěhovala citigo do bratislavy a superb půjde do turecka.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  21. 04. 2020 13:35

Nejezdí jich zatím tisíce,ale v zahraničí je potkávám dost často. Je to zase jen o tom,že český řidič ví nejlíp.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 04. 2020 16:03

OK, tak až budou relevantní prodejní čísla, můžeme srovnat s konkurencí. Já netvrdím, že nejezdí, jenom tvrdím, že se to prodeji v Evropě ani nepřiblíží Tucsonu, Dusteru nebo Karoqu, to je vše. Nebo myslíš, že ano?

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  20. 04. 2020 16:55

Mal som toto auto požičané na dovolenke 7 dní a bol som milo prekvapený, fakt dobré auto 👍

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  20. 04. 2020 18:06

Takový Kundaj alespoň vypadá, jako že je z té hodnější Koreje, ovšem toto? To je ryzí KLDR! Ty vehikly vypadají, jako že látají chudáci političtí vězni v 18ti hodinových směnách v podzemních pracovních lágrech.

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  20. 04. 2020 21:15

Co berete?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 04. 2020 08:45

bere píčodiziaka.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  21. 04. 2020 13:42

A měl jsi možnost si to auto prohlídnout i zblízka? Já ano, loni v Ženevě. A když jsem to pak srovnal s novými modely Škody, tak se opravdu nemá za co stydět.

Odpovědět  |   | 
sport2  |  16. 11. 2020 11:49

...Politicky vtipný za každú cenu....ale toto je iná Kórea, ktorá je ako celok "ryze" technologicky aj životnou úrovňou úplne inde ako Čechy (a Slovensko).
K veci: Korando...len zo zvedavosti som prešiel obe verzie a nemám problém ho zaradiť kvalitou spracovania, výkonmi a výbavou na úroveň Karoqu, Tucsona, či Sportage bez akýchkoľvek problémov. Za cenu o 250.000 menšiu. Môžeš si ho nakombinovať vo výbave a motorizácii ako chceš, nikto Ti nič nenúti ako napr. u Škodovky kde si priplácaš za úplné samozrejmosti, ktoré má Korando v štandarde a porovnávať ho s Dusterom s technológiami o generáciu pozadu je trochu mimo. Duster je len a len o cene - o ničom inom. Keď si to vieme zdôvodniť u Dacie, prečo nedáme šancu aj tejto značke...
Ssang Yong má smolu v tom, že to skúša v presýtenom európskom trhu a cez predsudky, či falošný patriotizmus sa tu principiálne nechytí. Pre pár záujemcov tu nikto sieť servisov a patričnú logistiku budovať nebude. To však nemení nič na tom, že je to auto na veľmi slušnej úrovni.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 04. 2020 18:11

Tak dokud nebude prodej/ servis v každém větším městě, jako má konkurence, tak je to passé, i když je to dobré auto. Zatím má ČR prodejců 5, na celé Moravě 1 :(

Odpovědět  |   | 
setr  |  20. 04. 2020 19:30

Aha, takže Mercedes je taky passé...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 04. 2020 22:40

Mercedes má 9 prodejních partnerů a ti mají i více než jeden salon, tak než něco kvákneš, tak se podívej.

Odpovědět  |   | 

mercedes se více kazí a tak musí být na blízku, ale nejhorší, že započteš aji nákladáky a busy do osobáků.

Odpovědět  |   | 
bobo  |  14. 12. 2020 22:29

V republice je prodejců 9 a na moravě3

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  20. 04. 2020 20:21

Pokud chcete Korejce a nechcete Hyundai, Sang má dokonce i charakter, dobrá práce! to auto není vůbec špatné. Pro nenáročného motoristu, který nechce zapadnout do šedi řidičů levných a nevzhledných ítřicítek je to vynikající volba. interiér je překvapivě kvalitní a jízdně nezklame. Dlouho vydrží!

Odpovědět  |   | 
P.  |  20. 04. 2020 20:30

Chtěl bych věřit že interiér nebude po roce rozvrzaný. Ale asi bude.Pokud se tedy nepoučili ze samsungú před pár lety které sem vozili.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 04. 2020 11:16

Na to se ptej u Renaultu, který je majoritním vlastníkem Renault Samsung Motors. Máš v tom bordel.

Odpovědět  |   | 
P.  |  22. 04. 2020 12:20

Ne vždycky byl rencek majoritním vlastníkem. Máš v tom bordel.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 04. 2020 16:22

A já snad psal, že byl odjakživa majitel Renault? Ale dvacet let tomu již šéfuje a to je bez pár roků celou historii firmy. Navíc Renault Samsung Motors ani předchůdce neměl nikdy nic společného se SangYongem, když tedy píšeš "Pokud se tedy nepoučili ze samsungú před pár lety které sem vozili." Máš v tom bordel.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 00:29

Každý kdo ušetří při koupi tak zbylé prachy může dát do 3D tiskárny a pak si ND dělat doma.Jinak u nových aut na servis většinou netřeba jezdit max na garančku a olej.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  21. 04. 2020 08:48

Asi bych byl opatrný na tvrzení, že SsangYong někomu utíká o nějakou částku.

Co jsem viděl recenze, tak autoři se povětšinou shodli, že to auto je tak trochu jiná liga, než to, co už tu jednou zkoušeli pod svou značkou prodávat, ale taky že minimálně zatím nejsou až tak dobří jako auta, se kterými by se radí poměřovali. Nicméně že nejsou o tolik horší o kolik jsou levnější, takže v této rovině zatím zajímavá nabídka. Pokud má člověk tedy nějak rozumně vyřešený ten servis.

Pak si je ale dobré uvědomit, co od toho auta čekám. Teď to je možná pod Karoqem těch titulkových 130, ale klidně se může stát, že ze pár let to na trhu ojetin bude pod Karoqem 250 a to už nepotěší. V AAA vidím jeden SsangYong, ale na sauto.cz 64. Působí to na mě dojmem, že AAA to raději ani nevykupují, ale možná se platu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 04. 2020 13:39

Firmy a majetnejsi auta toci, ale obyc lide auta po par letech obvykle nestridaji a nakupuji casto ojetiny. A vetsina Skodovek na nasich cestach jsou (ex-)sluzebaky. Pokud si obyc auto kupuji treba na 10 let, tak mne zustatkova cena az tolik nezajima.

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 04. 2020 15:17

Dejte to pryč, než si někdo vypíchne oči.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala